SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
tss das discriminatie tegen vogelsquote:
Had hij het aanvraagformulier beter moeten invullenquote:
Ik was uit eten.quote:
en paarden, Slangen, vissen, insecten en spinnen...quote:
De echtequote:
quote:
Soms.quote:
Jaquote:
Er staat een a teveel in je post.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:49 schreef kree het volgende:
kom wel weer terug als de gemoederen weer beetje tot bedaren zijn gekomen enzo
al met al wat ik hier poste waar verhaal.
tja nouja als jullie me een beetje kennen, niet dat me een letter teveel of weinig me boeit hequote:
Je bent zelf een cutiequote:
waar verhaal --> warverhaal is waar ik op doeldequote:Op maandag 26 mei 2025 21:52 schreef kree het volgende:
[..]
tja nouja als jullie me een beetje kennen, niet dat me een letter teveel of weinig me boeit he
Ik denk dat vandaag de meningen daarvoor verschillenquote:
Heb je al bij iemand het hoofd eraf gebeten? Nee? Dan valt het mee.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik denk dat vandaag de meningen daarvoor verschillen
Bied je aan? 😏quote:Op maandag 26 mei 2025 21:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je al bij iemand het hoofd eraf gebeten? Nee? Dan valt het mee.
Of iets anders?quote:Op maandag 26 mei 2025 21:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je al bij iemand het hoofd eraf gebeten? Nee? Dan valt het mee.
Ik had een prachtig bloederig biefstukje vandaagquote:
Je mag best aan mijn hoofd bijten, maar laat em eraan zitten aub.quote:
Heb afgelopen weekend overdosis vlees gehad bij BBQ.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik had een prachtig bloederig biefstukje vandaag
Had gister en vandaag en stuk van zo'n schatje op mijn bord liggenquote:Op maandag 26 mei 2025 21:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 mei 2025 21:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mocht je hem zelf aanwijzen?quote:Op maandag 26 mei 2025 22:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had gister en vandaag en stuk van zo'n schatje op mijn bord liggen
[ afbeelding ]
Smaakt net zo goed als ie er lief uitziet
Nee, dat niet.quote:
Wel eerst geschoren? Zo harig wil ik ze nietquote:Op maandag 26 mei 2025 22:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had gister en vandaag en stuk van zo'n schatje op mijn bord liggen
[ afbeelding ]
Smaakt net zo goed als ie er lief uitziet
Er zat geen haar op mijn vlees.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wel eerst geschoren? Zo harig wil ik ze niet
carebearsquote:
Waarom nu weerquote:
zal wel weer drama zijn geweestquote:
swj gaat met de hoofdprijs naar huisquote:
Geen idee. M'n zin om naar die meet te gaan begint ietwat af te nemenquote:
omdat dts dicht is?quote:Op maandag 26 mei 2025 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee. M'n zin om naar die meet te gaan begint ietwat af te nemen
hij is gevlucht omdat ze PMS heeftquote:
op de KSC meet?quote:
Nee de DTS meet. KSC meet ben ik helaas op vakantie (helaas niet helaas je snapt het wel)quote:
oww er bestaan ook DTS meets.. dan is je opmerking logischer.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee de DTS meet. KSC meet ben ik helaas op vakantie (helaas niet helaas je snapt het wel)
Wat moet je überhaupt daar in DTS.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
#ramptoeristquote:
21 juni toch?quote:
Snap ikquote:Op maandag 26 mei 2025 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan kan ik nietquote:
Laat hem lekkerquote:
Is soms wel gezelligquote:
je voeten moeten die dag behandeld worden?quote:
Moeilijk voor te stellen als ik zie hoe vaak het gesloten wordt omdat er weer gezeik is.quote:
Nee, die dag staat er een lobotomie in de planning.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
je voeten moeten die dag behandeld worden?
Achja, een paar rotte appels in de mand maakt niet de hele mand rot.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Moeilijk voor te stellen als ik zie hoe vaak het gesloten wordt omdat er weer gezeik is.
Nja gezeik komt vanuit een paar personenquote:Op maandag 26 mei 2025 22:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Moeilijk voor te stellen als ik zie hoe vaak het gesloten wordt omdat er weer gezeik is.
Zitten wat elementen daar die ietwat verstorend werken.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dit gezeik is echt al sinds het begin.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Achja, een paar rotte appels in de mand maakt niet de hele mand rot.
Als er echt mensen zijn waar ik 0.0 mee heb dan zou ik al snel overslaan.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zitten wat elementen daar die ietwat verstorend werken.
Vandaar dat ik ook erg dubbel in die meet sta, zijn mensen die ik erg graag wil meeten en mensen waar ik 0.0 interesse in heb, daar ben ik eerlijk in. Dergelijk dubbel gevoel heb ik op KSC niet.
quote:Op maandag 26 mei 2025 22:28 schreef Ama het volgende:
Iedereen tijdens de meet hele tijd posten zodat ze geen punten kwijtraken. Boos worden in het echt omdat iemand punten afpakt.
Bij de laatste KSC-meet waar ik bij was viel dat dan wel weer mee.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie dat stiekem wel een beetje voor me.
O ik dacht dat het echt zo gingquote:Op maandag 26 mei 2025 22:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie dat stiekem wel een beetje voor me.
Ja. Ze kan prima voor zichzelf zorgenquote:
Nee net als dat ik in een SC mensen kan negeren lukt me dat irl ook wel. En eerlijk is eerlijk, irl zijn mensen vaak leuker dan onlinequote:Op maandag 26 mei 2025 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als er echt mensen zijn waar ik 0.0 mee heb dan zou ik al snel overslaan.
Ja, swj alle puntjesquote:
Ja dus nu ben ik maar heel de dag hier aan het rellenquote:
Leugens en dat weet jequote:
zag ook net pas.... als iemand samenvatting heeft waarom nu, hou me aanbevolenquote:
Denk niet dat dat mag?quote:Op maandag 26 mei 2025 22:57 schreef kree het volgende:
[..]
zag ook net pas.... als iemand samenvatting heeft waarom nu, hou me aanbevolen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |