SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Het gaat nog prima in een hoog tempo naar binnen zo af en toe maar de schade is wel vele malen erger als dat gebeurtquote:Op zondag 25 mei 2025 16:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Echt flinke hoeveelheden drinken zoals tijdens mijn studententijd kan ik niet meer, en dat is maar goed ook![]()
En ik wil toch ook wel gewoon thuiskomen met fiets en andere eigendommen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Top TTDon't follow me. I am lost too
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
Het is vooral die hersteltijd waar ik tegen op ziequote:Op zondag 25 mei 2025 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het gaat nog prima in een hoog tempo naar binnen zo af en toe maar de schade is wel vele malen erger als dat gebeurt![]()
En ik wil toch ook wel gewoon thuiskomen met fiets en andere eigendommen.daarom blijf ik gewoon straf doortrainen om die termijnen te minimaliseren anders lig je makkelijk 4 dagen KO van een nachtje vol gas en zoveel tijd heb ik niet
![]()
ff döner bestellen hoor."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
quote:
Altijd even naar de pot om te hopen vóór je döner besteld, je weet nooit hoe snel die dönerboer precies is of hoe lang de zitsessie gaat duren.quote:
@hemarookworst is het hier vast mee eens."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En niet naar buiten op het bolkon gaan zonder je telefoon mee te nemen omdat je denkt dat je de bel toch wel hoort."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hier spreekt iemand met ervaringquote:Op zondag 25 mei 2025 16:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En niet naar buiten op het bolkon gaan zonder je telefoon mee te nemen omdat je denkt dat je de bel toch wel hoort.![]()
Ik heb het een keer meegemaakt dat ik idd nog net niet met het pleepapier tussen de billen de bestelling aan stond te nemenquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zondag 25 mei 2025 16:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb het een keer meegemaakt dat ik idd nog net niet met het pleepapier tussen de billen de bestelling aan stond te nemen![]()
![]()
![]()
[..]
Ik heb het een keer meegemaakt dat ik idd nog net niet met het pleepapier tussen de billen de bestelling aan stond te nemen![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Verstandig idd.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Altijd even naar de pot om te hopen vóór je döner besteld, je weet nooit hoe snel die dönerboer precies is of hoe lang de zitsessie gaat duren.
@:hemarookworst is het hier vast mee eens.Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
Manmanmanquote:Op zondag 25 mei 2025 16:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben die futzpiemels je laten laufen![]()
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2025 16:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben die futzpiemels je laten laufen![]()
![]()
![]()
Ik moet altijd erg lachen om imitaties van mario.
Beste imitatiesquote:Op zondag 25 mei 2025 16:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik moet altijd erg lachen om imitaties van mario.![]()
![]()
Ik hoop de mijne over 20 minuten te hebben.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:51 schreef greysbones het volgende:
sowww
F1 klaar en nu?
@:Grrrrrrrr kebab las ik
goed idee
Op naar de Indy 500quote:Op zondag 25 mei 2025 16:51 schreef greysbones het volgende:
sowww
F1 klaar en nu?
@:Grrrrrrrr kebab las ik
goed idee![]()
![]()
ow ik moet ff halen zoquote:Op zondag 25 mei 2025 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop de mijne over 20 minuten te hebben.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Box boxDon't follow me. I am lost too
![]()
![]()
Happy happy happy...Don't follow me. I am lost too
![]()
Ach..Don't follow me. I am lost too
En weeDon't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
eer jij hier bent is het broodje er al weer uitquote:![]()
PodiumDon't follow me. I am lost too
ook jij bent te lang onderwegquote:Op zondag 25 mei 2025 16:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas zit al in de auto...
Naja... geen broodje dan, maar wel gezelliquote:Op zondag 25 mei 2025 16:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
eer jij hier bent is het broodje er al weer uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
das waarquote:Op zondag 25 mei 2025 16:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Naja... geen broodje dan, maar wel gezelli
quote:Don't follow me. I am lost too
Ik denk dat ze je direct aan het werk zet om de border, waar de honden vanochtend lekker in hebben liggen rollen, weer aan te harken en te fatsoeneren.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Naja... geen broodje dan, maar wel gezelliHow can I make this topic about me?![]()
Norris
Met je tel achter het stuur?quote:Op zondag 25 mei 2025 16:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
* gebrokenglas trapt op de rem...![]()
![]()
![]()
nee de honden mogen niet in de border rollenquote:Op zondag 25 mei 2025 17:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je direct aan het werk zet om de border, waar de honden vanochtend lekker in hebben liggen rollen, weer aan te harken en te fatsoeneren.
we hebben gewoon een groot grasveldThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, lekker chillen op de bankquote:Op zondag 25 mei 2025 17:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je direct aan het werk zet om de border, waar de honden vanochtend lekker in hebben liggen rollen, weer aan te harken en te fatsoeneren.![]()
![]()
Men dacht vanochtend nog dat ik een vrouw was. En vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk...quote:How can I make this topic about me?![]()
BoehoeDon't follow me. I am lost too
Gaat niet om kunnen...quote:Op zondag 25 mei 2025 17:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Men dacht vanochtend nog dat ik een vrouw was. En vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk...
![]()
![]()
![]()
![]()
De bezorger is onderweg!
BoeblubDon't follow me. I am lost too
Altijd fijn..quote:Don't follow me. I am lost too
![]()
Dus als ik de rest van de avond niet meer tevoorschijn kom lig ik op de bank mijn after dinner dip uit te slapen.quote:
After döner dipquote:Op zondag 25 mei 2025 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus als ik de rest van de avond niet meer tevoorschijn kom lig ik op de bank mijn after dinner dip uit te slapen.![]()
![]()
smakelijk al vastquote:Op zondag 25 mei 2025 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus als ik de rest van de avond niet meer tevoorschijn kom lig ik op de bank mijn after dinner dip uit te slapen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
PoppenkastDon't follow me. I am lost too
Go with the flowDon't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uurtje nog.quote:Don't follow me. I am lost too
Nee geen zin in.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt nog even een middagdutje doen.
Maar ik mag hier van mario niet zijn in de middag![]()
quote:Op zondag 25 mei 2025 17:12 schreef Rob het volgende:
[..]
Nee geen zin in.
Maar ik mag hier van mario niet zijn in de middag
How can I make this topic about me?![]()
Daar moet je ook niet heen gaan in het weekendquote:Op zondag 25 mei 2025 17:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Het was behoorlijk druk in de IKEA vandaag.![]()
max interview servus tv zegt hij heeft gewacht gewacht.....
dat positive is dat hij in zijn bed slapen kann![]()
![]()
max is grappigquote:Op zondag 25 mei 2025 17:16 schreef mario390 het volgende:
max interview servus tv zegt hij heeft gewacht gewacht.....
dat positive is dat hij in zijn bed slapen kann
zoals wat?quote:Op zondag 25 mei 2025 17:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Naja, kan altijd een keer als je iets nodig hebt. Maar zeker niet in het weekendThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tsja.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:18 schreef mario390 het volgende:
servus tv matthias lauda vragt toto wolf en de is enttäuschtHow can I make this topic about me?![]()
ik heb eerlijk gezegd enkel nog een keuken van ikeaquote:Op zondag 25 mei 2025 17:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bed, kast, bureau.. heb best wat van Ikea en niks mis mee
[..]
Ik heb het een keer meegemaakt dat ik idd nog net niet met het pleepapier tussen de billen de bestelling aan stond te nemen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Bij de Turkse bakker in Zutphen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Precies. Nee ik heb dit weekend wat ideeën gekregen voor kamerinrichting en ik ben dat aan het uitwerken....quote:Op zondag 25 mei 2025 17:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bed, kast, bureau.. heb best wat van Ikea en niks mis meeHow can I make this topic about me?![]()
veel wonen in monacoquote:Op zondag 25 mei 2025 17:20 schreef mario390 het volgende:
somige rijders wohnen in monaco niko, max ze zwemmen in geldThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een belastingparadijs, dat Monaco.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:20 schreef mario390 het volgende:
somige rijders wohnen in monaco niko, max ze zwemmen in geldHow can I make this topic about me?![]()
was op de box nu en mooie befrijung laatste keer met 48
@hemarookworst mooi ook vor de lucht maar is en wc waar nur ik ga![]()
als je geld hebtquote:Op zondag 25 mei 2025 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een belastingparadijs, dat Monaco.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Monaco staat bekend als een belastingparadijs, vooral voor vermogende individuen. Het vorstendom heft geen inkomstenbelasting, vermogensbelasting, belasting op kapitaal, erfenissen of schenkingen voor buitenlanders. Dit maakt het een aantrekkelijke woonplaats voor ondernemers, investeerders en topsporters.
Er zijn echter ook nadelen:
- Hoge kosten: Vastgoedprijzen zijn extreem hoog, met appartementen die beginnen bij ¤800.000 en huurprijzen die kunnen oplopen tot ¤25.000 per maand.
- Strenge verblijfsvoorwaarden: Om inwoner te worden, moet je een woning bezitten en aantonen dat je financieel onafhankelijk bent, bijvoorbeeld door minimaal ¤500.000 op een Monegaskische bank te storten.
- Beperkte ruimte: Monaco is slechts 2 km² groot, waardoor het een van de dichtstbevolkte plekken ter wereld is.
Hoewel Monaco fiscale voordelen biedt, is het dus niet voor iedereen even toegankelijk.
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Watquote:Op zondag 25 mei 2025 17:23 schreef mario390 het volgende:
was op de box nu en mooie befrijung laatste keer met 48
@:hemarookworst mooi ook vor de lucht maar is en wc waar nur ik gaUw ADH vitamine Worst
Omgquote:Op zondag 25 mei 2025 16:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb het een keer meegemaakt dat ik idd nog net niet met het pleepapier tussen de billen de bestelling aan stond te nemenWerewolf![]()
Ahhhh. Vandaag voor het laatste gepoept nu je nog 48 bent. Morgen ben je 49?quote:Op zondag 25 mei 2025 17:30 schreef mario390 het volgende:
it means i poop last time with 48 years nowHow can I make this topic about me?![]()
Ja, je moet snel zijn, anders rijden ze weer weg.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb het een keer meegemaakt dat ik idd nog net niet met het pleepapier tussen de billen de bestelling aan stond te nemen
How can I make this topic about me?![]()
du doet selfs brabbelenquote:Op zondag 25 mei 2025 17:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Is er geen vertaaltool voor die brabbelaar?![]()
O daar ken ik ze niet van, als ik al een keer een broodje eet is het van die bakker krijg je veel en is goedkoopquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is geen brabbelaar, hij remixt de Vandale en spreekt een geavanceerde vorm van Nederlands die wij niet beheersenquote:Op zondag 25 mei 2025 17:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Is er geen vertaaltool voor die brabbelaar?
Praktisch is andersUw ADH vitamine Worst
Iddquote:Op zondag 25 mei 2025 17:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is geen brabbelaar, hij remixt de Vandale en spreekt een geavanceerde vorm van Nederlands die wij niet beheersen
Praktisch is andersWerewolf![]()
kom maar in Nederland wonenquote:Op zondag 25 mei 2025 17:41 schreef mario390 het volgende:
sprek en typ al 10 jaren nederlands, moet opletten dat ik niet m.mutti nederlands praatUw ADH vitamine Worst
mutti meenemenquote:Op zondag 25 mei 2025 17:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee kann mutti niet allein laten , is sonst niemandUw ADH vitamine Worst
Je doet het heel knap. Je spreekt beter Nederlands dan ik Duits.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:41 schreef mario390 het volgende:
sprek en typ al 10 jaren nederlands, moet opletten dat ik niet m.mutti nederlands praat
Maar soms is het nog even lastig te volgen.How can I make this topic about me?![]()
Geen last van hier wel snelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hoe dan, je hebt aboquote:Op zondag 25 mei 2025 17:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is het niet,het is hier kutreklameUw ADH vitamine Worst
Moet je dat uitzetten want je hebt wel een aboquote:Op zondag 25 mei 2025 17:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is het niet,het is hier kutreklame"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jawel, je hebt 1 ster naast je naam net als ikquote:
Ga bovenin het scherm naar Settings, daarna advertenties en daar alles aanvinkenUw ADH vitamine Worst
Maar je moet wel de advertenties uitzetten.
Rechtsboven "Settings", dan "Advertenties".How can I make this topic about me?![]()
Jij hebt ook 1 ster abonnement, jij hebt toch ook geen advertenties?quote:How can I make this topic about me?![]()
Sommige vergeten het idd aan te vinken bij settings had ik in het begin ook
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
kloptquote:Op zondag 25 mei 2025 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij hebt ook 1 ster abonnement, jij hebt toch ook geen advertenties?ja dat dusquote:Op zondag 25 mei 2025 17:58 schreef Lovely het volgende:
Sommige vergeten het idd aan te vinken bij settings had ik in het begin ookUw ADH vitamine Worst
![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey. Alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Etenstijd
Oh die heb ik ookquote:Op zondag 25 mei 2025 17:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb eerlijk gezegd enkel nog een keuken van ikea![]()
![]()
![]()
Zullen we het daar maar even niet over hebben? Als je echt alles wil weten switch dan maar even naar WhatsAppquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2025 18:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zullen we het daar maar even niet over hebben? Als je echt alles wil weten switch dan maar even naar WhatsApp![]()
![]()
Ik heb een kledingkast van Ikea.. maar heb ook een bed gehad van ikea
Prima spulquote:Op zondag 25 mei 2025 18:04 schreef Lovely het volgende:
Ik heb een kledingkast van Ikea.. maar heb ook een bed gehad van ikea![]()
![]()
O jee. Laten we het er maar niet over hebben dan 🥰quote:Op zondag 25 mei 2025 18:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zullen we het daar maar even niet over hebben? Als je echt alles wil weten switch dan maar even naar WhatsAppWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb hele complete keuken van ikea, of beter gezegd vorige bewonerUw ADH vitamine Worst
Vind ik wel.. heb ook borden en bestek van Ikea en een staande lamp en nog een lampquote:
Ik heb ook best veel spullen van zequote:Op zondag 25 mei 2025 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind ik wel.. heb ook borden en bestek van Ikea en een staande lamp en nog een lamp![]()
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
mischien niet bij de ikea bij onzquote:Op zondag 25 mei 2025 18:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat ze Zweedse balletjes verkopen in het restaurant![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ook een koning van DeventerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hier zelfs niet eens Nederlands en moet ik soms Engels pratenquote:Uw ADH vitamine Worst
Zowel Talamini de ouwe als Paul van Gurp maar ook meneer mand zijn een koning van Deventer allemaal hard werken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Over pindakaas gesproken ik moet morgen nieuwe halen de pot is bijna leeg
van waar dann?quote:Op zondag 25 mei 2025 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hier zelfs niet eens Nederlands en moet ik soms Engels praten![]()
Bij de Dirk in de aanbiedingquote:Op zondag 25 mei 2025 18:21 schreef Lovely het volgende:
Over pindakaas gesproken ik moet morgen nieuwe halen de pot is bijna leeg
Maar die zit niet bij jou in de buurt toch?![]()
Goed dat wij dat weten ☺️Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee hier zit geen Dirkquote:Op zondag 25 mei 2025 18:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bij de Dirk in de aanbieding
Maar die zit niet bij jou in de buurt toch?
heb tijdje geleden een potje gekocht, maar nog ongeopend, maar gebruik het alleen voor pindasaus of peanutbutter noodlesUw ADH vitamine Worst
Kan @Lovely die ook wel ff gebruikenquote:Op zondag 25 mei 2025 18:29 schreef hemarookworst het volgende:
heb tijdje geleden een potje gekocht, maar nog ongeopend, maar gebruik het alleen voor pindasaus of peanutbutter noodles![]()
![]()
Niet zulke pottenquote:Op zondag 25 mei 2025 18:29 schreef Rob het volgende:
[..]
Barbara Barend
Carry Slee
Claudia de Breij
Sandra Kroos![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: