SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Wat?quote:
Wtf, 😁quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hadden in japan van die voorverwarmde flesjes groene thee in de supermarktjes
Je bed uitkomen?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:36 schreef mschol het volgende:
ik moet eens bedenken of ik morgen nog wat wil doen
idem voor hemelvaart weekend
Kan nog net.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nog een stukje ga lopen
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hadden in japan van die voorverwarmde flesjes groene thee in de supermarktjes
Het gaat hier zometeen ook nog regenenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Ook wel, maar dan wordt het wat donker om te wandelen.
Het is nu droog, en nog een beetje lichtquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nog een stukje ga lopen
goeie, ik breng mn papier nog eff weg als het droog isquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nu droog, en nog een beetje licht
Ooit worden ze ouder en gaat dat weer primaquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:49 schreef Donna het volgende:
Ik heb de kinderen dus kan helaas niet meer wandelen.
kinderen meenemenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:49 schreef Donna het volgende:
Ik heb de kinderen dus kan helaas niet meer wandelen.
Is goed voor de natuur.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het gaat hier zometeen ook nog regenen
Oké, ik ben overtuigdquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nu droog, en nog een beetje licht
Inderdaad, het wordt elk jaar makkelijker wat dat betreft.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ooit worden ze ouder en gaat dat weer prima
Ik breng er straks 1 met 2 vrienden naar Gouda, geen idee waarom ze daar uit willen gaan, komen ze met de Uber weer terug deze kant op. Andere leeftijd, andere zorgen ook weerquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Inderdaad, het wordt elk jaar makkelijker wat dat betreft.
aawww jaquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Dan zal ik die thee maar echt voor je maken zeker?
mag wat kostenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik breng er straks 1 met 2 vrienden naar Gouda, geen idee waarom ze daar uit willen gaan, komen ze met de Uber weer terug deze kant op. Andere leeftijd, andere zorgen ook weer
Heb ook weer een vest aan getrokkenquote:
2 bonuszoons, 19 en 17. Inderdaad heeeeeeel andere zorgen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik breng er straks 1 met 2 vrienden naar Gouda, geen idee waarom ze daar uit willen gaan, komen ze met de Uber weer terug deze kant op. Andere leeftijd, andere zorgen ook weer
Tsja midden in de nacht is er niet echt OV van Gouda naar Zoetermeer. En hij werkt er hard voorquote:
ik heb het zelf al gemaaktquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Poes op schoot. Je.moet even geduld hebben nog.
Die van hier zijn 22 en 20, oudste licht autist dus ook weer andere zorgenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:58 schreef Donna het volgende:
[..]
2 bonuszoons, 19 en 17. Inderdaad heeeeeeel andere zorgen.
Hier nog een Lieshoutse 0.0. Alcohol komt later wel. Avond is nog vruugquote:
Begrijpelijk. Met horten en stoten.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die van hier zijn 22 en 20, oudste licht autist dus ook weer andere zorgen
Donnaquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Met horten en stoten.
Ik heb nog wel een lekker rosé biertje, maar ik moet even kijken of dat bij m'n nieuwe medicijnen kan.
Dat vroeg ik toch niet?quote:
Ik ben heel enthousiast van mezelfquote:
Over een uurtje ongeveer taxichauffeur spelen, daarna tijd voor rumquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Met horten en stoten.
Ik heb nog wel een lekker rosé biertje, maar ik moet even kijken of dat bij m'n nieuwe medicijnen kan.
Ik ook.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben heel enthousiast van mezelf
quote:
Als je hem nou goed sloopt dan zitten we ff vast hierquote:
*Sluipt nog snel naar binnenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je hem nou goed sloopt dan zitten we ff vast hier
Wat moet je hebben?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Donna kent mij wel en ik ken @:Donna ook wel. Komt goed
Ettooooooooooooooooooooquote:
oh, daaaar komt al die regen en wind vandaanquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Mochten jullie denken 'wat zijn al die aardbevingen continu?', dat komt omdat ik al de hele dag enorm aan het niezen ben
hmm... weet niet of ik dat nou zo een smakelijk idee vindquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, daaaar komt al die regen en wind vandaan
WHOEHOEEEEEquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:49 schreef mschol het volgende:
en voortgang
er is wat geregeld met kpn en de aannemer van de verbouwing en ze kunnen nu op de balkons in iedergeval de glasvezelkabels omhoog trekken
ik zit hier te kijken naar een stream waar iemand een auto wast in een videospelquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit al vijf minuten te schaterlachen om een filmpje op Instagram
Mogen wij dat filmpje ook zien??quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit al vijf minuten te schaterlachen om een filmpje op Instagram
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:53 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DJ3NGj4AQnk/
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:53 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DJ3NGj4AQnk/
ow nee het was gewoon een oprechte WHOEHOE dat er eindelijk schot in zitquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
naja, beter dan niks
ze zijn al sinds september-oktober vorig jaar bezig hier
ik heb wel overdag wat vuurwerk gehoord, maar weet niet of dat toen precies wasquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:59 schreef Koen66 het volgende:
Hoorde je die boem @:mschol?
https://www.ad.nl/binnenl(...)achte-vast~ae57dc05/
gezondheidquote:
Yessquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gaat een rondje geven hoor ik net?
die kunnen goed gillen jaquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:07 schreef Nizno het volgende:
hier is de pauw van de kinderboerderij weer lekker aan het lawaaipapegaaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |