Het is en blijft FOK!.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vragen is geen probleem. Ongefundeerde opmerkingen maken omdat je het niet weet wel.
De afgelopen 2 jaar hebben we wel meer indy races gekeken, maar eerlijk is eerlijk, er is (imho) niet superveel aan. De Indy 500 is wat dat betreft echt wel anders.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En daarom hebben we gelukkig een topic waar ook mensen in zitten die de rest van de races ook kijken en dus ook de minder reguliere kijkers een stukje vooruit kunnen helpen
Ach, ik kom net tot de ontdekking dat Simon Yates voor Visma rijdt en voel me daar ook mokerdom over, zo heeft iedereen z'n expertises zullen we maar zeggenquote:
Sinds dit jaar ja, maar vindt hem niet echt een rijder voor dat teamquote:Op zondag 25 mei 2025 19:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, ik kom net tot de ontdekking dat Simon Yates voor Visma rijdt en voel me daar ook mokerdom over, zo heeft iedereen z'n expertises zullen we maar zeggen
Ik kijk de reguliere races wel (maar vaak op maandag want werk), maar moet zeggen dat het vaak wel véél moeilijker te volgen is dan F1, met echt heel verschillende strategieën en zulke enorme verschillen tussen de banden, wie nog wel of niet naar binnen moet en op welke banden, etc. Echt lekker ontspannen kijken vind ik het nooitquote:Op zondag 25 mei 2025 19:59 schreef Jane het volgende:
[..]
De afgelopen 2 jaar hebben we wel meer indy races gekeken, maar eerlijk is eerlijk, er is (imho) niet superveel aan. De Indy 500 is wat dat betreft echt wel anders.
Op een gegeven moment Ziggo Sport maar opgezegd, omdat we merkten dat we hem al maanden niet gebruikt hadden.
In WLR zijn we dat van je gewend.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, ik kom net tot de ontdekking dat Simon Yates voor Visma rijdt en voel me daar ook mokerdom over, zo heeft iedereen z'n expertises zullen we maar zeggen
Ja, daarom meld ik het daar ook niet, anders komt het over als een act ofzo, maar ik zat/zit de etappe te kijken en zag S Yates met Visma-shirt, oprechte verbazing (en googelen om te zien of het geen fout was) volgdequote:
Onzichtbaar deze Giro maar toch op tweede plaats.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, daarom meld ik het daar ook niet, anders komt het over als een act ofzo, maar ik zat/zit de etappe te kijken en zag S Yates met Visma-shirt, oprechte verbazing (en googelen om te zien of het geen fout was) volgde
Gelukkig wisselen ze niet zo vaak van kleur als IndyCar-coureurs, zullen we maar zeggen.
Ja okquote:Op zondag 25 mei 2025 19:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vragen is geen probleem. Ongefundeerde opmerkingen maken omdat je het niet weet wel.
Ach, tot nog toe doet hij het met een minder team beter dan vorig jaar.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja okIn mijn beleving begint-ie al jaren veelbelovend, maar valt het uiteindelijk altijd een beetje tegen. Maar nu begint-ie al achteraan, dus ik dacht: even vragen waarom het zo'n drama is met die jongen.
De grootste fout die Rinus gemaakt heeft is om loyaal te zijn aan een team (ECR) dat financieel steeds krapper kwam te zitten. Uiteindelijk heeft dat team hem bij het grof vuil gezet omdat een nieuwe investeerder Rossi wilde. Toen was er nog één stoeltje over en dat was bij de backmarker team DCR.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja okIn mijn beleving begint-ie al jaren veelbelovend, maar valt het uiteindelijk altijd een beetje tegen. Maar nu begint-ie al achteraan, dus ik dacht: even vragen waarom het zo'n drama is met die jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |