Ik zal het doorgevenquote:Op maandag 26 mei 2025 11:20 schreef JustinK het volgende:
Ja op de momenten dat ik niet naar buiten hoef
Gisteren en eergisteren toch aardig wat gevallen hoor.. komende drie dagen ook nog regenquote:
Ja maar is best droog geweest, de natoer zal wel blij zijn met de regenquote:Op maandag 26 mei 2025 11:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gisteren en eergisteren toch aardig wat gevallen hoor.. komende drie dagen ook nog regen
Dat sowiesoquote:Op maandag 26 mei 2025 11:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar is best droog geweest, de natoer zal wel blij zijn met de regen
Ja en dan spoelt de regen die nog valt niet meteen wegquote:Op maandag 26 mei 2025 11:24 schreef hemarookworst het volgende:
ja maar bovenste laag is nu bevochtigd, dat scheelt al voor veel niet zo diep gewortelde planten bijv
Dank je Stevenquote:Op maandag 26 mei 2025 11:27 schreef StevenHyde het volgende:
Beterschap Dottie!Hoop dat het snel verbeterd.
quote:
quote:
is op en wil lekker muziek luisteren met oordopjes in, maar ik zou teruggebeld worden door de cv-boer, dus die wil ik niet missenquote:
Hopen (hihi) dat ie snel belt danquote:Op maandag 26 mei 2025 11:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is op en wil lekker muziek luisteren met oordopjes in, maar ik zou teruggebeld worden door de cv-boer, dus die wil ik niet missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |