Klopt dat ik er vrij vaak naast tik. Doe ik op elk uur vd dag. Ook in WA etc.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:28 schreef Masberum het volgende:
[..]
Sorry hoor maar heb jij echt niks gedronken nu? Want je maakt wel steeds spelfouten die je erna herstelt.. En nee dat bedoel ik niet knullig, zag het eerder ook. Maar meer van, pot verwijt de ketel..
Ik ook, maar bij mij zeggen ze dan altijd dat het weer een bewijs is dat ik alcohol heb gedronken. Wou gewoon dat je begrijpt hoe mensen verschillend naar zoiets kijken op basis van wat ze denken te weten over iemandquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt dat ik er vrij vaak naast tik. Doe ik op elk uur vd dag. Ook in WA etc.
De meeste mensen bedoelen het goed en objectiefquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:21 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat iedere alcoholist wel van het alcoholisme af wil omdat het meer nadelen geeft dan voordelen. Ik weet niet of het op 2 manieren te interpreteren was maar bij deze duidelijkheid.. vooral gezien je duidelijke NEE alsof ik iets verkeerds zei.
Nou ja ik reageer op anderen hier en zoals ik eerder zei, heel veel reacties gaan erover dat ze tegen mij zijn in plaats van objectief advies te geven. Dus ja dan hebben die mensen er schuld aan dat ze zo reageren. Net als dat waarom ik drink redenen heeft en daar ook anderen schuld hebben. Je lijkt te willen doen alsof ik de enige schuldige ben..
Dat snap ik.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik ook, maar bij mij zeggen ze dan altijd dat het weer een bewijs is dat ik alcohol heb gedronken. Wou gewoon dat je begrijpt hoe mensen verschillend naar zoiets kijken op basis van wat ze denken te weten over iemand
Na alles wat jij hebt gezegd zou zelfs ik wat terughoudend zijn met reageren. Maar omdat je excuses hebt gegeven denk je dat het gepast is om je als Jezus te gedragen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De meeste mensen bedoelen het goed en objectief
Er zitten grapjassen tussen dat klopt
Er is een reden dat je drinkt dat klopt ook, niemand is alcoholist voor de lol
Niemand is schuld behalve jij zelf van het drinken, er is niemand die je dwingt te drinken
Het is zaak een oplossing te zoeken voor het achterliggende probleem waarom je drinkt en hoe je daar op een andere manier mee kan om gaan of oplossen.
Hij heeft gewoon gelijk. En dat weet jij ook best.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Na alles wat jij hebt gezegd zou zelfs ik wat terughoudend zijn met reageren. Maar omdat je excuses hebt gegeven denk je dat het gepast is om je als Jezus te gedragen?
Oke. Als ze echt willen helpen, waarom gaat dan 95% over hoe slecht ik ben, over grapjes, over allerlei andere randzaken? Kan je dat uitleggen? En nee ik hoef niet te horen dat het is omdat ik niet reageer op de adviezen want die zijn er vrijwel niet (5%). De rest is gewoon om uit te lokken en daar ga ik inderdaad op in, ik ben menselijk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Wat jij niet begrijpt is dat de meeste users (incl. moi) je juist wél willen helpen.
En je helpen is je vertellen dat je van je verslaving af MOET. Anders worden je problemen (met oa je ex en kinderen) alleen maar (nóg) erger.
Nu niet nee. Morgen wel weer. Afgelopen jaar continue. Elk topic dat hij kon vinden zat hij me te stalken als er geen beter woord voor is. Dus hou hem niet het hoofd boven water vanwege de 1% reacties die hij positief lijkt te willen helpen dank je welquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. En dat weet jij ook best.
En hij doet helemaal niet naar tegen je nu. Hij is ervaringsdeskundige en wil je juist helpen.
Ja.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:38 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke. Als ze echt willen helpen, waarom gaat dan 95% over hoe slecht ik ben, over grapjes, over allerlei andere randzaken? Kan je dat uitleggen? En nee ik hoef niet te horen dat het is omdat ik niet reageer op de adviezen want die zijn er vrijwel niet (5%). De rest is gewoon om uit te lokken en daar ga ik inderdaad op in, ik ben menselijk.
Ik zeg het omdat het zo is.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:39 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nu niet nee. Morgen wel weer. Afgelopen jaar continue. Elk topic dat hij kon vinden zat hij me te stalken als er geen beter woord voor is. Dus hou hem niet het hoofd boven water vanwege de 1% reacties die hij positief lijkt te willen helpen dank je wel
Hoe zou jij het vinden als ik jou 99 keer uitscheld en dan 1 keer positief doe tegen jou. En dan komt er iemand die zegt van 'hij doet nu toch aardig, wees blij dat hij aardig doet deze keer'
Hij is ervaringsdeskundige, hij wil je juist helpen
Je beseft denk ik niet hoe kwetsend dit isquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Na alles wat jij hebt gezegd zou zelfs ik wat terughoudend zijn met reageren. Maar omdat je excuses hebt gegeven denk je dat het gepast is om je als Jezus te gedragen?
Laat het gaan. Hoe kwetsend ook en hoe lastig dus ook. Het is een verslaafde die spreekt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je beseft denk ik niet hoe kwetsend dit is
Ik ga er verder ook niet op in want ik krijg duidelijk het idee dat je me over de kook wil jagen en daar trap ik niet in
Ik hoop dat de moderators dit zien en passende maatregelen gaan nemen
Hij doet nu net alsof ik nu het eerste positieve bericht post, er zijn meer positieve berichten van mijn kant dan negatieve wat grotendeels zijn eigen schuld is door zijn aanvallende houdingquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laat het gaan. Hoe kwetsend ook en hoe lastig dus ook. Het is een verslaafde die spreekt.
Dat weet ikquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hij doet nu net alsof ik nu het eerste positieve bericht post, er zijn meer positieve berichten van mijn kant dan negatieve wat grotendeels zijn eigen schuld is door zijn aanvallende houding
Als je censuur zegt en dan 2 keer erna een netjes bericht doet (wat niet het geval was maar goed, ik meld het voor de hypothetische situatie), dan ben je goed bezig ja? En dat is dan mijn schuld terwijl ik niet uitscheld maar netjes blijfquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hij doet nu net alsof ik nu het eerste positieve bericht post, er zijn meer positieve berichten van mijn kant dan negatieve wat grotendeels zijn eigen schuld is door zijn aanvallende houding
Als ie al verslaafd is.aan alcohol. Kan ook zijn dat ie verslaafd is aan woorden en posten om mensen uit de tent te lokken en kickt op de aandacht die hij hier krijgt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laat het gaan. Hoe kwetsend ook en hoe lastig dus ook. Het is een verslaafde die spreekt.
Elke post reageer ik objectief op. Dit soort dingen kan je niet zomaar zeggenquote:Op donderdag 29 mei 2025 01:27 schreef Shii het volgende:
Deze user is er alleen maar op uit om anderen te bashen. Iedere post die goedbedoeld is wordt beantwoord met beschuldigingen i.p.v. te luisteren naar de tips van mensen die het goed bedoelen.
Ik heb je verhaal gelezen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:05 schreef kree het volgende:
ik kan maar 1 ding zeggen over alcohol en hoe dat gaat?
lees mijn verhaal...... en verder denk ik iedereen trekt er maar eigen conclusies over.
Het zou tijd worden. Ook deze reactie van jou is weer offtopic en onterecht. Als je niet met woorden kan winnen dan ga je dit maar doen hequote:Op donderdag 29 mei 2025 01:30 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb het gerapporteerd en in feedback gezet
Hopelijk wordt er ingegrepen
Ik kan dit prima zomaar zeggen. Er zijn hier users zijn die je willen helpen en ondanks jouw reacties steeds weer de moeite nemen om op je te reageren en je willen helpen. Misschien moet je daar toch eens naar luisteren of morgen nog eens nalezen en denken goh, wie weet kan ik er iets mee.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
Elke post reageer ik objectief op. Dit soort dingen kan je niet zomaar zeggen
dank je en waardeer echt dat je dat ook zo zegt. enne hele reden erom om toch hier neer te zetten hoop iemand er wat aan heeft. maarja vandaar het is openbaar he. ik ga niemand dwingen of zeggen het is de manier, het is een verslag van hoe ik het deed. niet meer en niet minder.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:36 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik heb je verhaal gelezen.
Ontzettend knap hoe jij er uiteindelijk bent uit gekomen. Het zat je niet mee..
Mijn complimenten. Heel sterk gedaan van je!
Alsof ik morgen het anders lees dan nu. De reacties zijn niet zo ingewikkeld, dronken of nuchter kan je ze gewoon begrijpen.. En die users die 'willen helpen' zitten 90% van de tijd te bashen. Dus nee zo kan je niet reagerenquote:Op donderdag 29 mei 2025 01:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kan dit prima zomaar zeggen. Er zijn hier users zijn die je willen helpen en ondanks jouw reacties steeds weer de moeite nemen om op je te reageren en je willen helpen. Misschien moet je daar toch eens naar luisteren of morgen nog eens nalezen en denken goh, wie weet kan ik er iets mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |