Ik heb het 2 keer eerder gedaan.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:35 schreef heywoodu het volgende:
Zorg gewoon dat je op tijd thuis bent, en niet dat je op maandag weer aan de bak moet en je op zondag thuis komt ofzo. Dit is tamelijk asociaal, in elk geval, als je dit uiteraard echt doet.
Ik doe in principe niet extreem nuttig werk ofzo en de werkdruk is ook zeer laag...quote:Op maandag 26 mei 2025 19:37 schreef Jahr00n het volgende:
Na de middelbare school heb ik mij niet ziekgemeld meer om ergens onder uit te komen. Je hebt je prio gewoon niet op orde. Een werkgever die hier achter komt mag iemand wat mij betreft op staande voet ontslaan.
Het kan theoretisch, gok ik. Is het te kansloos voor woorden en zegt het veel over het type persoon dat je bent? Ja hoor, absoluut.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb het 2 keer eerder gedaan.Dat je een pakket neemt en dan zaterdag/zondag thuis bent. In feiten ben je niet op vakantie, dus vond het zonde om daar dagen voor op te nemen
*in principe* kan je stellen dat je te moe bent om te werken en dan is een ziekmelding op zijn plaats (erg overdreven ja, maar daar kun je nog enigzins op leunen)
Ja want hij moet van zichzelf allemaal topics blijven maken de hele dag door.quote:
Anders zeg je gewoon dat je kanker hebt, dan krijg je vast een paar extra dagen vrij.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:32 schreef Mikeytt het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je je na je vakantie ziek meldt omdat je even moet bijkomen van de vakantie?![]()
Vooral bij backpack trips ben je gewoon moe bij thuiskomst en ben je niet altijd in staat om optimaal te werken, dus even 2-3 dagen bijkomen is dan wel gepast.
Maar sprak vandaag met een gozer die dit helemaal niet snapte
Ja, het kwam me ook al erg bekend voorquote:Op maandag 26 mei 2025 20:38 schreef Evangelion het volgende:
Met mijn fotografisch geheugen voor kuttopics weet ik dat dit bijna een kopie is van
KLB / Onterecht verwend voelen. Break na je vakantie...
Ligt ook aan je type baan, niet 'elk schip zinkt gelijk" als je een dagje spijbelt?quote:Op maandag 26 mei 2025 19:35 schreef heywoodu het volgende:
Zorg gewoon dat je op tijd thuis bent, en niet dat je op maandag weer aan de bak moet en je op zondag thuis komt ofzo. Dit is tamelijk asociaal, in elk geval, als je dit uiteraard echt doet.
Nee.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:32 schreef Mikeytt het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je je na je vakantie ziek meldt omdat je even moet bijkomen van de vakantie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zorg je dat je donderdag/vrijdag terugkomt.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:55 schreef Mikeytt het volgende:
Ik heb het 2 keer eerder gedaan. Dat je een pakket neemt en dan zaterdag/zondag thuis bent.
Backpacken aan de andere kant van de plas is géén vakantie?quote:In feiten ben je niet op vakantie,
Mooi. Dan kun je ook definitief gemist worden.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik doe in principe niet extreem nuttig werk ofzo en de werkdruk is ook zeer laag...
Wedden van wel?quote:Een werkgever kan er uiteraard nooit achter komen, want die moet dit gewoon via de bedrijfsarts laten gaan
Die pallets sorteren zichzelf?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 02:14 schreef leolinedance het volgende:
Gewoon niet melden. Niemand die me mist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |