Hmmja.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Tegenover die van jouw en Hex?![]()
Ontopic blijven is voor sommige users misschien wel handig. Dat is het enige wat ik probeer te zeggen.
Dit topic gaan toevallig over de SGP, die in het nieuws zijn gekomen met een bepaald besluit dat veel mensen hier slecht vinden. Niet over welke andere religieuze groep dan ook.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over islam.
Ik heb het over aartsconservatieve religie en hoe achterlijk die denkbeelden uitpakken, zeker voor vrouwen en homo's. Vandaar ook mijn al jarenlange tirades jegens de Evangelicals in de VS (croft ze) en de wanstaltige denkbeelden van de RKK en Calvinisten aangaande deze doelgroepen (croft ze).
ECHTER... kom ik met PRECIES DEZELFDE kritiek op de islam, zijn jij en je woke en salafistische maatjes er als de kippen bij om over 'obsessies' te spreken.
Dan wel
En daarom neem ik je ook niet serieus. Al was het maar als ik zie wie je posts liken. Zou voor je zelf ook reden moeten zijn tot reflectie, me dunkt
Ik zie vooral iemand die vol continu en steeds extremer afgeeft op mensen. Je komt met onderzoeken noch voorbeelden, is dat echt aantonen?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik voer geen discussie met je, helemaal geen zin in.
Ik toon aan wat voor selectieve verontwaardiging er in 'links-progressieve' kringen heerst wanneer het om religie gaat.
Serieus, nog wat over de gevaren van Faber te melden?
En waarom ben je hier in dit topic, Hex?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dit topic gaan toevallig over de SGP, die in het nieuws zijn gekomen met een bepaald besluit dat veel mensen hier slecht vinden. Niet over welke andere religieuze groep dan ook.
Er is hier geen quotum over hoeveel je precies over welke religie moet posten. Dus dat terugkerende gezeur voegt niks toe, en verneukt topics.
Uhm ja, laatst nog een rapport van de UvA gepost over LGBTQ-acceptatie.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:50 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik zie vooral iemand die vol continu en steeds extremer afgeeft op mensen. Je komt met onderzoeken noch voorbeelden, is dat echt aantonen?
Om te melden dat ik het een teleurstellend besluit vind. En verder jou aan te spreken op je gedrag in dit soort topics.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En waarom ben je hier in dit topic, Hex?
Wat een heldhaftigheid.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Om te melden dat ik het een teleurstellend besluit vind. En verder jou aan te spreken op je gedrag in dit soort topics.
Je hebt het dan wel over het christendom, en je hebt het vaak over de islam, maar je hebt het eigenlijk nooit over die andere Abrahamitische godsdienst, alsof die vrij is van allerlei denkbeelden die je bij het christendom en de islam wel veroordeelt.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik heb het over aartsconservatieve religie en hoe achterlijk die denkbeelden uitpakken, zeker voor vrouwen en homo's. Vandaar ook mijn al jarenlange tirades jegens de Evangelicals in de VS (croft ze) en de wanstaltige denkbeelden van de RKK en Calvinisten aangaande deze doelgroepen (croft ze).
Omdat die andere godsdienst geen zendelingsgodsdienst is en niet bezig is met het willen bekeren van de wereld.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je hebt het dan wel over het christendom, en je hebt het vaak over de islam, maar je hebt het eigenlijk nooit over die andere Abrahamitische godsdienst, alsof die vrij is van allerlei denkbeelden die je bij het christendom en de islam wel veroordeelt.
Heb ik nooit gezegd.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga gewoon weer roepen dat Wilders Hitler en dat Limburg eigenlijk een Nazi-provincie is.
Onbelezen figuur.
Maar beantwoord de vraag nu eens naar JOUW gedrag in dit soort topics?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:52 schreef Hexagon het volgende:
En verder jou aan te spreken op je gedrag in dit soort topics.
Blijf dit doen, dan kunnen we het over de inhoud hebben.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm ja, laatst nog een rapport van de UvA gepost over LGBTQ-acceptatie.
Of decennialange geldstromen uit de oliestaten.
Of het wegmoffelen van rapporten met onwelgevallige conclusies.
Croft maar even.
Hadden we al kunnen doen als je op het moment dat ik die rapporten plaatste de noodzakelijkheid wel zag te reagerenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Blijf dit doen, dan kunnen we het over de inhoud hebben.
Nogal logisch als het topic onderwerp over bijbelbelters gaat.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja.
Anti-vrouwenstandpunten zijn alleen ontopic wanneer het binnen de veilige sfeer van bijbelbelters blijft.
Ja, in andere topics ben je namelijk niet te vinden. Logisch genoeg.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nogal logisch als het topic onderwerp over bijbelbelters gaat.
Vinden onze strijders hier nog wat van?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:16 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Onze zusters weten prima hoe ze zich moeten dragen
Er wordt nog wel eens wat extreemrechtse propaganda op dit forum gedropt. Of dat nou helemaal uit de user zelf is, of gewoon het onwetend of opportunistisch napraten, dat kan ik niet altijd onderscheiden.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Echt? En hoe zie je je eigen gedrag dan? Met je eeuwige mensen (zoals ik) te pas en onpas te beschuldigen van welhaast neonazistische extreem rechtse insteek puur om ze monddood te maken?
Nee, ik had het over jouw gedrag, niet over de mensen waar je op reageert zoals ik, en weer kan je het niet nalaten te sneren en jezelf verheven te voelen. Heb je dat überhaupt door?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er wordt nog wel eens wat extreemrechtse propaganda op dit forum gedropt. Of dat nou helemaal uit de user zelf is, of gewoon het onwetend of opportunistisch napraten, dat kan ik niet altijd onderscheiden.
Gezien die in onze regering zitten, ja daar zit een probleem.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gut ja, extreem-rechts, daar zit het probleem mensen..
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gezien die in onze regering zitten, ja daar zit een probleem.
Ik denk dat er in het populisme behoorlijk gevaar zit, misschien iets minder duidelijk hier als in Polen, Hongarije en de VS.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gut ja, extreem-rechts, daar zit het probleem mensen..
Daar zijn vrouwen geen tweederangsburgers en worden homo's niet opgehangen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik denk dat er in het populisme behoorlijk gevaar zit, misschien iets minder duidelijk hier als in Polen, Hongarije en de VS.
Gehersenspoelden kun je beter gewoon gelijk geven dus bijdeze.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
[..]
Kan je je voorstellen als zelfs die raar staan te kijken hoe erg het gesteld is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |