SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Schakel net in, zit hij al op een alternatieve strategie omdat hij zo ver naar voren gekomen is?quote:Op zondag 25 mei 2025 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
Rinus kan nu mooi aanvoelen hoe de auto het vooraan doet
Niet gepit bij de laatste cautionquote:Op zondag 25 mei 2025 20:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Schakel net in, zit hij al op een alternatieve strategie omdat hij zo ver naar voren gekomen is?
Be carefull what you wish for..quote:
Rossiquote:Op zondag 25 mei 2025 20:23 schreef heywoodu het volgende:
Wie zijn die vier voor Sato? Harvey, Rasmussen, DeFrancesco....?
Die vier zitten dan lekker ja, Carpenter en Van Kalmthout hebben dan precies net niks.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:25 schreef Wertha het volgende:
[..]
Denk het niet, want dan is Veekay de lul als ik het goed beredeneer.
Nu is het weer ok voor het momentquote:Op zondag 25 mei 2025 20:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die vier zitten dan lekker ja, Carpenter en Van Kalmthout hebben dan precies net niks.
Omdat ze in de VS 30 jaar achter lopen op Europaquote:Op zondag 25 mei 2025 20:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waarom klinkt de onboard alsof ie uit 1995 afkomstig is?
Dat is klaar denk ikquote:Op zondag 25 mei 2025 20:36 schreef Peterselieman het volgende:
De auto van Rossi rookt lekker. Oververhitting
Je zal die monteur zijn..quote:
Louis Rossi?quote:Op zondag 25 mei 2025 20:40 schreef superniger het volgende:
Ach Rossi.
Is hij familie van die motorrijder?
nopequote:Op zondag 25 mei 2025 20:40 schreef superniger het volgende:
Ach Rossi.
Is hij familie van die motorrijder?
Nou inderdaadquote:Op zondag 25 mei 2025 20:39 schreef heywoodu het volgende:
Lekker rap gereageerd ook met die vent in de hens
Sssst!quote:Op zondag 25 mei 2025 20:41 schreef bedachtzaam het volgende:
Best bijzonder dat we al zolang rijden zonder caution.
Ah, daar komen ze.quote:
Die vorige was misschien nog wel knulliger.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:43 schreef Stoorzendert het volgende:
RinusNiet de eerste keer met pitten overigens
Ah, Rinus die al 3 of 4x z'n Indy in het putje gooit in de pitstraat. Schei uit zegquote:
Zoals gezegd: daar komen ze hoor, even uit hun holletjequote:Op zondag 25 mei 2025 20:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah, Rinus die al 3 of 4x z'n Indy in het putje gooit in de pitstraat. Schei uit zeg
Geen weerwoord zie ik, prima.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoals gezegd: daar komen ze hoor, even uit hun holletje
problemen met de remmen blijkbaarquote:
Nou, vooruit: het heeft er alle schijn van dat zijn remmen niks deden hier. Dat kun je dom vinden, maar als ik jouw remkabel door snijd kan ik toch moeilijk zeggen dat jij niet kan rijden als je vervolgens niet remt.quote:
Dan neem ik de woorden terug, als het daadwerkelijk aan de auto ligtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Een? Zn hele crewquote:
Een hele set zelfsquote:
Hij neemt al weer even deel aan races als Israëli...quote:Op zondag 25 mei 2025 20:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan nu een foute grap over Russen maken.
Ja nee, dáár kun je geen foute grappen over maken.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij neemt al weer even deel aan races als Israëli...
Alsof dat het veel beter maaktquote:Op zondag 25 mei 2025 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij neemt al weer even deel aan races als Israëli...
Dat word je op Fok! niet in dank afgenomen inderdaadquote:Op zondag 25 mei 2025 20:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja nee, dáár kun je geen foute grappen over maken.
Gouranga!quote:
In de gezellige topics in AMS kan datquote:Op zondag 25 mei 2025 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat wordt je op Fok! niet in dank afgenomen inderdaad
Ik had ook een vers broodje hamburger, maar ik eet die gewoon netjes op tijd op zodat ik niets hoef te missenquote:Op zondag 25 mei 2025 20:57 schreef Zorro het volgende:
Ik was even met mijn handenvol (een broodje hamburger wegwerken. Vers gemaakt welteverstaan, geen McDonalds hoor) maar dan geberut er ook meteen vanalles he![]()
Rinus en de Indy500 pit is geen goede combi.
En nu weer. Larson kan op tijd naar de NASCAR.
Het altijd legendarische Coca-Cola 600quote:
Wel een beetje cheaten zoquote:
quote:Op zondag 25 mei 2025 20:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had ook een vers broodje hamburger, maar ik eet die gewoon netjes op tijd op zodat ik niets hoef te missen
Kan altijd. De eerste deel van de race kan door iemand anders gereden worden waarna hij het over kan nemen.quote:
Is hij dood? Nee, volgens mij niet, dus het werkt.quote:
Robb wordt gesponsord door een religieuze club.quote:
Het was grappig, maar nu wordt het eng.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Robb wordt gesponsord door een religieuze club.
Vooral de schrikreactie leek het inderdaad te zijnquote:Op zondag 25 mei 2025 21:01 schreef Wertha het volgende:
Robb verliest hem toch zelf?
Ik snap wel hoe dat komt, maar hij kreeg geen tik.
Dacht ik dus ookquote:Op zondag 25 mei 2025 21:01 schreef Wertha het volgende:
Nee die had hij bij zijn geboorte al.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:01 schreef Wertha het volgende:
Rode vlag.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:02 schreef TjjWester het volgende:
3 gecrashte wagens en een kapotte muur maar geen code rood.....
