abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 mei 2025 @ 22:23:11 #101
194233 Friday12
Originele kloon
pi_217774103
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:18 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ja dus niemand. Als ik iemand vind die met me meepraat en ik daar extra positief op reageer dan kan je een punt hebben. Met die reactie impliceer je iets wat niet waar is. Ik zoek geen medestanders. Ontzettend slecht dat je dit zo stelt, weer 1 van de zoveelste reacties
quote:
Hij zoekt 1 iemand die met hem meepraat
pi_217774155
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 21:46 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik kijk daar op de volgende manier naar:
[..]
Je stelt wat kaders inderdaad en hoopt dat het heel slecht met me gaat zodat ik iets moet ondernemen. Wat als een verslaafde niet iets onderneemt omdat hij verslaafd is? Op de straat beland etc. Het maar hopen dat het zo slecht met iemand gaat zodat hij geen keus heeft om er op te reageren of ten onder gaat zie ik helemaal niet als goed advies, maar juist verwerpelijk advies.

Je motivatie is wellicht goed, dat je wil helpen en echt hoopt dat ik ga herstellen. Maar het verwensen van dat is ontzettend slecht, o.a. omdat je geen idee hebt of het echt gaat helpen of niet.

Als jouw wens werkelijkheid zou worden en ik zou alsnog geen uitweg zien of krijgen? Dan zou wat jij wil er alleen maar voor gezorgd hebben dat ik in nog grotere problemen zit. Ik begrijp je idee, maar dat is alleen als ik mezelf verplaats in een persoon die het eigenlijk niet echt uitmaakt en emoties de boventoon laat voeren. Niet iemand die echt wil helpen en rationeel nadenkt
Vanuit jouw positie snap ik je reactie op mijn wens voor je.

Weetje: deze wens heb ik gejat.
Ik kom regelmatig in aanraking met ervaringsdeskundigen die in herstel zijn, bij voorbeeld van een verslaving.
En zij zijn de mensen die dit met anderen (waaronder mij) delen.
Hem zelf toegewenst hebben gekregen en o wat waren ze op dat moment boos ‘want hoe kun je iemand dat toewensen!’. Tot die bodem werd bereikt (niet door toedoen van anderen, maar door destructief gedrag van henzelf).
Dieper vallen kon niet, dood wilden ze niet dus het enige wat over blijft is omhoog krabbelen. Met horten en stoten en terugvallen. Maar uiteindelijk die put uitkwamen en terugkeken.

Naar hun dieptepunt, en naar het moment waarop iemand hen dat toewenste.
En toen pas zagen ze hoe diep ze toen al zaten, zonder het zelf te beseffen. En dat ze die bodem echt nodig hadden. Om zich op af te zetten in de weg naar herstel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_217774180
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:19 schreef Masberum het volgende:

[..]
En weer niet ontopic.
Ontopic is inmiddels zinloos bij jou. Ik heb je pohi bekeken. Je negeert systematisch alles wat niet in je straatje past en verwijt andere users van alles, slaat wild om je heen zodat je kan negeren wat wel goede adviezen voor jou zijn.

Je bent inmiddels je partner kinderen en werk verloren en je gezondheid takelt met de dag af.
Hoe denk je zelf wat daar de oorzaak van is ?

Ik zag dat in diverse topics van jou alle adviezen zijn gegeven echter je opent weer een nieuw topic wat in mijn ogen totaal overbodig is omdat je de antwoorden in je oudere topics kunt terug lezen.

Je toont totaal geen zelfreflectie en je dramt maar door.

Take Care!

[ Bericht 0% gewijzigd door Iceage op 27-05-2025 22:33:25 ]
pi_217774298
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:27 schreef Iceage het volgende:

[..]
Ontopic is inmiddels zinloos bij jou. Ik heb je pohi bekeken. Je negeert systematisch alles wat niet in je straatje past en verwijt andere users van alles, slaat wild om je heen zodat je kan negeren wat wel goede adviezen voor jou zijn.

Je bent inmiddels je partner kinderen en werk verloren en je gezondheid takelt met de dag af.
Hoe denk je zelf wat daar de oorzaak van is ?

Ik zag dat in diverse topics van jou alle adviezen zijn gegeven echter je opent weer een nieuw topic wat in mijn ogen totaal overbodig is omdat je de antwoorden in je oudere topics kunt terug lezen.

Je toont totaal geen zelfreflectie en je dramt maar door.

Take Care!
Dus je wil heel graag offtopic reageren.
pi_217774317
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:38 schreef Masberum het volgende:

[..]
Dus je wil heel graag offtopic reageren.
Ik ga helemaal niet meer reageren. verspilde zinloze energie.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 22:40:40 #106
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217774325
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:39 schreef Iceage het volgende:

[..]
Verstandig, het heeft geen enkele zin.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217774341
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Vanuit jouw positie snap ik je reactie op mijn wens voor je.

Weetje: deze wens heb ik gejat.
Ik kom regelmatig in aanraking met ervaringsdeskundigen die in herstel zijn, bij voorbeeld van een verslaving.
En zij zijn de mensen die dit met anderen (waaronder mij) delen.
Hem zelf toegewenst hebben gekregen en o wat waren ze op dat moment boos ‘want hoe kun je iemand dat toewensen!’. Tot die bodem werd bereikt (niet door toedoen van anderen, maar door destructief gedrag van henzelf).
Dieper vallen kon niet, dood wilden ze niet dus het enige wat over blijft is omhoog krabbelen. Met horten en stoten en terugvallen. Maar uiteindelijk die put uitkwamen en terugkeken.

Naar hun dieptepunt, en naar het moment waarop iemand hen dat toewenste.
En toen pas zagen ze hoe diep ze toen al zaten, zonder het zelf te beseffen. En dat ze die bodem echt nodig hadden. Om zich op af te zetten in de weg naar herstel.
Maar je kan wel dieper vallen, dat is het punt. Als iemand zegt dat hij of zij hoopt dat je rock bottem bereikt dan is dat niet positief op te vatten. Ze kunnen altijd nog dieper vallen hoor. Daarom gaf ik ook aan dat ik je wel begreep, maar om dat te stellen is gewoon erg slecht. Voor hetzelfde geldt pleegt die persoon zelfmoord. Is dan je advies goed geweest? Of had je beter advies kunnen geven richting behandeling, gedragsaanpassing, wat dan ook. Wat jij deed is vrij extreem en is gewoon echt slecht of je dat nou begrijpt of niet.
pi_217774342
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:39 schreef Iceage het volgende:

[..]
Weer offtopic.. dus goed wat mij betreft dat je hier niet meer gaat reageren. De vraag is alleen of je doet wat je zegt..
pi_217774343
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:40 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Verstandig, het heeft geen enkele zin.
Waarom reageer jij dan nog? Weer om een ander bevestiging te geven dat hij iets goed doet in plaats van inhoudelijk te reageren
pi_217774376
Jullie hebben er in jullie online leven een sport van gemaakt om maar te winnen. Alles om maar gelijk te hebben. Zodra iemand aangeeft dat je niet gelijk hebt en het jullie niet aanstaat gaan jullie op deze felle manier dat bestrijden. "Niet op hem reageren", "Zinloos om te reageren". Terwijl het om een discussieforum gaat.

Veel van jullie zijn zo geobsedeerd met het krijgen van je gelijk dat jullie het (ook vanwege jullie intelligentie) niet kunnen verkroppen als iemand anders een keer gelijk heeft wanneer jullie die persoon niet mogen.
pi_217774389
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:43 schreef Masberum het volgende:

[..]
Maar je kan wel dieper vallen, dat is het punt. Als iemand zegt dat hij of zij hoopt dat je rock bottem bereikt dan is dat niet positief op te vatten. Ze kunnen altijd nog dieper vallen hoor. Daarom gaf ik ook aan dat ik je wel begreep, maar om dat te stellen is gewoon erg slecht. Voor hetzelfde geldt pleegt die persoon zelfmoord. Is dan je advies goed geweest? Of had je beter advies kunnen geven richting behandeling, gedragsaanpassing, wat dan ook. Wat jij deed is vrij extreem en is gewoon echt slecht of je dat nou begrijpt of niet.
Top dat je dat beter advies vindt ^O^ Eerste keer dat ik je dat hoor zeggen, als herhaald ontvanger van precies die adviezen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_217774394
Laat ik het anders stellen, hoevaak hebben jullie mij zo zien reageren zoals jullie doen? Dat ik zeg dat je niet moet reageren bijvoorbeeld? Nooit. Want zo denk ik niet. Jullie willen niet helpen, jullie willen gewoon jullie mening geven en die zo hard mogelijk proberen door te voeren. Dat heeft niks met helpen te maken, alleen met jullie eigen gemoedsrust en emotionele gesteldheid
pi_217774398
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:49 schreef Masberum het volgende:
Jullie hebben er in jullie online leven een sport van gemaakt om maar te winnen. Alles om maar gelijk te hebben. Zodra iemand aangeeft dat je niet gelijk hebt en het jullie niet aanstaat gaan jullie op deze felle manier dat bestrijden. "Niet op hem reageren", "Zinloos om te reageren". Terwijl het om een discussieforum gaat.

Veel van jullie zijn zo geobsedeerd met het krijgen van je gelijk dat jullie het (ook vanwege jullie intelligentie) niet kunnen verkroppen als iemand anders een keer gelijk heeft wanneer jullie die persoon niet mogen.
Welja :D :')
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 23:49:52 #114
194233 Friday12
Originele kloon
pi_217774685
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:44 schreef Masberum het volgende:

[..]
Weer offtopic.. dus goed wat mij betreft dat je hier niet meer gaat reageren. De vraag is alleen of je doet wat je zegt..
Weet je zelf het topic nog of?
pi_217774745
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:52 schreef Masberum het volgende:
Laat ik het anders stellen, hoevaak hebben jullie mij zo zien reageren zoals jullie doen? Dat ik zeg dat je niet moet reageren bijvoorbeeld? Nooit. Want zo denk ik niet. Jullie willen niet helpen, jullie willen gewoon jullie mening geven en die zo hard mogelijk proberen door te voeren. Dat heeft niks met helpen te maken, alleen met jullie eigen gemoedsrust en emotionele gesteldheid
Tja, als je zo in je jij-bak blijft hangen, zoek het dan maar uit.
Je wilt alleen lezen wat je bevalt. Ik doe niet mee met je troosten en vertellen dat die o zo nare ex jouw kinderen zomaar zonder enige reden of aanleiding heeft afgepakt/ontvoerd en dat jouw drankprobleem he-le-maal niets met jouw huidige situatie te maken heeft.

Maar hey, het is nog steeds jouw probleem, niet de mijne.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_217774750
Ik heb een mening hierover, maar die geef ik lekker niet ^p^

(anders wordt TS boos, dat willen we niet hebben natuurlijk)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_217774966
Het is echt onvoorstelbaar
Nu hebben wij het gedaan
Je wilt niet geholpen worden
Je wilt zielig gevonden worden
  woensdag 28 mei 2025 @ 07:11:46 #118
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_217775177
quote:
3s.gif Op zondag 25 mei 2025 00:08 schreef Masberum het volgende:
Maar kan toch wel zorgen dat je minder pijn ervaart in moeilijke situaties? Mijn ex-vriendin is vertrokken met mijn kinderen, ik drink daardoor extra maar dat is puur om maar het verlies wat draaglijk te maken. Op de lange termijn helpt het niet maar voor de korte termijn is het een coping mechanisme en ik denk normaal om te doen. Niemand wil zulk intens verdriet echt nuchter ervaren is mijn idee
[..]

Natuurlijk niet joh, haal gerust nog tien kratten schultenbrau.
  woensdag 28 mei 2025 @ 07:34:55 #119
194233 Friday12
Originele kloon
pi_217775289
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 03:59 schreef Cupfighter het volgende:
Het is echt onvoorstelbaar
Nu hebben wij het gedaan
Je wilt niet geholpen worden
Je wilt zielig gevonden worden
Het beste kan dit en alle andere topics van TS gewoon dicht. Zonde van alle tijd.
pi_217775410
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 07:34 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Het beste kan dit en alle andere topics van TS gewoon dicht. Zonde van alle tijd.
Of iig de TT veranderen in: Ik heb alcohol liever dan alles wat het kapot maakt
pi_217775803
Dit is echt trekken aan een dood paard.
  woensdag 28 mei 2025 @ 09:20:31 #122
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217775968
quote:
3s.gif Op zondag 25 mei 2025 00:08 schreef Masberum het volgende:
Maar kan toch wel zorgen dat je minder pijn ervaart in moeilijke situaties? Mijn ex-vriendin is vertrokken met mijn kinderen, ik drink daardoor extra maar dat is puur om maar het verlies wat draaglijk te maken. Op de lange termijn helpt het niet maar voor de korte termijn is het een coping mechanisme en ik denk normaal om te doen. Niemand wil zulk intens verdriet echt nuchter ervaren is mijn idee
[..]

Nee dit is natuurlijk onzin, je dronk al .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217776288
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 08:57 schreef GerryDV het volgende:
Dit is echt trekken aan een dood dronken paard.
FTFY :P
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Forum Admin woensdag 28 mei 2025 @ 10:47:19 #124
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_217776696
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 07:34 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Dat hebben we geprobeerd, maar het probleem is dat hij dan weer gewoon een nieuw topic opent. Het is makkelijker om het gewoon bij één topic te houden.

We weten hoe TS reageert dus dan zou ik dit topic gewoon negeren of de popcorn pakken en lekker meegenieten.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_217778087
Wat ik oprecht niet begrijp; je zit tot over je oren in de problemen. Het lukt je overduidelijk niet zelf. Waarom ga je niet naar de HA voor hulp?

Ja het is eng en moeilijk. Alleen geef toe: alcohol maakt dingen niet kapot. Jij doet het
Net zoals een pistool niet iemand doodt, de schutter doet dat.

Sorry even hard voor je zijn hoor. Hopelijk dringt het dan tot je door en doe je wat. Ik maak me echt zorgen om jou als ik je topics zo lees. Het gaat niet goed met je. Je komt ongelukkig en boos over. Doe er wat aan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')