maar dan word ik zo nat op de fietsquote:
Zoals mijn docent op de uni altijd zei: "Slecht weer bestaat niet, alleen slechte kleding"quote:
Waterfietsen?quote:
mag die ook een regenjas?quote:
Vrouw en kinderenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:22 schreef Ama het volgende:
@:rozevla Is in het echt sowieso zo burgerlijk als het maar kan incl. vrouw en kinderen maar ik kan me dat echt soms moeilijk voorstellen.
Nouja moet, dat wilde ik want is toch wel handigquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heb je het wel gemaakt natuurlijk.
Oh, moest er ook genetwerkt worden? Jammer dat dit wat minder ging.
Wat ga je maken?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat ik morgen iets ga doen, wat ik al (veel te) lang niet meer heb gedaan...
Zelf hier koken...
Weet ik nog niet. Ik heb hier maar 1 pan op mijn kamer staan, dus wordt her wel iets makkelijks. Ik denk gewoon kip wokken met wat groentes en evt. aardappeltjesquote:
Nope. Ik weet het nog niet zeker en omdat het zo lang geleden is, kan het best mislukkenquote:
Wegens bezuinigingen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:28 schreef mschol het volgende:
[..]
binnenkort winter
zomer is overgeslagen dit jaar
quote:
Iets makkelijks met 1 pan kan ook heerlijk smaken.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ik heb hier maar 1 pan op mijn kamer staan, dus wordt her wel iets makkelijks. Ik denk gewoon kip wokken met wat groentes en evt. aardappeltjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |