Zal ik eens op jou gaan staanquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet jij niet in het Smurfen dorp spelen ofzo?
Jaquote:
En toch hou ik van jequote:
quote:
Haha ja.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Mag je ook hier komen doen![]()
Nee?![]()
Oke
Misschien.quote:
Er is van Stig maar 1 lichaamsdeel klein genoeg voor het smurfendorp. Nee het is niet zijn kleine teen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet jij niet in het Smurfen dorp spelen ofzo?
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Er is van Stig maar 1 lichaamsdeel klein genoeg voor het smurfendorp. Nee het is niet zijn kleine teen.
misschien dan ook eens onthouden zodat je er aan denkt bij het maken van de afspraakquote:
Net mimimi doen he moet jou ook delen met velen hierquote:
Oh jaquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net mimimi doen he moet jou ook delen met velen hier
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Er is van Stig maar 1 lichaamsdeel klein genoeg voor het smurfendorp. Nee het is niet zijn kleine teen.
scheelt dat de regen niet verder kan dan je velquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van de sportschool.
Op de heenweg een paar druppeltjes. De naam regen mag het niet hebben. Op de terugweg wel goede regen. dus weer doorweekt thuis gekomen. En mijn tussenjas is blijkbaar niet waterdicht.
In de sportschool ook weer eens buikspierkwartier gedaan. Was voor mij alweer meer dan een jaar geleden of zo dat ik dat gedaan heb. Nou dat heb ik geweten.Ik zal de komende dagen daar ook wel spierpijn hebben.
dat weet je bestquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net mimimi doen he moet jou ook delen met velen hier
Laatste paar keren maak ik de afspraak voor op een vrijdag. Dan moet ik toch werken, dus moet ik er toch vroeg uit. Dat is wel fijner. Hoef ik op zaterdag ook geen wekker te zetten (Om vervolgens wel gewoon om 7 uur wakker te zijnquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien dan ook eens onthouden zodat je er aan denkt bij het maken van de afspraak
Niet?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
scheelt dat de regen niet verder kan dan je vel
dan heb je nog wat aan je dagquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
(Om vervolgens wel gewoon om 7 uur wakker te zijn)
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Herkenbaar. Op het moment dat je die afspraak maakt, denk je nog. Dat is handig, ik ben dan toch wel wakker en dan heb ik daarna nog wat aan mijn dag.
Aeque wil graag zijn eigen tekortkomingen verbloemen met zulke uitsprakenquote:
Nooit gedacht dat hij dat ook met de mannen deelde.quote:
Hij kommt er eerlijk voor uit dat er daar niet veel te vinden is bij hemquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Aeque wil graag zijn eigen tekortkomingen verbloemen met zulke uitspraken
Dan weten ze meer dan ikquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat hij dat ook met de mannen deelde.
Je hebt er nooit iets van gemerkt, dan is ie wel heul kleinquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt er nooit iets van gemerkt, dan is ie wel heul klein
Soms staat er een briefje bij, die puistjes niet uitdrukken moet nog wat wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |