oeh... what does this button do...?!?!quote:
goedemorgenquote:
Smurfen dorpquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Soms zou je willen dat er een aparte speeltuin was voor kinderachtig blauw grut.
Op het kruisje drukken?quote:
Goed idee!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Soms zou je willen dat er een aparte speeltuin was voor kinderachtig blauw grut.
Kapitein eenoog?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:05 schreef aeque het volgende:
En als ik mij als kapitein wil identificeren dan mag ik dat.
Zoiets ja. En dan laat ik het niet alleen verdwijnen voor mezelfquote:
Je hebt meer met collega's te stellen hier dan met de usersquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zoals mods van elders die hier met de TT gaan zitten kloten.
Ik laat Fles jou hierbij verbannen naar ONZ.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Mods zijn in de regel niet goed snik
Dotteke is de uitzondering
Ik sta te rillen hoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoiets ja. En dan laat ik het niet alleen verdwijnen voor mezelf
Ookquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt meer met collega's te stellen hier dan met de users
Sadquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik laat Fles jou hierbij verbannen naar ONZ.
Kan wel voorstellen of Danny een zandbak wil maken met een emmer water er bij kunnen ze modder gooien naar elkaarquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze manquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Mods zijn in de regel niet goed snik
Dotteke is de uitzondering
En dan noemen we het MOD!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan wel voorstellen of Danny een zandbak wil maken met een emmer water er bij kunnen ze modder gooien naar elkaar
Moet jij niet in het Smurfen dorp spelen ofzo?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik sta te rillen hoor.
[..]
Ook
Maar stiekem houden we allemaal van elkaar
De MODbakquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan noemen we het MOD!
Mod modder modstquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan noemen we het MOD!
Zal ik eens op jou gaan staanquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet jij niet in het Smurfen dorp spelen ofzo?
Jaquote:
En toch hou ik van jequote:
quote:
Haha ja.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Mag je ook hier komen doen![]()
Nee?![]()
Oke
Misschien.quote:
Er is van Stig maar 1 lichaamsdeel klein genoeg voor het smurfendorp. Nee het is niet zijn kleine teen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet jij niet in het Smurfen dorp spelen ofzo?
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Er is van Stig maar 1 lichaamsdeel klein genoeg voor het smurfendorp. Nee het is niet zijn kleine teen.
misschien dan ook eens onthouden zodat je er aan denkt bij het maken van de afspraakquote:
Net mimimi doen he moet jou ook delen met velen hierquote:
Oh jaquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net mimimi doen he moet jou ook delen met velen hier
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Er is van Stig maar 1 lichaamsdeel klein genoeg voor het smurfendorp. Nee het is niet zijn kleine teen.
scheelt dat de regen niet verder kan dan je velquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van de sportschool.
Op de heenweg een paar druppeltjes. De naam regen mag het niet hebben. Op de terugweg wel goede regen. dus weer doorweekt thuis gekomen. En mijn tussenjas is blijkbaar niet waterdicht.
In de sportschool ook weer eens buikspierkwartier gedaan. Was voor mij alweer meer dan een jaar geleden of zo dat ik dat gedaan heb. Nou dat heb ik geweten.Ik zal de komende dagen daar ook wel spierpijn hebben.
dat weet je bestquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net mimimi doen he moet jou ook delen met velen hier
Laatste paar keren maak ik de afspraak voor op een vrijdag. Dan moet ik toch werken, dus moet ik er toch vroeg uit. Dat is wel fijner. Hoef ik op zaterdag ook geen wekker te zetten (Om vervolgens wel gewoon om 7 uur wakker te zijnquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien dan ook eens onthouden zodat je er aan denkt bij het maken van de afspraak
Niet?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
scheelt dat de regen niet verder kan dan je vel
dan heb je nog wat aan je dagquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
(Om vervolgens wel gewoon om 7 uur wakker te zijn)
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Herkenbaar. Op het moment dat je die afspraak maakt, denk je nog. Dat is handig, ik ben dan toch wel wakker en dan heb ik daarna nog wat aan mijn dag.
Aeque wil graag zijn eigen tekortkomingen verbloemen met zulke uitsprakenquote:
Nooit gedacht dat hij dat ook met de mannen deelde.quote:
Hij kommt er eerlijk voor uit dat er daar niet veel te vinden is bij hemquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Aeque wil graag zijn eigen tekortkomingen verbloemen met zulke uitspraken
Dan weten ze meer dan ikquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat hij dat ook met de mannen deelde.
Je hebt er nooit iets van gemerkt, dan is ie wel heul kleinquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt er nooit iets van gemerkt, dan is ie wel heul klein
Soms staat er een briefje bij, die puistjes niet uitdrukken moet nog wat wordenquote:
Ik weet niet hoe jij rijdt, maar ik zou eerst door Zwiep gaan en dan door Barchem om naar Ruurlo te gaanquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Even naar een klant door barchem zwiep Ruurlo Zieuwent. Mooie drupjens alsof de tijd stilstaat
Los krijgt per uur betaaldquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij rijdt, maar ik zou eerst door Zwiep gaan en dan door Barchem om naar Ruurlo te gaan
Die waren vroeger engerquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja ga de goede volgorde niet zeggen.
Straks doen anderen dat ook.
Jij hebt er nooit over geklaagdquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt er nooit iets van gemerkt, dan is ie wel heul klein
Over de knie jij dadelijkquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms staat er een briefje bij, die puistjes niet uitdrukken moet nog wat worden
Nee hoor, het is algemeen bekend dat ik kleine piemel heb. Voornamelijk omdat ik dit zelf genoeg roep.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Aeque wil graag zijn eigen tekortkomingen verbloemen met zulke uitspraken
Je bent er wel snel op getraptquote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee hoor, het is algemeen bekend dat ik kleine piemel heb. Voornamelijk omdat ik dit zelf genoeg roep.
Wat is dat voor gruwel.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Hadden ze deze ook altijd al bij de Jumbo? Jouw favoriete smaak ligt er nog steeds en de nieuwe ook.
Nee ik hap graag, dat is anders. Niet raar trouwens want ik ben dan ook viesdik.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je bent er wel snel op getrapt
trustequote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, stukje gelopen. 6659 stapjes nu. En het ziet er inderdaad naar uit dat het over een kwartiertje weleens kan gaan regenen. Hopelijk duurt dat niet de hele dag. Nu even op bed liggen en straks lunchen.
Waarom post je dan al niet langer hier mee??quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik hap graag, dat is anders. Niet raar trouwens want ik ben dan ook viesdik.
Omdat ik voorheen stelselmatig genegeerd werd.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom post je dan al niet langer hier mee??
Ohquote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat ik voorheen stelselmatig genegeerd werd.
Ik bedoelde die van auqea. 🫢quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hebt er nooit over geklaagd
Je roept het zelfquote:
first world problemsquote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:18 schreef Nattekat het volgende:
Honger -> boodschappen doen -> brood vergeten waardoor ik nog niet kan lunchen
Nou ja, honger en geen eten hebben zou ik niet echt in die categorie plaatsen.quote:
Zeker alleen maar snacks gehaald.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:18 schreef Nattekat het volgende:
Honger -> boodschappen doen -> brood vergeten waardoor ik nog niet kan lunchen
pizza, kroketten, frikandellenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeker alleen maar snacks gehaald.
Broodbeleg, avondeten voor vanavond en appelsquote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeker alleen maar snacks gehaald.
kortom neem een appel als lunch.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Broodbeleg, avondeten voor vanavond en appels
Ben nog altijd niet lekker, dan ga ik gewoon gezond doen. Ja, eng woord in de KSC, ik weet het.
Mijn energiebehoefte ligt iets hoger dan die paar kcal die een appel levert.quote:
En dat voor iemand uit fokking Sterkselquote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:21 schreef Haags het volgende:
@:wereldgozer RobGod is fucking goed deze week
vertel vertel!!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet weer wat ik moest hebben bij Kruidvat.
ja das er 1 die makkelijk uit je geheugen gaatquote:
Gewoon naar de winkel gaan en daar passen en dan de juiste maat meenemen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Wat kut toch steeds dat je vooruit moet betalen bij webshops. Ik wil nieuwe broeken maar dan wil ik ook meerdere maten en modellen bestellen, of ik even een paar honderd euro vooruit wil betalen
Wat was het?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet weer wat ik moest hebben bij Kruidvat.
Kom gezellig mee eten!quote:
Jeetje, kan dat?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon naar de winkel gaan en daar passen en dan de juiste maat meenemen.
Dat kan ik niet ff zomaarquote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon naar de winkel gaan en daar passen en dan de juiste maat meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |