ik mis de context/verbandquote:Op maandag 26 mei 2025 12:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
volgens mij hebben de amerikanen vakantie, heb een boel bestellingen
als mensen vrij hebben gaan ze meer online shoppenquote:
Kutverdoriequote:Op maandag 26 mei 2025 12:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Tegenwoordig doen ze dat steeds vaker niet
Oh ik nietquote:Op maandag 26 mei 2025 12:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als mensen vrij hebben gaan ze meer online shoppen
is wel mijn grootste groep klanten jaquote:Op maandag 26 mei 2025 12:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh ik niet
Verkoop je dingen online aan Amerikanen?
ik kies steenquote:Op maandag 26 mei 2025 12:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat lijkt mij schaar onmogelijk eigenlijk
Neequote:Op maandag 26 mei 2025 12:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar iedereen beetje geslapen? goed begin van de maandag?
Ook nee.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nee ze was er getuige van afgelopen nachtquote:Op maandag 26 mei 2025 12:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hou je dat allemaal bij in je dagboek?
Oh verschrikkelijkquote:Op maandag 26 mei 2025 12:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ze was er getuige van afgelopen nacht
nee ik was er ook, maar ik had de lolbroek aanquote:Op maandag 26 mei 2025 12:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hou je dat allemaal bij in je dagboek?
En die heb je nu uitgetrokken?quote:Op maandag 26 mei 2025 12:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee ik was er ook, maar ik had de lolbroek aan
ja als ik om kwart over wil gaan sporten is de sportbroek handigerquote:
Ja moet je wel opschietenquote:Op maandag 26 mei 2025 12:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja als ik om kwart over wil gaan sporten is de sportbroek handiger
moet eerst nog lamineren dus kan niet snellerquote:
Ja zo kom je wel erg laminaat aan daarquote:Op maandag 26 mei 2025 12:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moet eerst nog lamineren dus kan niet sneller
Niet op de manier zoals je deed neequote:Op maandag 26 mei 2025 12:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik mag niet over zijn mutti praten
Bwahquote:Op maandag 26 mei 2025 12:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nieuw PR gisterquote:
Je mag deze wel ff lenenquote:Op maandag 26 mei 2025 13:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja tnx ik eet yoghurt, maar dat duurt me een partij lang met zo'n riek
Zenkjoe!quote:Op maandag 26 mei 2025 13:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je mag deze wel ff lenen [ afbeelding ]
Nee heb m eraf getildquote:
Mooiquote:Op maandag 26 mei 2025 13:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee heb m eraf getild
Denk dat ik kwart over ga halen
Waarom procenten en geen vast bedrag ?quote:Op maandag 26 mei 2025 13:07 schreef Fogel het volgende:
Ah gossie, vanaf woensdag misschien staking hier op het werk.
En de staking gaat erom dat het oneerlijk is dat er een procentuele loonsverhoging is, ze willen dat de mensen met een lager loon een hoger aantal % omhoog gaan om het eerlijk te houden.
Wat met gewoon beter/effectiever werk doen zodat je daardoor meer gaat verdienen? Of een studie doen naast je werk om die "oneerlijkheid" aan te pakken? *zucht*
Niet iedereen kan wellicht hogerop komen en daardoor meer verdienen?quote:Op maandag 26 mei 2025 13:07 schreef Fogel het volgende:
Ah gossie, vanaf woensdag misschien staking hier op het werk.
En de staking gaat erom dat het oneerlijk is dat er een procentuele loonsverhoging is, ze willen dat de mensen met een lager loon een hoger aantal % omhoog gaan om het eerlijk te houden.
Wat met gewoon beter/effectiever werk doen zodat je daardoor meer gaat verdienen? Of een studie doen naast je werk om die "oneerlijkheid" aan te pakken? *zucht*
misschien wil niet iedereen hogerop en zijn zij tevreden met de baan die zij nu hebbenquote:Op maandag 26 mei 2025 13:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet iedereen kan wellicht hogerop komen en daardoor meer verdienen?
Geen idee, ik bepaal dat allemaal niet.quote:
Wie heeft het over hogerop?quote:Op maandag 26 mei 2025 13:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet iedereen kan wellicht hogerop komen en daardoor meer verdienen?
Kan ookquote:Op maandag 26 mei 2025 13:12 schreef Rob het volgende:
[..]
misschien wil niet iedereen hogerop en zijn zij tevreden met de baan die zij nu hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |