Topsporter Dirk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah Intents Festival is heel toevallig dit weekend zie ik nu. Het festival waar je op Dirk z’n Insta 2x2 VIP tickets voor kon winnenDeze nederlaag was ingecalculeerd.
Ik hoop dat de verantwoordelijke klootzakken hun armen breken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Flikkers hebben storing en open kanalen werken nog wel. Darts fans kunnen fluiten.
Ja, dan liever iemand die op 60 voor T12 gaat.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:04 schreef wimderon het volgende:
Ik word zo moe van de vermoeiende hupjesworp.
Het Mofnarretjequote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:10 schreef Janneke141 het volgende:
Ben nog steeds blij dat deze twee hun geld met darten verdienen, en niet op een kinderdagverblijf.
"Ga jij maar even mee pokemon zoeken!"quote:
Dag naar de klotequote:Op zondag 1 juni 2025 16:14 schreef spleeh het volgende:
[..]
Helaas dat Dobey buitenaards stond te gooien
Toch vind ik dat enorm pauper en onprofessioneel van Dirk. Meld je dan gewoon helemaal af.quote:Op maandag 9 juni 2025 08:24 schreef de_boswachter het volgende:
Vincent van der Voort speculeerde in zijn Podcast dat er iets aan de hand is met Dirk. De media nemen dat klakkeloos overAls ze naar dit topic hadden gekeken dan hadden ze begrepen dat Dirk gewoon wou hakken op een festival dat weekend
Voor het startgeld koopt Dirk zich lachend een paar Mitsubishi’tjes.quote:Op maandag 9 juni 2025 08:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Toch vind ik dat enorm pauper en onprofessioneel van Dirk. Meld je dan gewoon helemaal af.
De onwetendheidquote:Op zaterdag 12 juli 2025 04:01 schreef de_boswachter het volgende:
Cullen met nieuw haar gaat de top 32 uit over niet al te lang
Sunday special. Looking forward.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Blijven draaien dat De Decker er gewoon geen tyfus van bakt .
Kelder in Ruinerwold heeft nog wat plaatsen vrijquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sunday special. Looking forward.
~Homofiele darter
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:15 schreef Gretzl het volgende:
O'Connor heeft vormde geen groot probleem
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Binnen nu en 2,5 maand heeft Cullen gewoon weer een random goede fase. Hij staat momenteel buiten de World Grand Prix-plekken, de muren komen meer op Joe af, en dat is meestal het moment waarop rancune- en calimerodarter Cullen opeens een goed resultaat neerzet. Zo gaat het altijd.
@:wimderon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |