abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218621371
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 04:06 schreef wimderon het volgende:

[..]
Dat zit allang op zijne lever.
Ze weten niet wat hij er allemaal voor moet laten. Ik wel, namelijk Football Manager
KLB en DRT is een topcombinatie
pi_218621680
Sjurmeen ligt er al uit, kan lekker zwaar gaan lunchen
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 13:54:51 #253
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_218621810
Fascinerende worrup van Schweyen. (@Mani89)
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 13:55:19 #254
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_218621816
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
Fascinerende worrup van Schweyen. (@:mani89)
Sowieso een van de lelijkste ooit.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_218621879
180000000000000000000 @Haags
pi_218623015
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 13:55 schreef Mani89 het volgende:

[..]
Sowieso een van de lelijkste ooit.
Er gaat weinig onder Petri Korte

Bekijk deze YouTube-video
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_218624407
Sudden oven.
pi_218624439
87 om 95
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 21:11:22 #259
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218625408
Weer een hypetrein de afgrond in.
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 00:42:10 #260
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_218626801
Barney solide tegen Meester vd Bergh!

Hij won, maar het was wel duidelijk te zien dat hij er helemaal klaar mee is Hij staat nu ook echt nonchalant te gooien, alsof het hem niet meer uitmaakt. Gooit steeds zo snel mogelijk zijn pijlen weg, en zelfs als hij de leg wint loopt hij droevig naar het bord. Als hij er na het WK niet mee stopt dan weet ik het ook niet meer.
pi_218627077
De Decker heeft ook weer een nieuwe plakplaatje op z'n werparm :')
pi_218627080
Mike heeft ook nog wat op zijne lever:
quote:
“Zielig”

De Mechelaar wilde ook nog wat kwijt over zijn troebele band met een journalist van Dartsnieuws. Na een tirade van Kim Huybrechts vertelde De Decker waarom hij geen interviews meer geeft aan die website, en meer bepaald Pieter Verbeek.

“Ja, er zijn altijd wel zo’n artikels die verschijnen”, aldus De Decker over wat Huybrechts ‘clickbait’ noemde. “Vooral Dartsnieuws is daar goed in, daarom dat ik met hen geen interviews meer doe. Puur omdat ze alles uit de context trekken en ze vinden het daar heel leuk om mensen tegen elkaar op te zetten. Er is ooit van mij een screenshot genomen van een tweet - toen ik nog Twitter had - om die dan door te sturen naar een toernooidirecteur. Waarom? Geen idee. Dan denk ik: waar hou jij jezelf mee bezig?”

Verbeek reageerde daarop met een column, waarin hij De Decker verwijt een gebrek aan mediatraining en professionalisme te hebben. En dat onze landgenoot “anderen niet de schuld moet geven van eigen uitspraken”. The Real Deal wilde graag de puntjes op de i zetten. “Het is een beetje zielig dat hij nu zegt dat dit verhaal niet klopt en dat ik lieg. Mediatraining? Ik moet helemaal niets. Dat verhaal dateert van tien jaar geleden en ik heb jammer genoeg het bewijs niet meer, anders had ik dat ook publiek gemaakt. En ik ben niet de enige die geen interviews meer wil doen met Dartsnieuws en hem. Dat is niet voor niets. Toen trouwens uitkwam dat hij die tweet had doorgestuurd, ben ik hem om uitleg gaan vragen en heeft hij zich geëxcuseerd. Dat doe je niet als je zogezegd niks gedaan hebt. Ik vind het echt heel jammer dat ik het allemaal niet meer zwart-op-wit heb...”
pi_218627083
Evenals Xanti.

quote:
Geen stunt op Flanders Darts Trophy voor Xanti Van den Bergh, die vervolgens iets duidelijk wil maken: “Ik heb het helemaal gehad met de kritiek op onze familie”

Geen stunt van Xanti Van den Bergh op de Flanders Darts Trophy. De jongere broer van tweevoudig majorwinnaar Dimitri Van den Bergh ging in de eerste ronde met 6-3 onderuit tegen dartslegende Raymond van Barneveld.

De 21-jarige Van den Bergh had zich verrassend geplaatst voor de tiende manche van de European Tour. In de finaleronde van het Belgische kwalificatietoernooi was The Mountain te sterk voor profspeler Andy Baetens. Als toetje kreeg hij dus de vijfvoudige wereldkampioen uit Nederland voor de kiezen. Van den Bergh - ondersteund door zijn familie met onder anderen broers Dimitri en Viani, en papa Chris - kwam op de tonen van De Strangers het podium op en leek aanvankelijk weinig last te hebben van zenuwen.

Van den Bergh - die actief is op de Development Tour (16-24 jaar) en ook op het semiprofessionele WDF-niveau speelt - gooide drie 180’s in de eerste vier legs en stond prompt 2-1 voor tegen Van Barneveld, met een (onbenutte) kans op 3-1. Het ging echt gelijk op en Van den Bergh kreeg bij 3-3 pijlen voor een break en 4-3 bonus. De Antwerpenaar miste echter, waarna Van Barneveld zijn leg toch nog won, vervolgens door de worp van onze landgenoot ging en doorstoomde naar 6-3. Van den Bergh kwam tot 86.33 gemiddeld.

Kritiek
Na afloop stond er geen blije Xanti Van den Bergh voor onze microfoon. Andere ‘Host Nation Qualifiers’ waren de voorbije edities in Antwerpen en Wieze al blij dat ze zich konden plaatsen voor het grote podium. Maar Van den Bergh is een Van den Bergh.

“Die tops (dubbel 20, red.) hé... Godverdomme!”, sakkerde hij. “Ik kon 4-3 voor komen en dan mocht ik zelf beginnen, dan staat het 5-3. Maar nee, zuur. Heel zuur. Het was fantastisch hoor, die walk-on alleen al. Je ziet zo veel mensen op je afkomen, geweldig. Voor ik het wist, zag ik Brian Raman (waarmee hij vaak dubbelt en veel optrekt, red.) en stond ik al op het podium. Ik kreeg ook enorm veel stiften in mijn handen geduwd en geen enkele werkte (lacht). Ik kon dus geen handtekeningen zetten, maar wel foto’s nemen. Dus het was zot. En dan kom je 2-0 voor, met een kanonstart, denk je dat je er bent en wordt het 3-3. Krijg je pijlen op tops en ja... Dubbel 10 er ook naast. Verschrikkelijk. Krijg je nog een kans op 148. Als je die gooit, ben je helemaal terug en dan mis je die op de draad. Als het een beetje meezit... Achja.”

Dat vuur heeft Van den Bergh ongetwijfeld in zijn bloed zitten. “Ik heb een winnaarsmentaliteit. Ik kom niet om te verliezen, ook al ben ik een lokale qualifier. Ik weet wat ik kan, ik weet dat ik kan winnen. En ja, dat zit in de familie. Weet je: er wordt zo veel sh*t gepraat over de Van den Bergh-familie. Dimitri doet het een paar maanden niet goed en hij wordt de grond ingeboord. Komaan... Het tegendeel bewijzen, dat wilde ik hier. Ik heb het helemaal gehad met al die dingen. Dimitri was hier ook, zo is hij. Hij heeft meteen al zijn plannen laten vallen om mij hier te komen steunen. Het loopt niet goed bij hem, maar nu wel bij mij en dus staat hij er. Maar de mensen denken nu dat hij niet kan darten omdat hij even wat minder presteert. Dat vind ik erg. Dimitri is een grote factor in het feit dat ik hier nu sta. Hij is constant bij mij geweest tijdens het ingooien en heeft me veel advies gegeven.”

The Mountain vertoeft donderdag alweer in Engeland voor de Development Tour. Hij bouwt gestaag aan zijn carrière, met onlangs nog een optreden op de populaire MODUS Super Series, waar in het verleden namen als Luke Littler en Andy Baetens passeerden.

“Ik heb het podium nu kunnen proeven en dat is altijd meegenomen. Hier leer je sowieso iets uit”, klonk het nog.
pi_218627642
Tientonner Xanti.
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 11:07:58 #265
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_218629061
Belgjes en frustraties. Blijft een terugkerende rubriek in iedere sport.
pi_218630163
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 02:12 schreef wimderon het volgende:
Mike heeft ook nog wat op zijne lever:
[..]

Pieter Verbeek is dan ook een parodie op een journalist. Uit darts je bestaan willen halen als journalist is vrij kansloos
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 13:11:01 #267
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_218630188
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 08:40 schreef Zipportal het volgende:
Tientonner Xanti.
Waarvan akte.

Xantientonner

[ Bericht 1% gewijzigd door Kopiko op 30-08-2025 13:38:42 ]
pi_218630623