Ja daar heb ik de ballen verstand vanquote:Op zondag 25 mei 2025 23:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij had het over de ballen van Davis Hasselhoff.
Hangt de poster er ook nog vraag ik mij toch afquote:Op zondag 25 mei 2025 23:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij hield een schriftje bij in die tijd
Volgens mij zei ie net van welquote:Op zondag 25 mei 2025 23:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hangt de poster er ook nog vraag ik mij toch af
Ook van K3?quote:Op zondag 25 mei 2025 23:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ken dat gifje van een liedje
You dont know shit zo gaat dat liedje
Oh god toch niet het drankje van Bally-bquote:Op maandag 26 mei 2025 00:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Voor het eerst sinds lange tijd alcohol gedronken.
Valt beetje tegen nu maar heb niet exorbitant veel gedronken.
Neequote:Op maandag 26 mei 2025 00:12 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Oh god toch niet het drankje van Bally-b
Als ik een paar weken niet drink, dan komt de eerste daarna meestal best hard aan bij mij. Maar de 2de en 3de vallen dan weer meequote:Op maandag 26 mei 2025 00:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Voor het eerst sinds lange tijd alcohol gedronken.
Valt beetje tegen nu maar heb niet exorbitant veel gedronken.
Mijn vis is klaar, dus ik ga etenquote:Op maandag 26 mei 2025 00:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Eerst nadenken over een eventuele nacht snack
Of slapen
ik heb dat nooitquote:Op maandag 26 mei 2025 00:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik een paar weken niet drink, dan komt de eerste daarna meestal best hard aan bij mij. Maar de 2de en 3de vallen dan weer mee
Ik voel ook soort van schuldgevoel (best raar niks aan de hand) want drink maanden niet en nu dan bij een sociale gelegenheid. Maar dat lichamelijke slecht voelen met een mentale mix valt mij meteen slecht erna.quote:Op maandag 26 mei 2025 00:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik een paar weken niet drink, dan komt de eerste daarna meestal best hard aan bij mij. Maar de 2de en 3de vallen dan weer mee
Die shit trek ik zelfs nietquote:Op maandag 26 mei 2025 00:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Dat was absint toch
Echt nee dat zou ik nooit willen![]()
Te heftig denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |