Ja dat is ook niet bedoeling.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die kreeg dus helemaal niks. Als een konijn ofzo.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat hij naar aanloop van het Songfestival zich ook wel een beetje heeft ingehouden en nu het voorbij is leeft hij weer gewoon lekker.
En hij is ook een hele tijd dun geweest omdat hij ziek was vandaar ook die stoma toen dus ik kan me voorstellen dat hij daardoor nog meer schijt heeft en gewoon lekker eten en doet waar hij zin in heeft.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]En door het songfestival werd ie vast wat vaker uitgenodigd op feestjes
Ja als het flink regent is het leuk om naar te kijken. Nou miezert het een beetje en daar is geen lol aan. Maar dus ook niet om in buiten te lopenquote:
Hmm ja en nee. Ergens wel begrijpelijk maar gezond is het niet, dat is een beetje als 'whiee ik ben weer beter van ziek zijn dus fuck it, nu ga ik ongezond leven'.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:04 schreef Ama het volgende:
[..]
En hij is ook een hele tijd dun geweest omdat hij ziek was vandaar ook die stoma toen dus ik kan me voorstellen dat hij daardoor nog meer schijt heeft en gewoon lekker eten en doet waar hij zin in heeft.
oh bah, miezer is echt het meest vervelende om in te lopen en vooral fietsenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja als het flink regent is het leuk om naar te kijken. Nou miezert het een beetje en daar is geen lol aan. Maar dus ook niet om in buiten te lopen
Kevin van Electric Callboy.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm ja en nee. Ergens wel begrijpelijk maar gezond is het niet, dat is een beetje als 'whiee ik ben weer beter van ziek zijn dus fuck it, nu ga ik ongezond leven'.
Maar hopelijk heeft ie wel echt schijt aan de mening/smaak van anderen want boeiend inderdaadalleen jammeer voor mij want ik had zin in een obsessie crush
Shampooflesje mee naar buiten nemenquote:
Dan gaat er weinig gebeuren.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Shampooflesje mee naar buiten nemen
Oei. Ik voel een crisis aankomen. Sterkte in deze moeilijke tijd.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:15 schreef CherryLips het volgende:
Het gaat hier alleen maar harder regenen en ik heb geen chocola in huis.
Ik moet ook al 10.000 jaar een keer een regenbroek kopen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:15 schreef CherryLips het volgende:
Waarom heb ik laatst die regenjas niet gekocht toen hij in de sale was.
Ik was net heel sterk in de kruidvat.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Oei. Ik voel een crisis aankomen. Sterkte in deze moeilijke tijd.
Oeps dat kan niet natuurlijk. Misschien dan toch maar ff snel gaanquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:15 schreef CherryLips het volgende:
#trotsquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was net heel sterk in de kruidvat.
goed!!!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Crack_ hoe ging je praatje voor 400 man?
Tom DeLonge vind ik ook een knapperd.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]en jij bent ook fan van hun muziek, is ook anders
Goede reden om nog eens naar de kruidvat te gaanquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:15 schreef CherryLips het volgende:
even kijkenquote:
Ook jaquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen palingen had.
Dan heb je het wel gemaakt natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
goed!!!Het waren er geen 400 hoor, ja wel in totaal maar niet bij mijn praatje
![]()
En ik voelde me stoer want ik kreeg een keycord met 'spreker'![]()
![]()
Het netwerken daarna ging minder goed trouwens, dat is dan weer te persoonlijk
lief van je
Ik zag kiepkluifjes liggen, dus blijkbaar datquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Wacht, ik heb een knalroze windjas. Die vergeet ik steeds. Hopelijk krijg ik hem nog dicht want het is een oudje.
maar dan word ik zo nat op de fietsquote:
Zoals mijn docent op de uni altijd zei: "Slecht weer bestaat niet, alleen slechte kleding"quote:
Waterfietsen?quote:
mag die ook een regenjas?quote:
Vrouw en kinderenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:22 schreef Ama het volgende:
@:rozevla Is in het echt sowieso zo burgerlijk als het maar kan incl. vrouw en kinderen maar ik kan me dat echt soms moeilijk voorstellen.
Nouja moet, dat wilde ik want is toch wel handigquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heb je het wel gemaakt natuurlijk.
Oh, moest er ook genetwerkt worden? Jammer dat dit wat minder ging.
Wat ga je maken?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat ik morgen iets ga doen, wat ik al (veel te) lang niet meer heb gedaan...
Zelf hier koken...
Weet ik nog niet. Ik heb hier maar 1 pan op mijn kamer staan, dus wordt her wel iets makkelijks. Ik denk gewoon kip wokken met wat groentes en evt. aardappeltjesquote:
Nope. Ik weet het nog niet zeker en omdat het zo lang geleden is, kan het best mislukkenquote:
Wegens bezuinigingen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:28 schreef mschol het volgende:
[..]
binnenkort winter
zomer is overgeslagen dit jaar
quote:
Iets makkelijks met 1 pan kan ook heerlijk smaken.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ik heb hier maar 1 pan op mijn kamer staan, dus wordt her wel iets makkelijks. Ik denk gewoon kip wokken met wat groentes en evt. aardappeltjes
Ik ben momenteel aanbeland bij het "weisses bräuhaus" oftewel mijn favoriete brouwerij schneider weisse in Kelheimquote:
Nja, als het te veel regent om te fietsen heb ik nog wel andere dingen die ik wil zien en doen hier.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoals mijn docent op de uni altijd zei: "Slecht weer bestaat niet, alleen slechte kleding"
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben momenteel aanbeland bij het "weisses bräuhaus" oftewel mijn favoriete brouwerij schneider weisse in Kelheim
Ik zit gewoon op het terras.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Van 15:00 tot zojuist in bed doorgebracht. Perfecte manier om zo'n afschuwelijk donkere dag door te komen.
Lekker hoor, geniet ervan.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op het terras.
Deze Biergarten is helemaal ommuurd dus geen wind. Beetje zon er bij. Perfect.
Ik ga hier nog wel een keer sneuvelen deze weekquote:
goed idee, ik ga zo nog evenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Van 15:00 tot zojuist in bed doorgebracht. Perfecte manier om zo'n afschuwelijk donkere dag door te komen.
Oehh, klinkt goedquote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op het terras.
Deze Biergarten is helemaal ommuurd dus geen wind. Beetje zon er bij. Perfect.
En in Duitsland zijn dat geen kleine stukken vlees.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:50 schreef gianni61 het volgende:
Maar zometeen een lekkere Zwiebelrostbraten von ribeye mit knödel
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:50 schreef gianni61 het volgende:
Maar zometeen een lekkere Zwiebelrostbraten von ribeye mit knödel
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pizza viel wat tegen. Hij was wel lekker, maar wel maar matig belegd.
gaat lezenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor alle fansDr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #9
Ik heb net mij Rostbraten besteld en een festweissequote:
Kun je wel aan wennen denk ikquote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb net mij Rostbraten besteld en een festweisse
Dit stukje europa past wel prima in mijn straatje jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |