SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Wat?quote:
Wtf, 😁quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hadden in japan van die voorverwarmde flesjes groene thee in de supermarktjes
Je bed uitkomen?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:36 schreef mschol het volgende:
ik moet eens bedenken of ik morgen nog wat wil doen
idem voor hemelvaart weekend
Kan nog net.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nog een stukje ga lopen
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hadden in japan van die voorverwarmde flesjes groene thee in de supermarktjes
Het gaat hier zometeen ook nog regenenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Ook wel, maar dan wordt het wat donker om te wandelen.
Het is nu droog, en nog een beetje lichtquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nog een stukje ga lopen
goeie, ik breng mn papier nog eff weg als het droog isquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nu droog, en nog een beetje licht
Ooit worden ze ouder en gaat dat weer primaquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:49 schreef Donna het volgende:
Ik heb de kinderen dus kan helaas niet meer wandelen.
kinderen meenemenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:49 schreef Donna het volgende:
Ik heb de kinderen dus kan helaas niet meer wandelen.
Is goed voor de natuur.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het gaat hier zometeen ook nog regenen
Oké, ik ben overtuigdquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nu droog, en nog een beetje licht
Inderdaad, het wordt elk jaar makkelijker wat dat betreft.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ooit worden ze ouder en gaat dat weer prima
Ik breng er straks 1 met 2 vrienden naar Gouda, geen idee waarom ze daar uit willen gaan, komen ze met de Uber weer terug deze kant op. Andere leeftijd, andere zorgen ook weerquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Inderdaad, het wordt elk jaar makkelijker wat dat betreft.
aawww jaquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Dan zal ik die thee maar echt voor je maken zeker?
mag wat kostenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik breng er straks 1 met 2 vrienden naar Gouda, geen idee waarom ze daar uit willen gaan, komen ze met de Uber weer terug deze kant op. Andere leeftijd, andere zorgen ook weer
Heb ook weer een vest aan getrokkenquote:
2 bonuszoons, 19 en 17. Inderdaad heeeeeeel andere zorgen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik breng er straks 1 met 2 vrienden naar Gouda, geen idee waarom ze daar uit willen gaan, komen ze met de Uber weer terug deze kant op. Andere leeftijd, andere zorgen ook weer
Tsja midden in de nacht is er niet echt OV van Gouda naar Zoetermeer. En hij werkt er hard voorquote:
ik heb het zelf al gemaaktquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Poes op schoot. Je.moet even geduld hebben nog.
Die van hier zijn 22 en 20, oudste licht autist dus ook weer andere zorgenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:58 schreef Donna het volgende:
[..]
2 bonuszoons, 19 en 17. Inderdaad heeeeeeel andere zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |