Leer eens PI's lezen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, dit is iets van KPN en heeft niets met SBS te maken.
Niet in mijn aflevering..quote:Op maandag 26 mei 2025 21:47 schreef freaky40 het volgende:
Nu winnen ze die wipeout opdracht, geheel onterecht want Fleuris stond gewoon met beide benen buiten de ronde ophoging
Nogmaals, dat complimenteren is prima! Gewoon 'je hebt het goed gedaan!' Maar dan zeggen: "Zo knap dat je het bijna van mij gewonnen hebt!" vind ik over de top. Misschien is Justin eigenlijk wel beter, maar was hij afgeleid door dat vallen van Floris, wat in mijn optiek eigenlijk al genoeg is om te verliezen, maar ja, schijnbaar heeft hij niet het kussen naast het blok geraakt.... Maar dit kan Justin wel bezig gehouden hebben, mentaal.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vreselijk
Als je ,iemand die het zo lang volhoudt , complimenteert
Hoe durft hij !
(Daarbij kennen ze elkaar goed en weten behoorlijk goed waar ze beide goed in zijn, wat dus ook geld voor dit spel )
Nee maar jij bent Fleuris adept...Ik zag dat wel en ben niet de enige blijkbaar in deze.quote:
Ah ja, ik zie daar inderdaad Floris op imaginaire benen op de grond staan. Dankquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:41 schreef 5thencounter het volgende:
Wat is de issue, Floor zat lekker op zijn poef en krabbelt overeind , pas veel later werd de spelregel veranderd dat de poef niet met handen aangeraakt mag worden
[ afbeelding ]
Goed argument.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee maar jij bent Fleuris adept...Ik zag dat wel en ben niet de enige blijkbaar in deze.
Volgens mij stond hij al buiten de poortquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ah ja, ik zie daar inderdaad Floris op imaginaire benen op de grond staan. Dank
Ja maarquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:41 schreef 5thencounter het volgende:
Wat is de issue, Floor zat lekker op zijn poef en krabbelt overeind , pas veel later werd de spelregel veranderd dat de poef niet met handen aangeraakt mag worden
[ afbeelding ]
Ik zeg zelf niet dat er is vals gespeeld hoor, maar het is evengoed niet te zien hoe zijn rechterhand landt.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:41 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, wij FoKers weten dat we nooit afgerekend willen worden op wat onze rechterhand allemaal doet.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:27 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik zeg zelf niet dat er is vals gespeeld hoor, maar het is evengoed niet te zien hoe zijn rechterhand landt.
Vertelquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach, wij FoKers weten dat we nooit afgerekend willen worden op wat onze rechterhand allemaal doet.
Was er niet een BB-er deelnemer die zou zeggen: "Dat trekt op gene meter"?quote:
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Was er niet een BB-er deelnemer die zou zeggen: "Dat trekt op gene meter"?
Nou, dat treks soms dus wel meters!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |