Mag je überhaupt blij zijn dat je iets krijgt, gisteren las ik iets over mensen die hebben besteld maar niets kregen bij New York Pizza. Bleek die vestiging gewoon dicht toen mensen gingen kijkenquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
1 tip voor iedereen, als je in thuisbezorgd Burger Kitchen ziet, bestel daar niet!
Ik deed dat gisteren, en zag pas toen mijn bestelling maar niet kwam en ik ze wilde bellen dat dat New York Pizza is. En zoals je dan mag verwachten was het echt heel slecht.
Daar bestel ik echt nooit meer inderdaad.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
1 tip voor iedereen, als je in thuisbezorgd Burger Kitchen ziet, bestel daar niet!
Ik deed dat gisteren, en zag pas toen mijn bestelling maar niet kwam en ik ze wilde bellen dat dat New York Pizza is. En zoals je dan mag verwachten was het echt heel slecht.
Korte versiequote:Op woensdag 28 mei 2025 11:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom geen 3 cylinder? wil ik dat ook niet?
Nou dat leek hier ook bijna zo. Ze stonden na mijn bestelling namelijk ineens op gesloten in thuisbezorgdquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mag je überhaupt blij zijn dat je iets krijgt, gisteren las ik iets over mensen die hebben besteld maar niets kregen bij New York Pizza. Bleek die vestiging gewoon dicht toen mensen gingen kijken
Cilinderinhoud kun je door niets vervangen, behalve door meer cilinderinhoudquote:
There's no replacement for displacementquote:
Distributieketting, trouwens, lees ik nietquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met een fijne natte distributieriem?
De 3-cylinders die veel worden ingezet om auto's 'zuiniger' te maken zijn vrijwel allemaal compromissen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:55 schreef gcjoel het volgende:
Ok duidelijk, dus die moet ook op mijn lijstje
PSA heeft die riem-motoren grotendeels geloosd begreep ik ja; verstandig wel want ze hebben onvoorspelbare karakteristieken.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:57 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Distributieketting, trouwens, lees ik niet
Ik ga nu niet terug naar Diesel neequote:
FTFYquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
PSA Stellantis heeft die riem-motoren grotendeels geloosd begreep ik ja; verstandig wel want ze hebben onvoorspelbare karakteristieken.
Ik ga nu ook voor een ketting gebaseerde 4cyl.
De enige twee in mijn gehucht die het zakelijk doen hebben alle infrastructuur van de werkgever gekregen; zij hebben met regelmaat toch range issues (werken NL-D-DK en de ander NL-D-B) die maken dat hun werkdagen niet korter zijn geworden sinds het afscheid van de diesel.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik geniet van elektrisch rijden, er is echter een maar, op vakantie in Frankrijk moet je de laadpalen met een lantaarntje zoeken en vakantiehuisverhuurders staan het meestal niet toe.
Vorig jaar is er langs de autoroute volop laadstations gebouwd, en we zien ze nu hier in Noord Spanje ook verschijnen, terwijl het twee jaar terug bij Parijs wel ophield.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik geniet van elektrisch rijden, er is echter een maar, op vakantie in Frankrijk moet je de laadpalen met een lantaarntje zoeken en vakantiehuisverhuurders staan het meestal niet toe.
Weet ik, maar als je een paar weken in de duinen van Normandie zit is het kut als je 15 KM moet rijden om dan daar een tijd te moeten wachten tot je weer Sap hebt. Of bij een Supermarkt komt waar je laadpas het niet doetquote:Op woensdag 28 mei 2025 16:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vorig jaar is er langs de autoroute volop laadstations gebouwd
Helemaal mee eens. Stilte en power, en thuis met zonnestroom opladen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Elektrische auto's zijn echt geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |