Ik ben momenteel aanbeland bij het "weisses bräuhaus" oftewel mijn favoriete brouwerij schneider weisse in Kelheimquote:
Nja, als het te veel regent om te fietsen heb ik nog wel andere dingen die ik wil zien en doen hier.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoals mijn docent op de uni altijd zei: "Slecht weer bestaat niet, alleen slechte kleding"
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben momenteel aanbeland bij het "weisses bräuhaus" oftewel mijn favoriete brouwerij schneider weisse in Kelheim
Ik zit gewoon op het terras.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Van 15:00 tot zojuist in bed doorgebracht. Perfecte manier om zo'n afschuwelijk donkere dag door te komen.
Lekker hoor, geniet ervan.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op het terras.
Deze Biergarten is helemaal ommuurd dus geen wind. Beetje zon er bij. Perfect.
Ik ga hier nog wel een keer sneuvelen deze weekquote:
goed idee, ik ga zo nog evenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Van 15:00 tot zojuist in bed doorgebracht. Perfecte manier om zo'n afschuwelijk donkere dag door te komen.
Oehh, klinkt goedquote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op het terras.
Deze Biergarten is helemaal ommuurd dus geen wind. Beetje zon er bij. Perfect.
En in Duitsland zijn dat geen kleine stukken vlees.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:50 schreef gianni61 het volgende:
Maar zometeen een lekkere Zwiebelrostbraten von ribeye mit knödel
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:50 schreef gianni61 het volgende:
Maar zometeen een lekkere Zwiebelrostbraten von ribeye mit knödel
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pizza viel wat tegen. Hij was wel lekker, maar wel maar matig belegd.
gaat lezenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor alle fansDr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #9
Ik heb net mij Rostbraten besteld en een festweissequote:
Kun je wel aan wennen denk ikquote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb net mij Rostbraten besteld en een festweisse
Dit stukje europa past wel prima in mijn straatje jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |