Gelezenquote:Op donderdag 29 mei 2025 01:43 schreef kree het volgende:
[..]
dank je en waardeer echt dat je dat ook zo zegt. enne hele reden erom om toch hier neer te zetten hoop iemand er wat aan heeft. maarja vandaar het is openbaar he. ik ga niemand dwingen of zeggen het is de manier, het is een verslag van hoe ik het deed. niet meer en niet minder.
Een oprecht serieuze.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:08 schreef Masberum het volgende:
Mensen vragen zelfs veelvoudig of ik wel wil stoppen met het drinken van alcohol. Wat is dat voor een vraag?
Flauwekul. Wij zaten middenin een goed gesprek, toen ik je dat de eerste (van vier) keer vroeg.quote:Dat is gevoed door alle mensen die offtopic reageren waar ik vervolgens op reageer
dankjewel en zoal zeg hoop iemand er wat aan heeft/. voor de rest ben ik ook nog steeds degenen met zwakheden enzo erover hoor. maar iig is het onder controle.quote:
Wat zo goed is aan jouw verhaal Kree is dat je eerst in de ontkenning zat en het allemaal buiten jouw schuld was en niks voorstelde.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:43 schreef kree het volgende:
[..]
dank je en waardeer echt dat je dat ook zo zegt. enne hele reden erom om toch hier neer te zetten hoop iemand er wat aan heeft. maarja vandaar het is openbaar he. ik ga niemand dwingen of zeggen het is de manier, het is een verslag van hoe ik het deed. niet meer en niet minder.
klopt was aardig in ontkenningsfase wel, let wel ff he dat er niet eens zo heel veel was gebeurd eigenlijk. en kan voorbeelden genoeg opnoemen wat minder gestraft werd als ik werd, maar oke. dat is verleden tijd. uiteindelijk hielp dat voor mij. maar meer nog, tja je bent toch niet alleen op de wereld. en echt het heeft mij onwijze moeite en jaren gedoe gekost. maar oke durf wel te zeggen nu dat ik er toch uit ben gekomen. niet zonder moeite. maar niemand gaat mij vertellen niet mogelijk en zielig doen, want het kan dus gewoon wel als je zelf maar wil.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:02 schreef Iceage het volgende:
[..]
Wat zo goed is aan jouw verhaal Kree is dat je eerst in de ontkenning zat en het allemaal buiten jouw schuld was en niks voorstelde.
Later toen het goed doordrong wat er nou gebeurd was kreeg je ook het besef dat je je leven verknalde en dat je alleen maar wat blik schade had veroorzaakt en niet in die toestand waarin je was iemand of een geliefd huisdier hebt doodgereden (wat ook had gekund) Jij zag gelukkig in dat het goed mis was en hebt stappen gezet en zover ik weet uiteindelijk uit je problemen gekomen.
Heel sterk van je! Echt!
Ik heb destijds ook niet gereageerd want ik vond je toen een domme eigewijze eikel die niet besefte wat er had kunnen gebeuren ipv wat blikschadequote:Op donderdag 29 mei 2025 02:13 schreef kree het volgende:
owhja en moet wel zeggen heb wel veel gehad aan de lieve reacties en aanmoedigingen hier op fok he, dat heeft ook geholpen. dank daar altijd nog naar voor en iedereen weet wel we tegen wie ik bedoel.
GODSLASTERING!quote:Op zondag 25 mei 2025 08:11 schreef Hyaenidae het volgende:
En als je nu overstapt op alcoholvrije biertjes? Die worden steeds beter de laatste jaren, heb ik van horen zeggen.
best wel begrijpelijk is dat toch.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:16 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik heb destijds ook niet gereageerd want ik vond je toen een domme eigewijze eikel die niet besefte wat er had kunnen gebeuren ipv wat blikschade
Ik denk dat vrijwel iedere user geen enkele kwaadheid in de zin had/heeft maar het beste voorheeft. Alleen, alcohol vertroebelt je denkvermogen en dan ga je dingen anders interpreteren.quote:Op donderdag 29 mei 2025 03:46 schreef kree het volgende:
[..]
best wel begrijpelijk is dat toch.
maar alles wat jullie toen als kwaadheid hadden, het helpt mensen niet echt he?
jawel begrijp dat. maar je zou eens letterlijk terug moeten vinden wat er toen allemaal gezegd was en me toegewenst was. Euhm. je zou er depri en zeg maar zelf geen zin meer in hebben, toestand van komen. en ja het viel me best zwaar. gelukkig vond ik ok hulp he? alleen had ik het niet gekundquote:Op donderdag 29 mei 2025 04:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijwel iedere user geen enkele kwaadheid in de zin had/heeft maar het beste voorheeft. Alleen, alcohol vertroebelt je denkvermogen en dan ga je dingen anders interpreteren.
En als dat laatste chronische vormen aan gaat nemen, dan kom je op het punt dat mensen gaan denken "Ach, stik d'r toch in". Ook heel begrijpelijk, toch?!
Zachte heelmeesters maken doorgaans stinkende wonden. Dus ja, dan kunnen dingen die tegen je gezegd worden best wel confronterend zijn. En soms zijn mensen daarin wat "minder diplomatiek" ja.quote:Op donderdag 29 mei 2025 04:15 schreef kree het volgende:
[..]
jawel begrijp dat. maar je zou eens letterlijk terug moeten vinden wat er toen allemaal gezegd was en me toegewenst was. Euhm. je zou er depri en zeg maar zelf geen zin meer in hebben, toestand van komen. en ja het viel me best zwaar. gelukkig vond ik ok hulp he? alleen had ik het niet gekund
nah het ging wel wat verder als confronteren en kritiek he, verwensingen ook en denk naja dat is dan niet terecht. maar ok is fok en weet ik ook wel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 04:20 schreef r_one het volgende:
[..]
Zachte heelmeesters maken doorgaans stinkende wonden. Dus ja, dan kunnen dingen die tegen je gezegd worden best wel confronterend zijn. En soms zijn mensen daarin wat "minder diplomatiek" ja.
Dat valt dan onder "minder diplomatiek"quote:Op donderdag 29 mei 2025 04:24 schreef kree het volgende:
verwensingen ook en denk naja dat is dan niet terecht. maar ok is fok en weet ik ook wel.
Ik heb het destijds slechts zijdelings gevolgd.quote:Op donderdag 29 mei 2025 04:27 schreef kree het volgende:
weten jullie eigenlijk sowieso nu nog, wat was het waarom er topics dicht gingen ik gegband en met alcohol.
ff check, wat was dat volgens jullie? even kijken of we op zelfde lijn nog zitten of dat er heel ander verhaal was?
maakt niet uit. het was ook voor iedereen te lezen, hoewel het meer serieuzere en toen namen mensen me hier ook mss wat meer serieus, afgezien van toen gebeurde enzo. want ja was toen nog aardig in opstand. maarja dat is het mooie vandaag ik nooit van naam veranderd ben. dus in feite zou alles na te zoeken zijn, weet niet of ik het nog wil lezen btw.quote:Op donderdag 29 mei 2025 04:34 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik heb het destijds slechts zijdelings gevolgd.
Nog geen reactie op mijn vraag @Masberumquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:26 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Bij deze een rechtstreekse vraag aan @:Masberum
Wat wil je het liefst?
De 5000 reacties hiervoor wil je met niemand pratenquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:52 schreef Masberum het volgende:
Als we allemaal eerlijk zijn, ik zag een reactie van iemand die zei dat we misschien niet over mij moeten praten maar meer met mij. Als je de laatste 100+ reacties ziet dan is het toch ook niet inhoudelijk maar gewoon lollig o.a. En mensen zeggen dat ik slecht ben omdat ik jullie daarop aanspreek.. Ik heb vaker gereageerd op echte vragen maar dan daarna vervalt het direct weer in reacties zoals de laatste 100 posts.. Maar ik ben de slechte persoon op de 1 of andere manier als het gaat om reageren..
Shit in het leven gebeurt en je kan het altijd als excuus blijven gebruiken of je gaat je shit fixen. Maar niemand hier heeft het idee dat je je shit wil fixen. Je wilt validatie om te drinken en je wil dat mensen het met je eens zijn over je ex.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:25 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke, dan bedankt voor je advies en inzicht.. ik weet niet echt wat ik verder kan doen met een persoon die zwart/wit ziet en oorzaken niet in acht neemt..
Ik ben benieuwd of jij in een moeilijke situatie komt door anderen je het fijn gaat vinden als mensen jou als enige schuldige aanwijzen.. Ik begrijp dat je denkt dat dat nooit gaat gebeuren.. Maar zo zwart/wit als dat jij denkt kunnen anderen ook over jou denken
Reageer eens ontopic zoals jij dat ook graag zietquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Na alles wat jij hebt gezegd zou zelfs ik wat terughoudend zijn met reageren. Maar omdat je excuses hebt gegeven denk je dat het gepast is om je als Jezus te gedragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |