Ik weet niet hoe jij rijdt, maar ik zou eerst door Zwiep gaan en dan door Barchem om naar Ruurlo te gaanquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Even naar een klant door barchem zwiep Ruurlo Zieuwent. Mooie drupjens alsof de tijd stilstaat
Los krijgt per uur betaaldquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij rijdt, maar ik zou eerst door Zwiep gaan en dan door Barchem om naar Ruurlo te gaan
Die waren vroeger engerquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja ga de goede volgorde niet zeggen.
Straks doen anderen dat ook.
Jij hebt er nooit over geklaagdquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt er nooit iets van gemerkt, dan is ie wel heul klein
Over de knie jij dadelijkquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms staat er een briefje bij, die puistjes niet uitdrukken moet nog wat worden
Nee hoor, het is algemeen bekend dat ik kleine piemel heb. Voornamelijk omdat ik dit zelf genoeg roep.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Aeque wil graag zijn eigen tekortkomingen verbloemen met zulke uitspraken
Je bent er wel snel op getraptquote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee hoor, het is algemeen bekend dat ik kleine piemel heb. Voornamelijk omdat ik dit zelf genoeg roep.
Wat is dat voor gruwel.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Hadden ze deze ook altijd al bij de Jumbo? Jouw favoriete smaak ligt er nog steeds en de nieuwe ook.
Nee ik hap graag, dat is anders. Niet raar trouwens want ik ben dan ook viesdik.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je bent er wel snel op getrapt
trustequote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, stukje gelopen. 6659 stapjes nu. En het ziet er inderdaad naar uit dat het over een kwartiertje weleens kan gaan regenen. Hopelijk duurt dat niet de hele dag. Nu even op bed liggen en straks lunchen.
Waarom post je dan al niet langer hier mee??quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik hap graag, dat is anders. Niet raar trouwens want ik ben dan ook viesdik.
Omdat ik voorheen stelselmatig genegeerd werd.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom post je dan al niet langer hier mee??
Ohquote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat ik voorheen stelselmatig genegeerd werd.
Ik bedoelde die van auqea. 🫢quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hebt er nooit over geklaagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |