abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2025 @ 11:26:45 #101
91409 JustinK
Lepel :+
pi_217757072
👀
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:27:43 #102
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_217757078
Beterschap Dottie! O+ Hoop dat het snel verbeterd.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:27:57 #103
91409 JustinK
Lepel :+
pi_217757081
*;
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:29:42 #104
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_217757090
verveel me beetje op kantoor
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit
  Moderator maandag 26 mei 2025 @ 11:30:14 #105
388664 crew  Dotteke
pi_217757093
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 11:27 schreef StevenHyde het volgende:
Beterschap Dottie! O+ Hoop dat het snel verbeterd.
Dank je Steven :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 26 mei 2025 @ 11:30:31 #106
91409 JustinK
Lepel :+
pi_217757097
Even wat muziek maken op de pot dan?
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:31:03 #107
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_217757101
:) :)
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:31:13 #108
91409 JustinK
Lepel :+
pi_217757103
:')
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:31:28 #109
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_217757106
quote:
4s.gif Op maandag 26 mei 2025 11:31 schreef RedShoe het volgende:
:) :)
:)
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:31:41 #110
91409 JustinK
Lepel :+
pi_217757107
:{w
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:31:57 #111
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_217757110
quote:
4s.gif Op maandag 26 mei 2025 11:31 schreef RedShoe het volgende:

[..]
:)
:D
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:32:03 #112
91409 JustinK
Lepel :+
pi_217757111
:N
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:33:04 #113
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_217757129
*;
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:33:05 #114
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_217757130
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 11:30 schreef JustinK het volgende:
Even wat muziek maken op de pot dan?
is op en wil lekker muziek luisteren met oordopjes in, maar ik zou teruggebeld worden door de cv-boer, dus die wil ik niet missen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit
  maandag 26 mei 2025 @ 11:33:14 #115
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_217757133
:!
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:33:42 #116
91409 JustinK
Lepel :+
pi_217757135
quote:
88s.gif Op maandag 26 mei 2025 11:33 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
is op en wil lekker muziek luisteren met oordopjes in, maar ik zou teruggebeld worden door de cv-boer, dus die wil ik niet missen
Hopen (hihi) dat ie snel belt dan
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:33:55 #117
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_217757137
:M
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:34:07 #118
91409 JustinK
Lepel :+
pi_217757138
:{
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:34:55 #119
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_217757151
~:)
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:35:02 #120
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_217757153
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 11:33 schreef JustinK het volgende:

[..]
Hopen (hihi) dat ie snel belt dan
ik word melig als ik me verveel en ik moest beetje te hard hierom lachen, gelukkig was collega net van zijn plaats
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit
  maandag 26 mei 2025 @ 11:35:05 #121
91409 JustinK
Lepel :+
pi_217757154
:r
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:35:33 #122
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_217757157
:%
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:35:43 #123
91409 JustinK
Lepel :+
pi_217757160
quote:
88s.gif Op maandag 26 mei 2025 11:35 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
ik word melig als ik me verveel en ik moest beetje te hard hierom lachen, gelukkig was collega net van zijn plaats
:D
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:35:57 #124
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_217757162
Nog plannen vanmiddag?
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:36:15 #125
91409 JustinK
Lepel :+
pi_217757164
:') :')
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:36:17 #126
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_217757165
Naast al dat gebolk :D
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:36:26 #127
91409 JustinK
Lepel :+
pi_217757166
:{w :{w
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:36:30 #128
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_217757167
lekker aan mijn worst trekken is mijn plan
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit
  maandag 26 mei 2025 @ 11:36:30 #129
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_217757168
Bolkdagje *O*
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:36:43 #130
91409 JustinK
Lepel :+
pi_217757169
quote:
88s.gif Op maandag 26 mei 2025 11:36 schreef hemarookworst het volgende:
lekker aan mijn worst trekken is mijn plan
Beste plan
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:37:01 #131
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_217757172
quote:
4s.gif Op maandag 26 mei 2025 11:36 schreef RedShoe het volgende:
Bolkdagje *O*
Bolk
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:37:09 #132
91409 JustinK
Lepel :+
pi_217757174
c_/ c_/
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:37:29 #133
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_217757177
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 11:36 schreef JustinK het volgende:

[..]
Beste plan
een nog betere plan is die worst in iemands tompouce douwen maar dat gaat niet altijd zomaar
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit
  maandag 26 mei 2025 @ 11:37:34 #134
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_217757179
Happy
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:37:42 #135
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_217757180
Birthday
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:37:47 #136
91409 JustinK
Lepel :+
pi_217757182
quote:
88s.gif Op maandag 26 mei 2025 11:37 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
een nog betere plan is die worst in iemands tompouce douwen maar dat gaat niet altijd zomaar
Zaterdag :Y
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:38:01 #137
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_217757183
o|O
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:38:11 #138
91409 JustinK
Lepel :+
pi_217757186
^) :s)
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:38:55 #139
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_217757198
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 11:37 schreef JustinK het volgende:

[..]
Zaterdag :Y
dan is het nog steeds niet zeker :D
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit
  maandag 26 mei 2025 @ 11:39:30 #140
91409 JustinK
Lepel :+
pi_217757213
quote:
88s.gif Op maandag 26 mei 2025 11:38 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
dan is het nog steeds niet zeker :D
0,000001% kans ipv 0,0000000000001% kans :+
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:39:51 #141
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_217757220
:9
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:40:00 #142
91409 JustinK
Lepel :+
pi_217757222
:wtf: :wtf:
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:40:30 #143
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_217757226
oO<
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:40:36 #144
91409 JustinK
Lepel :+
pi_217757228
oO/
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:40:44 #145
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_217757230
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 11:39 schreef JustinK het volgende:

[..]
0,000001% kans ipv 0,0000000000001% kans :+
_O-
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit
  maandag 26 mei 2025 @ 11:41:08 #146
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_217757232
:blauwoog: :wtf:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:41:13 #147
91409 JustinK
Lepel :+
pi_217757233
quote:
88s.gif Op maandag 26 mei 2025 11:40 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
_O-
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:42:12 #148
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_217757247
:Y)
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:42:26 #149
91409 JustinK
Lepel :+
pi_217757248
:W
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:42:49 #150
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_217757249
_O_ _O-
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')