Rode vlag is pas als ze dreigen onder geel te finishenquote:Op zondag 25 mei 2025 21:02 schreef TjjWester het volgende:
3 gecrashte wagens en een kapotte muur maar geen code rood.....
Zo, kan ik "Whiskers verbetert mensen over code rood/rode vlag" mooi afstrepen op de bingo.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2025 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo, kan ik "Whiskers verbetert mensen over code rood/rode vlag" mooi afstrepen op de bingo.
Heb een zwak voor Satoquote:Op zondag 25 mei 2025 20:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou voor Palou gaan juichen als ik jou was.
Ik zal mij inhoudenquote:Op zondag 25 mei 2025 21:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen waar jij voor juicht krijgt pech.
Nee, alleen achter, vandaar de spin. Alsof je de handrem aantrekt.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:08 schreef bedachtzaam het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Blokkeert alles lijkt het.
Dat is toch altijd op Indianapolis?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:12 schreef Starflyer het volgende:
Remmen deden het dus niet in eerste instantie.
Blijkbaar had hij daar geen last van tijdens zijn eerste stop.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is toch altijd op Indianapolis?
Savequote:Op zondag 25 mei 2025 21:21 schreef Wertha het volgende:
Nette safe toch nog wel hoor.
Maar, het is dus gewoon te koud om te rijden. Voortaan niet alleen cautions bij regen, maar ook bij cold temps.
Wel al gezien hoor.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:25 schreef sportfreak het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of hebben we dit jaar geen beeld van bloemetjes langs de baan?
Niet vaak, maar zeker wel gezienquote:Op zondag 25 mei 2025 21:25 schreef sportfreak het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of hebben we dit jaar geen beeld van bloemetjes langs de baan?
Heb ik wél gezienquote:Op zondag 25 mei 2025 21:25 schreef sportfreak het volgende:
In het begin wel gespot.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:25 schreef sportfreak het volgende:
Al vaak de bloemetjes gezienquote:Op zondag 25 mei 2025 21:25 schreef sportfreak het volgende:
Ik loop best achter, merk ik.quote:
Sterker nog, ze zijn zelfs besproken bij Ziggo.quote:
Puur voor het shot ja.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:29 schreef Zorro het volgende:
Ze hebben ook gewoon ergens willekeurig een bloembak voor een camera gefrutseld voor die beelden he. Als ik langs de baan kijk zie ik nergens bloempjes.
Dat denk ik ook ja.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:26 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij ligt het aan jou @:sportfreak, durf ik zo wel te concluderen.
Nou, ik heb die bloeman andersgezien (en zien bewegen) in 1 beeld met wagens die er langs raasdenquote:Op zondag 25 mei 2025 21:29 schreef Zorro het volgende:
Ze hebben ook gewoon ergens willekeurig een bloembak voor een camera gefrutseld voor die beelden he. Als ik langs de baan kijk zie ik nergens bloempjes.
Ja dat snap ikquote:Op zondag 25 mei 2025 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, ik heb die bloeman andersgezien (en zien bewegen) in 1 beeld met wagens die er langs raasden
Ah, okquote:Op zondag 25 mei 2025 21:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat snap ik
Maar ik bedoel ergens op 1 plekje langs de baan hebben ze dat speciaal voor die beelden neergezet.
Dus als je de bloemen weer ziet ben je een ronde verderquote:Op zondag 25 mei 2025 21:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat snap ik
Maar ik bedoel ergens op 1 plekje langs de baan hebben ze dat speciaal voor die beelden neergezet.
Voorin, niet perse voorop want fuel numbersquote:Op zondag 25 mei 2025 21:42 schreef heywoodu het volgende:
Inmiddels zitten we wel echt op het punt dat men ook daadwerkelijk voorop wil rijden.
Twee van de drie kansloos, nog een te gaan danquote:
Begrijp ik nou goed dat door wat uitzoekwerk van een journalist in een museum blijkt dat de wagen van Newgarden afgelopen jaar ook niet legaal was?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:42 schreef heywoodu het volgende:
Inmiddels zitten we wel echt op het punt dat men ook daadwerkelijk voorop wil rijden.
Hij was door de technische keuring gekomen, dus legaal verklaard.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat door wat uitzoekwerk van een journalist in een museum blijkt dat de wagen van Newgarden afgelopen jaar ook niet legaal was?
Wat zou je daar voor odds voor gekregen hebben voor de wedstrijd?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Hunter-Reay gewoon 'valide' op kop, jemig.
Hij heeft nog niet gewonnen..quote:Op zondag 25 mei 2025 21:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat zou je daar voor odds voor gekregen hebben voor de wedstrijd?
Vast niet veel, want anno 2025 is wedden op sport door overregulering kansloos geworden.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Valt wel meequote:Op zondag 25 mei 2025 21:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zou wel best cool zijnquote:
Ik doe er sowieso niet aanquote:Op zondag 25 mei 2025 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vast niet veel, want anno 2025 is wedden op sport door overregulering kansloos geworden.
Verrassing is altijd leuk, alleen zitten er een paar mannen achter die nog veel over lijken te hebben.quote:
Ik versta er alleen niks vanquote:
En nu helemaal geen graphic bij de onboards.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:01 schreef heywoodu het volgende:
Team name top
Team name bottom
Goede graphic.
Ik hoorde veel schreeuwen en WE'RE GONNA LOSE THE RACE en nog wat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |