Het kan hier ook zo gaan regenen lijkt het.quote:
Er komt ieder geval volgende week aardig wat hemelwater aanquote:Op zondag 25 mei 2025 17:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het kan hier ook zo gaan regenen lijkt het.
Ik denk dat de bloemetjes en beestjes blij zijn met nog wat water
Voor de natuur alleen maar goedquote:Op zondag 25 mei 2025 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er komt ieder geval volgende week aardig wat hemelwater aan
Morgen hier wel een dag zonnige weer
Sowieso, heeft te lang geduurd dat er geen regen is gevallen..quote:
Echt wel!!quote:Op zondag 25 mei 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sowieso, heeft te lang geduurd dat er geen regen is gevallen..
Als ik thuis binnen ben dan vind ik de regen ook helemaal niet erg.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:04 schreef Parafoonnotulist het volgende:
Ik denk over regen zoals je denkt over iemand die onverwacht aanbelt maar toch welkom blijkt te zijn.
Ik hou van regen, niet omdat het altijd prettig is, maar omdat het eerlijk is.
Snap ik jaquote:Op zondag 25 mei 2025 18:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik thuis binnen ben dan vind ik de regen ook helemaal niet erg.
Zo'n natte?quote:
Dan kan je lekker op tijd naar bed en goed slapenquote:
Dat doe ik over het algemeen ookquote:Op zondag 25 mei 2025 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kan je lekker op tijd naar bed en goed slapen
Maar vast niet zo lekker als vroegah,quote:
Ja vooral op een zomeravond.. tot de lantaarnpalen aangingen en je naar huis moestquote:Op zondag 25 mei 2025 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar vast niet zo lekker als vroegah,
toen je eerst nog lang had buiten gespeeld,
en lekker nat was geregend
Je snapt hetquote:Op zondag 25 mei 2025 18:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja vooral op een zomeravond.. tot de lantaarnpalen aangingen en je naar huis moest
En daarna lekker onder een warm douche ging pyjama aan
Ik reageerde met de verkeerde post op jou..quote:
Kan gebeurenquote:Op zondag 25 mei 2025 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik reageerde met de verkeerde post op jou..
Yes, heb drie tabs openstaanquote:
Ik heb het niet gauw hahaquote:
Ik heb het een paar keer gehadquote:
En dan snel editen voor dat degene het ziet? Of was je ook wel eens té laat en zag degene dat en ie dacht ook van huhquote:Op zondag 25 mei 2025 18:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer gehad![]()
Ook echt dom van mij
Eerste kwam ik daar nog mee weg , was een KPD post in RLSquote:Op zondag 25 mei 2025 18:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dan snel editen voor dat degene het ziet? Of was je ook wel eens té laat en zag degene dat en ie dacht ook van huh
Oepsiequote:Op zondag 25 mei 2025 18:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eerste kwam ik daar nog mee weg , was een KPD post in RLS![]()
![]()
Tweede keer ging mis en die heeft Dot moeten editen
Dat was echt heel erg dom jaquote:Op zondag 25 mei 2025 18:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
OepsieDat is dan ook wel meteen een hele foute ja
Jaquote:Op zondag 25 mei 2025 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
Blegh, mag deze komende 'werkweek' snel over zijn?![]()
Ach ja, kunnen ze ook genieten daar.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja het was best een leuk plaatje maar daar niet
kan toch meevallen als je eenmaal begonnen bent?quote:Op zondag 25 mei 2025 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
Blegh, mag deze komende 'werkweek' snel over zijn?![]()
Het kan hier vast welquote:Op zondag 25 mei 2025 19:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja het was best een leuk plaatje maar daar niet
Dat was dan wel weer tricky want niet iedereen is openminded en zeker daar nietquote:Op zondag 25 mei 2025 19:07 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Ach ja, kunnen ze ook genieten daar.
Neuh, gaat niet meevallen. Weet wat me te wachten staatquote:Op zondag 25 mei 2025 19:08 schreef pullup het volgende:
[..]
kan toch meevallen als je eenmaal begonnen bent?
Welkomquote:Op zondag 25 mei 2025 18:23 schreef Parafoonnotulist het volgende:
Ik denk dat regen me kalmeert omdat hij alles zachter maakt.
Straatgeluiden, dagplannen, mijn eigen hoofd.
Soms ruikt het naar vroeger, naar thuiskomen zonder sleutel.
Naar een raam dat opengaat bij iemand die nog wakker is.
En ik denk… dat de geur van regen niet in je neus blijft, maar in je borstkast. Als een langzaam verdampende geruststelling
dat alles, zelfs stilte, ooit weer stroomt.
Ik hou er niet van als jij direct begint te wijzen.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Welkom![]()
Zolang het niet uitmondt in politieke of verheerlijkende rijmelarij over bijvoorbeeld Netanyoohu en soortgelijke misdadigers hierowz, zal er gedoogd worden![]()
Zo niet, wijs ik je persoonlijk het gat van de slowchatdeur en tevens die van de korfbalkantine!@
[ afbeelding ]
Alsjeblieft niet zegquote:Op zondag 25 mei 2025 19:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Welkom![]()
Zolang het niet uitmondt in politieke of verheerlijkende rijmelarij over bijvoorbeeld Netanyoohu en soortgelijke misdadigers hierowz, zal er gedoogd worden![]()
Zo niet, wijs ik je persoonlijk het gat van de slowchatdeur en tevens die van de korfbalkantine!@
[ afbeelding ]
Zeker verwacht dat er zo'n reply zou komenquote:Op zondag 25 mei 2025 19:29 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als jij direct begint te wijzen.
Dat past dan mooi bij jouw opening van vandaag.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zeker verwacht dat er zo'n reply zou komenDe manier waarop je hier 'binnenkwam' gaf dat wel weg
Heb ik eigenlijk altijd welquote:Op zondag 25 mei 2025 19:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi!! Ik las dat je uit logeren bent geweest! Nog heimwee naar thuis gehad?
quote:Op zondag 25 mei 2025 19:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk altijd wel![]()
1 nacht en ik wil alweer naar huis![]()
Maar ik doe het voor mijn kleindochter![]()
En het ook haske leuk met haar
Ik ga ervantussuh! Kwam eigenlijk ff de Dees een plakplaatje 'geven' want dat lukte niet op Grindrquote:
quote:Op zondag 25 mei 2025 19:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik ga ervantussuh! Kwam eigenlijk ff de Dees een plakplaatje 'geven' want dat lukte niet op Grinder![]()
Take care!
3 maar?quote:
Het is ook towel day vandaagquote:
?quote:
Het antwoord is 42 zegt je ook niks?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |