SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Wat?quote:
Wtf, 😁quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hadden in japan van die voorverwarmde flesjes groene thee in de supermarktjes
Je bed uitkomen?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:36 schreef mschol het volgende:
ik moet eens bedenken of ik morgen nog wat wil doen
idem voor hemelvaart weekend
Kan nog net.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nog een stukje ga lopen
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hadden in japan van die voorverwarmde flesjes groene thee in de supermarktjes
Het gaat hier zometeen ook nog regenenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Ook wel, maar dan wordt het wat donker om te wandelen.
Het is nu droog, en nog een beetje lichtquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nog een stukje ga lopen
goeie, ik breng mn papier nog eff weg als het droog isquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nu droog, en nog een beetje licht
Ooit worden ze ouder en gaat dat weer primaquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:49 schreef Donna het volgende:
Ik heb de kinderen dus kan helaas niet meer wandelen.
kinderen meenemenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:49 schreef Donna het volgende:
Ik heb de kinderen dus kan helaas niet meer wandelen.
Is goed voor de natuur.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het gaat hier zometeen ook nog regenen
Oké, ik ben overtuigdquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nu droog, en nog een beetje licht
Inderdaad, het wordt elk jaar makkelijker wat dat betreft.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ooit worden ze ouder en gaat dat weer prima
Ik breng er straks 1 met 2 vrienden naar Gouda, geen idee waarom ze daar uit willen gaan, komen ze met de Uber weer terug deze kant op. Andere leeftijd, andere zorgen ook weerquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Inderdaad, het wordt elk jaar makkelijker wat dat betreft.
aawww jaquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Dan zal ik die thee maar echt voor je maken zeker?
mag wat kostenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik breng er straks 1 met 2 vrienden naar Gouda, geen idee waarom ze daar uit willen gaan, komen ze met de Uber weer terug deze kant op. Andere leeftijd, andere zorgen ook weer
Heb ook weer een vest aan getrokkenquote:
2 bonuszoons, 19 en 17. Inderdaad heeeeeeel andere zorgen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik breng er straks 1 met 2 vrienden naar Gouda, geen idee waarom ze daar uit willen gaan, komen ze met de Uber weer terug deze kant op. Andere leeftijd, andere zorgen ook weer
Tsja midden in de nacht is er niet echt OV van Gouda naar Zoetermeer. En hij werkt er hard voorquote:
ik heb het zelf al gemaaktquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Poes op schoot. Je.moet even geduld hebben nog.
Die van hier zijn 22 en 20, oudste licht autist dus ook weer andere zorgenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:58 schreef Donna het volgende:
[..]
2 bonuszoons, 19 en 17. Inderdaad heeeeeeel andere zorgen.
Hier nog een Lieshoutse 0.0. Alcohol komt later wel. Avond is nog vruugquote:
Begrijpelijk. Met horten en stoten.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die van hier zijn 22 en 20, oudste licht autist dus ook weer andere zorgen
Donnaquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Met horten en stoten.
Ik heb nog wel een lekker rosé biertje, maar ik moet even kijken of dat bij m'n nieuwe medicijnen kan.
Dat vroeg ik toch niet?quote:
Ik ben heel enthousiast van mezelfquote:
Over een uurtje ongeveer taxichauffeur spelen, daarna tijd voor rumquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Met horten en stoten.
Ik heb nog wel een lekker rosé biertje, maar ik moet even kijken of dat bij m'n nieuwe medicijnen kan.
Ik ook.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben heel enthousiast van mezelf
quote:
Als je hem nou goed sloopt dan zitten we ff vast hierquote:
*Sluipt nog snel naar binnenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je hem nou goed sloopt dan zitten we ff vast hier
Wat moet je hebben?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Donna kent mij wel en ik ken @:Donna ook wel. Komt goed
Ettooooooooooooooooooooquote:
oh, daaaar komt al die regen en wind vandaanquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Mochten jullie denken 'wat zijn al die aardbevingen continu?', dat komt omdat ik al de hele dag enorm aan het niezen ben
hmm... weet niet of ik dat nou zo een smakelijk idee vindquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, daaaar komt al die regen en wind vandaan
WHOEHOEEEEEquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:49 schreef mschol het volgende:
en voortgang
er is wat geregeld met kpn en de aannemer van de verbouwing en ze kunnen nu op de balkons in iedergeval de glasvezelkabels omhoog trekken
ik zit hier te kijken naar een stream waar iemand een auto wast in een videospelquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit al vijf minuten te schaterlachen om een filmpje op Instagram
Mogen wij dat filmpje ook zien??quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit al vijf minuten te schaterlachen om een filmpje op Instagram
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:53 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DJ3NGj4AQnk/
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:53 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DJ3NGj4AQnk/
ow nee het was gewoon een oprechte WHOEHOE dat er eindelijk schot in zitquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
naja, beter dan niks
ze zijn al sinds september-oktober vorig jaar bezig hier
ik heb wel overdag wat vuurwerk gehoord, maar weet niet of dat toen precies wasquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:59 schreef Koen66 het volgende:
Hoorde je die boem @:mschol?
https://www.ad.nl/binnenl(...)achte-vast~ae57dc05/
gezondheidquote:
Yessquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gaat een rondje geven hoor ik net?
die kunnen goed gillen jaquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:07 schreef Nizno het volgende:
hier is de pauw van de kinderboerderij weer lekker aan het lawaaipapegaaien.
Ja AQ was er daarstraks nog en nu op vakantie.quote:
klopt.quote:
wat noem jij echt op vakantie?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ga voor het eerst in mijn volwassen leven echt op vakantie.
Met mijn kinderen.
Kamperen.
Dan voor gemak kiezen inderdaadquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had het allang kunnen doen, maar in 2 termijnen betalen was makkelijker
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ga voor het eerst in mijn volwassen leven echt op vakantie.
Met mijn kinderen.
Kamperen.
Nou uhm. Minimaal een paar dagen van huis, met een koffer en spullen en zulks.quote:
Een midweek in een ingerichte tent op een camping vlakbij Hardenberg (Overijssel). Heb er echt zin in, lijkt me zo leuk voor de kinderen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan voor gemak kiezen inderdaad
[..]oehhhh, waar ga je heen, hoe lang, vertel!
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou uhm. Minimaal een paar dagen van huis, met een koffer en spullen en zulks.
Wij gingen thuis nooit op vakantie. In 2010 ben ik als 20 jarige mini Donna alleen naar Canada gevlogen voor een paar dagen om vrouw en kind van mijn broer te ontmoeten. En met m'n ex zijn we eens spontaan naar Denemarken gereden omdat we naar Legoland wilden, maar verder nooit echt op vakantie geweest nee.
Het kan mij echt gestolen worden, op vakantie gaan. Ik ben echt een (t)huismus. Maar voor de kinderen lijkt het me fantastisch.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
dan snao ik dat je blij bent dat je eff weg kan
Mijn man wil ook niet op vakantie.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Het kan mij echt gestolen worden, op vakantie gaan. Ik ben echt een (t)huismus. Maar voor de kinderen lijkt het me fantastisch.
die heb ik vorige maand betaald. was weer een goeie kostenpostquote:
Nog droog gebleven op de boot?quote:
toen die binnen kwam heb ik de eerste termijn betaald.. daarna was het idee om te wachten op vakantiegeld (ookal is het maar ~140 euro)quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
die heb ik vorige maand betaald. was weer een goeie kostenpost
Het was precies droog toen ik erop stapte.quote:
ik had tot eind deze maand. en dacht vorige maand... ach laat ik het ook maar meteen doen dan ben ik er vanaf.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:44 schreef mschol het volgende:
[..]
toen die binnen kwam heb ik de eerste termijn betaald.. daarna was het idee om te wachten op vakantiegeld (ookal is het maar ~140 euro)
en toen je er af kwam?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het was precies droog toen ik erop stapte.
Ik betaal ook alles in 1x inderdaad. Ik kan het niet handelen dat ze dan 8 of 10 termijnen willen doen. Een jaar heeft 12. Punt.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had tot eind deze maand. en dacht vorige maand... ach laat ik het ook maar meteen doen dan ben ik er vanaf.
doe het al jaren in 1 keer. geen zin in regelingen en zulks
Wil je een tip van mij?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Hor is weer naar beneden gekomen
Ik denk dat ik het dubbelzijdige tape maar uit de kast ga pakken, misschien blijft dat wel plakken.
gelukkigquote:
ben nog aan het wachten op deel twee van de eigen risico.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik betaal ook alles in 1x inderdaad. Ik kan het niet handelen dat ze dan 8 of 10 termijnen willen doen. Een jaar heeft 12. Punt.
ik had tot eind volgende maand om de boel te betalen en de aanslag werd voorzien van 2 qr codes zodat je zonder gedoe in 2 termijnen kon betalenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had tot eind deze maand. en dacht vorige maand... ach laat ik het ook maar meteen doen dan ben ik er vanaf.
doe het al jaren in 1 keer. geen zin in regelingen en zulks
Ik betaal toch echt liever 10x die 40 euro dan 1x 400 euroquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik betaal ook alles in 1x inderdaad. Ik kan het niet handelen dat ze dan 8 of 10 termijnen willen doen. Een jaar heeft 12. Punt.
kijlbouten. ductape en broesliemquote:
ow ik log gewoon in op de site.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had tot eind volgende maand om de boel te betalen en de aanslag werd voorzien van 2 qr codes zodat je zonder gedoe in 2 termijnen kon betalen
betere optie.quote:
Ik niet. Ik spaar elke maand ¤80 in een speciaal potje en dan kan ik de gemeente lasten en waterschap mooi in 1x betalen in februari van elk jaar.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik betaal toch echt liever 10x die 40 euro dan 1x 400 euro
Ik heb maar één hand nodig om hem vast te houden, en één om te FOK!en.quote:
Probleem opgelost dus.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb maar één hand nodig om hem vast te houden, en één om te FOK!en.
kon ik ook doen hoor.. maar das meer moeitequote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ik log gewoon in op de site.
daar zie ik de aanslag en kan ik evt kiezen voor een regeling... of zelf betalen. en als ik dan vorige maand niet alles had voldaan had ik deze maand gewoon daar de rest kunnen betalen
Geen last van. Ik heb meer problemen met sparen voor dit soort dingen voor volgend jaar. Daar krijg ik error vanquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik niet. Ik spaar elke maand ¤80 in een speciaal potje en dan kan ik de gemeente lasten en waterschap mooi in 1x betalen in februari van elk jaar.
Die 10x geeft me echt errors.
met 80 in de maand kom ik niet meer uit heb ik na zitten rekenen..quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik niet. Ik spaar elke maand ¤80 in een speciaal potje en dan kan ik de gemeente lasten en waterschap mooi in 1x betalen in februari van elk jaar.
Die 10x geeft me echt errors.
Ik nu nog wel. Ik neem het bedrag van vorig jaar en doe daar ¤100 bij op. En dan duimen dat het uitkomt, maar tot nu toe wel.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]
met 80 in de maand kom ik niet meer uit heb ik na zitten rekenen..
Zo is dat hoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen last van. Ik heb meer problemen met sparen voor dit soort dingen voor volgend jaar. Daar krijg ik error van
Ieder zijn ding
Ik heb steeds een te lage betalingslimiet en als je dat wijzigt moet je vier uur wachten, maar dan ben ik het allang weer vergetenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:55 schreef ieniminimuis het volgende:
En zo kan ik nooit vergeten te betalen
Ik kreeg al error van de belastingaanslag dat die in 1x moest en die was ik ook bijna vergeten
oh daar heb ik gelukkig geen last van, al dat soort administratiedingetjes zit redelijk goed in mn hoofdquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:55 schreef ieniminimuis het volgende:
En zo kan ik nooit vergeten te betalen
Ik kreeg al error van de belastingaanslag dat die in 1x moest en die was ik ook bijna vergeten
Ik vergeet serieus allesquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
oh daar heb ik gelukkig geen last van, al dat soort administratiedingetjes zit redelijk goed in mn hoofd
morgen nieuwe poging.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Tijd voor bed.
2 dagen weekend al voorbij en weinig gedaan wat ik eigenlijk wilde doen, geen idee hoe het weer kan. Poef tijd steeds weg.
ik kan dat soort dingen wel onthouden.. op werk ben ik wel instaat allerlei dingen te vergeten of te vergeten wat ik een 4 uur geleden gedaan hebquote:
dat doe je goedquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik loop na 9 maanden wonen in dit huis nog steeds naar de badkamer voor de wc
Ik loop letterlijk langs de wc wil ik naar de badkamer gaan. Dus tja. Moet dit huis ook niet zoveel deuren hebbenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat doe je goed
Misschien een idee om eerder een wegwijzer te plaatsen
ik doe de badkamerdeur nog steeds open om naar de wc te gaan, na 4 jaar in dit huis.. en ik heb nooit een wc in de badkamer gehadquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik loop na 9 maanden wonen in dit huis nog steeds naar de badkamer voor de wc
daarom eerder een wegwijzer. voor je de deur van het toilet voorbij loopt. een pijl met... links! toilet! er op ofzoquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik loop letterlijk langs de wc wil ik naar de badkamer gaan. Dus tja. Moet dit huis ook niet zoveel deuren hebben
Ik doe regelmatig de koelkast open om bestek te pakken en andersomquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doe de badkamerdeur nog steeds open om naar de wc te gaan, na 4 jaar in dit huis.. en ik heb nooit een wc in de badkamer gehad![]()
(wc zit links van de badkamer)
ik ben trots op jequote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben allang blij dat ik er vandaag aan heb gedacht om eens niet dat knalroze briefje op de deur te negeren en mijn natte was op te hangen.
Dank je. Ik wil graag m'n moeder bedanken, omdat die altijd klaagt over mijn manier van wassen zodat ik steeds probeer m'n leven te beteren. En mijn wasrekjes, voor hun verbazingwekkende stabiliteit.quote:
als ik er aan denk.... zal ik proberen er morgen iets over te zeggen... maar... zie post 159quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:22 schreef mschol het volgende:
ik ben wel vergeten bed af te halen, morgen maar proberen aan te denken, al wil ik dan eigenlijk zo'n katoensatijnen dekbedovertrekset hebben
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondanks alleregen: vandaag de 100ste 9000+ dag van dit jaar
@Donna geeft een rondje om dit te vierenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar blijf ik nog graag even voor opquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
@:donna geeft een rondje om dit te vieren
En op de hoeveelste dag van het jaar zitten we inmiddels?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
144stequote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En op de hoeveelste dag van het jaar zitten we inmiddels?
Oh dan zit ik wel op 144 9000+ dagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:53 schreef Nizno het volgende:
dit stel moet toch gewoon broer en zus zijn als je die foto's van ze ziet?
doe de foto van die twee wel ff zo want de pagina is gewoon goorNeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
hmm okequote:
Ik ben net wakker. Al twee dagen met m'n kleding aan wakker geworden zo afgepeigerd ben ik tegenwoordig in het weekeinde.quote:Op zondag 25 mei 2025 01:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is als je niet kunt slapen. Dan staar je de hele nacht naar het plafond.
Ditquote:Op zondag 25 mei 2025 01:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is als je niet kunt slapen. Dan staar je de hele nacht naar het plafond.
Die heeft een streepjequote:Op zondag 25 mei 2025 02:09 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Waar is Dimm eigenlijk? Die heb ik al een tijdje niet zien posten.
Die mag niet meer op Fok komen.quote:Op zondag 25 mei 2025 02:09 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Waar is Dimm eigenlijk? Die heb ik al een tijdje niet zien posten.
Hmm, bondgenoot. Verwacht ik niet van haar. Zal eens navraag doen. Laat maar.quote:
Ja, zelfde hier.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Tijd voor bed.
2 dagen weekend al voorbij en weinig gedaan wat ik eigenlijk wilde doen, geen idee hoe het weer kan. Poef tijd steeds weg.
Morguh Bitterbalquote:
ja die gaat vanaaf weer aanquote:
Was je in een kinderparadijsrestaurantquote:Op zondag 25 mei 2025 07:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die gaat vanaaf weer aan![]()
Raar gedroomd. dat ik ergens in een restaurant werkte en dat iemand eten bestelde maar ook een blauw waterpistool want dat stond gewoon op de kaart
JE weet het maar nooit in je dromen wat je gaat doen natuurlijkquote:Op zondag 25 mei 2025 07:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het was volgens mij geen kind plus zou nooit op zo'n plek gaan werken
Geen idee ik verdiep m ij er eignlijk nooit inquote:Op zondag 25 mei 2025 07:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je droomt toch juist over je diepste verlangens.
En die weten het natuurlijk.quote:Op zondag 25 mei 2025 08:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De makers achter de dromen site.
Morguh Haags.quote:
Morguh Stigquote:
Dotje mopskequote:
Hey Lieffiequote:
Hier valt het reuze mee met de regenquote:
Ja hoor, heel gezellig! Al was ik wel blij toen ze hun kinderen weer mee naar huis namenquote:Op zondag 25 mei 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lieffie![]()
Gezellige dag gehad gisteren?
NOOIT.quote:
quote:
Ja als je dat niet gewend bent kan ik mij dat voorstellenquote:Op zondag 25 mei 2025 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, heel gezellig! Al was ik wel blij toen ze hun kinderen weer mee naar huis namen
[..]
NOOIT.
Vlak voordat ze gingen gingen ze over de vloer glijden. Die is wel schoon nuquote:Op zondag 25 mei 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je dat niet gewend bent kan ik mij dat voorstellen
quote:Op zondag 25 mei 2025 09:15 schreef mschol het volgende:
inkomen voor zorgtoeslag ook aangepast, kom maar met dat geld
Dat is dan een voordeelquote:Op zondag 25 mei 2025 09:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vlak voordat ze gingen gingen ze over de vloer glijden. Die is wel schoon nu
ja denk dat jullie de zomer overslaan dit jaarquote:Op zondag 25 mei 2025 09:18 schreef LTVDK het volgende:
Het lijkt wel oktober joh met van die troosteloze miezer
Het enige voordeel welquote:
Hahaha!quote:Op zondag 25 mei 2025 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat jullie de zomer overslaan dit jaar
prima plan, gewoon naar -15 en elfstedentochtquote:Op zondag 25 mei 2025 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja bedanktquote:Op zondag 25 mei 2025 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je er recht op hebt, zeker doenquote:Op zondag 25 mei 2025 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ik misschien ook maar doen dan. Gratis geld
Ja weet ik niet, maar kun je dat niet gewoon wegsturenquote:
jaaaaaa nou duimen recce!!quote:
quote:Op zondag 25 mei 2025 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaa nou duimen recce!!
Grmbl deed gisteren wat lastig om geluk te geven want hij is dan ook jarig, zat maar over taart te miepen
nou volgens mij die heeft liever taartquote:Op zondag 25 mei 2025 09:45 schreef Recce het volgende:
[..]Maar hij wil toch dat die regen ook een keer stopt?
Dat gaat helemaal mis dan. Taart eten en daarna zoveel regen dat je geen stapjes kunt zetten. Geen stapjes, geen hapjes.quote:Op zondag 25 mei 2025 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou volgens mij die heeft liever taart
@LTVDKquote:Op zondag 25 mei 2025 09:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal mis dan. Taart eten en daarna zoveel regen dat je geen stapjes kunt zetten. Geen stapjes, geen hapjes.
Ja is dat raar dan? Taartquote:Op zondag 25 mei 2025 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou volgens mij die heeft liever taart
Het is altijd weer voor stapjesquote:Op zondag 25 mei 2025 09:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal mis dan. Taart eten en daarna zoveel regen dat je geen stapjes kunt zetten. Geen stapjes, geen hapjes.
Ze hebben paraplu's niet voor niet uitgevondenquote:
quote:Op zondag 25 mei 2025 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben paraplu's niet voor niet uitgevonden
Maar dat is toch niet fijn als je 20.000 stapjes wilt halen?quote:Op zondag 25 mei 2025 09:53 schreef mschol het volgende:
[..]
een regenjas of paraplu, ooit van gehoord?
Dan is het daarna extra fijn om lekker op de bank te liggenquote:Op zondag 25 mei 2025 09:54 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Maar dat is toch niet fijn als je 20.000 stapjes wilt halen?
Behalve dan in die verre oorden waar het gisteren ook droog was terwijl het in heel het land regende.quote:
Hier was ook regen hoor.quote:Op zondag 25 mei 2025 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Behalve dan in die verre oorden waar het gisteren ook droog was terwijl het in heel het land regende.
Hallo mijn allerbeste vriendjequote:
Wat doe je hier nou weerquote:Op zondag 25 mei 2025 10:14 schreef FlippingCoin het volgende:
5km hardgelopen in de regen was best lekker
bij thuiskomst dacht mijn neefje dat ik gedoucht had
oh jaquote:
mensen die vechten om speelgoedquote:
Vind het ook niet eens leuke poppen. Hebben toch dat vleugje horror, dood en verderf over zich. Wat ik niet prettig vind bij speelgoed. Gewelddadige shit.quote:Op zondag 25 mei 2025 10:21 schreef Nizno het volgende:
de eerste keer dat ik er iets over lees...
kan ook zijn dat het me nu opvalt omdat bal het er over gehad heeft.... maar oke
Jaaa dat zijn die dingen. K zag de beelden op insta voorbij komen. Ging echt nergens overquote:Op zondag 25 mei 2025 10:21 schreef Nizno het volgende:
de eerste keer dat ik er iets over lees...
kan ook zijn dat het me nu opvalt omdat bal het er over gehad heeft.... maar oke
Ja,die hoor ik hier ook.quote:
das wel heftigquote:Op zondag 25 mei 2025 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja,die hoor ik hier ook.![]()
Zo'n harde woei bij jou dat ik die hier ook hoor.
en gewoon voorzien van dezelfde typgriep als altijdquote:
quote:Op zondag 25 mei 2025 11:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
en gewoon voorzien van dezelfde typgriep als altijd
whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Ff T zzquote:
Lekker kopje koffie voor bos?quote:
Neequote:Op zondag 25 mei 2025 09:53 schreef mschol het volgende:
[..]
een regenjas of paraplu, ooit van gehoord?
Lekker dank jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |