Morguh Bitterbalquote:
ja die gaat vanaaf weer aanquote:
Was je in een kinderparadijsrestaurantquote:Op zondag 25 mei 2025 07:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die gaat vanaaf weer aan![]()
Raar gedroomd. dat ik ergens in een restaurant werkte en dat iemand eten bestelde maar ook een blauw waterpistool want dat stond gewoon op de kaart
JE weet het maar nooit in je dromen wat je gaat doen natuurlijkquote:Op zondag 25 mei 2025 07:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het was volgens mij geen kind plus zou nooit op zo'n plek gaan werken
Geen idee ik verdiep m ij er eignlijk nooit inquote:Op zondag 25 mei 2025 07:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je droomt toch juist over je diepste verlangens.
En die weten het natuurlijk.quote:Op zondag 25 mei 2025 08:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De makers achter de dromen site.
Morguh Haags.quote:
Morguh Stigquote:
Dotje mopskequote:
Hey Lieffiequote:
Hier valt het reuze mee met de regenquote:
Ja hoor, heel gezellig! Al was ik wel blij toen ze hun kinderen weer mee naar huis namenquote:Op zondag 25 mei 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lieffie![]()
Gezellige dag gehad gisteren?
NOOIT.quote:
quote:
Ja als je dat niet gewend bent kan ik mij dat voorstellenquote:Op zondag 25 mei 2025 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, heel gezellig! Al was ik wel blij toen ze hun kinderen weer mee naar huis namen
[..]
NOOIT.
Vlak voordat ze gingen gingen ze over de vloer glijden. Die is wel schoon nuquote:Op zondag 25 mei 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je dat niet gewend bent kan ik mij dat voorstellen
quote:Op zondag 25 mei 2025 09:15 schreef mschol het volgende:
inkomen voor zorgtoeslag ook aangepast, kom maar met dat geld
Dat is dan een voordeelquote:Op zondag 25 mei 2025 09:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vlak voordat ze gingen gingen ze over de vloer glijden. Die is wel schoon nu
ja denk dat jullie de zomer overslaan dit jaarquote:Op zondag 25 mei 2025 09:18 schreef LTVDK het volgende:
Het lijkt wel oktober joh met van die troosteloze miezer
Het enige voordeel welquote:
Hahaha!quote:Op zondag 25 mei 2025 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat jullie de zomer overslaan dit jaar
prima plan, gewoon naar -15 en elfstedentochtquote:Op zondag 25 mei 2025 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja bedanktquote:Op zondag 25 mei 2025 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je er recht op hebt, zeker doenquote:Op zondag 25 mei 2025 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ik misschien ook maar doen dan. Gratis geld
Ja weet ik niet, maar kun je dat niet gewoon wegsturenquote:
jaaaaaa nou duimen recce!!quote:
quote:Op zondag 25 mei 2025 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaa nou duimen recce!!
Grmbl deed gisteren wat lastig om geluk te geven want hij is dan ook jarig, zat maar over taart te miepen
nou volgens mij die heeft liever taartquote:Op zondag 25 mei 2025 09:45 schreef Recce het volgende:
[..]Maar hij wil toch dat die regen ook een keer stopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |