abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218378373
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 13:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Springer vs Baetens om een ticket. Dat wordt kill your darlings voor @:Alaphilippe_
Pro Springer: goed voor een mooie EK-seeding, goed om in 2026 binnen de ET-seeding te komen
Pro Baetens: dichterbij het WK.
  donderdag 31 juli 2025 @ 13:49:51 #227
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218378394
Van Peer tegen Veenstra voor een ticket w/
  donderdag 31 juli 2025 @ 13:50:11 #228
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218378399
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 13:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dimi heeft wel langzaamaan een probleem
Ik vraag mij af of dat nog goed komt. Hij kan nog eventjes teren op wat goede major prestaties vorig jaar, maar als hij het dit WK niet laat zien kan het snel afgelopen zijn.
Makkelijk eerste
pi_218378469
Ik vind Ratajski een saaie piet, maar wel knap dat ie zich nu al 10 jaar lang in de top 32 handhaaft. Gaat nu ook weer een Euro Tour halen, als ie deze leg wint tegen slevin
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_218378479
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 13:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind Ratajski een saaie piet, maar wel knap dat ie zich nu al 10 jaar lang in de top 32 handhaaft. Gaat nu ook weer een Euro Tour halen, als ie deze leg wint tegen slevin
Wilde het eigenlijk net schrijven. Weet van geen wijken. Nu niet top-32, maar denk dat weinig spelers zin hebben om hem voor kerst al te treffen op het WK.
pi_218378568
Belangrijk ET-ticket voor Veenstra.
pi_218378616
Vrij sterke afvaardiging naar Praag. Alleen jammer van Kuivenhoven, Edhouse en Dekker.

Oh, Kuivenhoven is een ruime voorsprong aan het weggeven.

[ Bericht 34% gewijzigd door Alaphilippe_ op 31-07-2025 14:31:12 ]
pi_218378697
Ratajski, Springer en Brooks op één bord voor ET12. Gelukkig komt Springer langzaam de beschermde plekken binnen tijdens de Q. Dit gaat nergens over.
pi_218378762
Dekker met een vrij nutteloze kwalificatie ja
pi_218379516
Springer kan tegen de altijd naïeve Veenstra zichzelf stevig in het zadel helpen richting het najaar.
pi_218379578
Ik pleit voor dopingcontrole voor Olde Kalter. Gaat zowaar voor een ticket gooien
pi_218379582
Deze qualifier gaat wel een hoop rottigheid opleveren, de tandjes.
pi_218379803
SpringerGod. Toch knap dat hij op 31 juli al vrijwel zeker van het EK is in zijn debuutjaar.
pi_218612481
Host Nation Qualifier, Vandenbogaerde en Hamster Huybrechts netjes in een apart kwart gestoken, Endie B zit met Dancing Dimi opgezadeld die nu wel achter staat tegen palletsorteerder Ronny H.
pi_218612612
13e matchdart is de goeie voor Ronny, en dooorrrrr
pi_218612669
Ronny Huybrechts, Dimitri en Baetens allemaal op dezelfde zakdoek in de loting is niet iets waar ze zelf op hadden gehoopt toen ze massaal besloten voor de lokale kwalificatie te gaan
pi_218612689
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 13:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ronny Huybrechts, Dimitri en Baetens allemaal op dezelfde zakdoek in de loting is niet iets waar ze zelf op hadden gehoopt toen ze massaal besloten voor de lokale kwalificatie te gaan
Normaal lossen ze dat op met een 'geleide' loting maar er is iets misgegaan :D

Edit: Brian Raman in hetzelfde kwart als Super-Mario is ook een beetje onhandig.
  donderdag 28 augustus 2025 @ 14:20:28 #243
474254 GurneyIsBestOke
pi_218612955
Einde tijdperk Dimitri komt zo wel heel dichtbij. Het zal toch dit WK moeten gebeuren, anders heeft hij één a twee jaar om weer op de vloer de koning te worden.
Makkelijk eerste
pi_218613161
Xanti op weg naar?
pi_218613215
Endie slaagt er in om van Xanti Vandenbergh te verliezen.
pi_218613743
Behalve Xanti de op basis van het schema voor de laatste ronden wel verwachte namen.
  donderdag 28 augustus 2025 @ 16:38:25 #247
474254 GurneyIsBestOke
pi_218614028
Geen Dimitri, wel Xanti. Dit is bijzonder
Makkelijk eerste
pi_218614169
quote:
(6) Rob Cross v Andrew Gilding/Mensur Suljovic
(11) Peter Wright v Luke Woodhouse/Johan Engstrom
(3) Stephen Bunting v Joe Cullen/Ian White
(14) Josh Rock v Wessel Nijman/Karel Sedlacek

(7) James Wade v Lukas Wenig/Kim Huybrechts
(10) Dave Chisnall v Jermaine Wattimena/Leon Weber
(2) Michael van Gerwen v Gian van Veen/Adam Gawlas
(15) Martin Schindler v Mike De Decker/Martin Lukeman

(5) Chris Dobey v Krzysztof Ratajski/Steve Lennon
(12) Ross Smith v Daryl Gurney/Callan Rydz
(4) Jonny Clayton v Michael Smith/Mario Vandenbogaerde
(13) Danny Noppert v Dirk van Duijvenbode/Jeffrey de Graaf

(8) Damon Heta v Cameron Menzies/Christian Kist
(9) Gerwyn Price v Ryan Joyce/Ricardo Pietreczko
(1) Luke Littler v Dylan Slevin/Francois Schweyen
(16) Ryan Searle v Raymond van Barneveld/Xanti Van den Bergh
pi_218614247
Hup Gian van Veen/Adam Gawlas. @de_boswachter
pi_218617975
quote:
Kim Huybrechts pakt na succesdag zijn moment om website met de grond gelijk te maken voor ophefmakend artikel: “Die mensen moeten zich doodschamen”

Kim Huybrechts plaatste zich donderdag voor de Flanders Darts Trophy in Antwerpen. Vrijdagmiddag mag hij zich opmaken voor een ontvangst voor eigen volk, in de Antwerp Expo. Maar na afloop moest er nog iets van het hart bij Huybrechts.

Huybrechts plaatste zich voor de tiende manche van de European Tour door vijf wedstrijden te winnen tijdens de ‘Host Nation Qualfier’, met 98 andere Belgen. In de tweede ronde liep het ei zo na mis, maar daarna stoomde de Kempenaar door naar zijn ticket voor een partij tegen Lukas Wenig.

“Dat de ontlading zeer groot was? Ja, ja, ja... Ik zit in een moeilijke periode hé. Enorm zware mentale periode, het is altijd net niet”, aldus The Hurricane in een Facebook-live. Huybrechts stond dit jaar al vier keer op het podium van de European Tour, maar dat was twee keer als reservespeler en hij verloor ook al verschillende plaatsingswedstrijden ondanks een vaak uitstekend niveau. Zo ook woensdag nog, voor de World Series Finals van volgende maand. Daardoor moet hij nog aan de bak om zijn WK-plek veilig te stellen en is hij niet (of nog niet) geplaatst voor de belangrijkste andere majors.

“En dat zit allemaal in je hoofd. Veel mensen weten niet wat wij hiervoor allemaal opgeven en wat er door ons heengaat. Steve De Buck mist zeven matchpijlen in de tweede ronde tegen mij, ja dan had ik helemaal kapot geweest. Maar veel mensen weten niet wat er online over ons geschreven wordt. Dat nemen wij mee... En dan heb ik het ook over websites zoals Dartsfreakz en Dartsnieuws. Die eerste hebben onlangs iets gemaakt over mijn wedstrijd tegen Wessel Nijman (een partij op een vloertoernooi enkele weken geleden, red.), toen ik twee keer op mijn vuist klopte. Zij hebben daar een heel uitgebreid item van gemaakt, die mensen moeten zich kapot schamen. Er werd geschreven dat ik helemaal total loss ging, ja... Dat is clickbait hé. Ik was gefrustreerd, maar die mensen moeten zich doodschamen, omdat ze mensen kapotmaken zonder dat ze het weten. Het gaat niet per se om mij, maar dat gaat rond naar mijn familie en vrienden. Ik heb achteraf ook met Wessel gesproken en hij wilde een bericht sturen om te zeggen dat het een schande is, maar dat is uiteindelijk niet gebeurd. Die mensen zijn een dartswebsite gewoon onwaardig. Ik doe op dat moment niets verkeerd. Ik speel op dat moment voor mijn tourkaart, ik sta 104 gemiddeld te gooien en mis een belangrijke finish. Ik heb toen gewoon twee keer op mijn vuist geklopt, waarna Wessel uitgooit. Ik heb goed gegooid en ik was er weer even ziek van, maar zij maken er dan een heel item van waar 80-90 mensen op reageren. Mensen moeten nu Dartsfreakz blokkeren, want het is gewoon sensatie. Ik heb me voorgenomen om tijdens mijn eerste interview dit op te werpen. Want, dat heeft zo veel invloed op spelers. En de mensen die dat schrijven, beseffen niet wat ze aanrichten. Het zijn haaien. Schaam jullie!”

“Ja, er zijn altijd wel zo’n artikels die verschijnen”, vulde Mike De Decker nadien aan. “Vooral Dartsnieuws is daar goed in, daarom dat ik met hen geen interviews meer doe. Puur omdat ze alles uit de context trekken en ze vinden het daar heel leuk om mensen tegen elkaar op te zetten. Er is ooit van mij een screenshot genomen van een tweet - toen ik nog Twitter had - om die dan door te sturen naar een toernooidirecteur. Waarom? Geen idee. Dan denk ik: waar hou jij jezelf mee bezig?”
Dat zit allang op zijne lever.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')