Ik heb het braaf of spaarrekeningen gezetquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:38 schreef Karzai het volgende:
Gaan we nog vakantiegeld uitgeven vandaag?
Dat moment moet je koesterenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatst stond ik er best prima op eens
Meerderequote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het braaf of spaarrekeningen gezet
*zet extra bordje klaarquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar Buddah, lekker Indiaas-Nepalees eten
Vandaag niet, vast wel een keer in de toekomst.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:38 schreef Karzai het volgende:
Gelijk die foto overal als profielfoto ingesteld?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jaquote:
Eet een muffin.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:41 schreef Nattekat het volgende:
Fijn, voelde me gisteren al niet best, en dat heeft heerlijk doorgezet
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
*zet extra bordje klaar
*wrijft in ogen
*ruimte extra bordje op
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:41 schreef Nattekat het volgende:
Fijn, voelde me gisteren al niet best, en dat heeft heerlijk doorgezet
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja
Ook nog eens met mijn vader en denk dat we over tijdje geen foto’s meer kunnen maken![]()
Momo's?quote:
https://eviekookt.nl/momo-indiaas-nepalese-dimsum/quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja
Ook nog eens met mijn vader en denk dat we over tijdje geen foto’s meer kunnen maken![]()
quote:
Ging voor het een naar de dokter, kwam met het ander terug. Komende weken onderzoek en dan kunnen ze zeggen wat ze er maar mee kunnen, maar ziet er niet al te best uit.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://eviekookt.nl/momo-indiaas-nepalese-dimsum/
Zoiets, maar dat mensen het dan voor mij maken, ipv dat ik zelf aan de slag moet
Ja dat dus.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Herkenbaar. Op het moment dat je die afspraak maakt, denk je nog. Dat is handig, ik ben dan toch wel wakker en dan heb ik daarna nog wat aan mijn dag.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging voor het een naar de dokter, kwam met het ander terug. Komende weken onderzoek en dan kunnen ze zeggen wat ze er maar mee kunnen, maar ziet er niet al te best uit.
Alleen testen. Beetje prikken. Kijken of ze alle lettertjes goed kunnen lezen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]weet niet of ik een bergcaaf zou kunnen opeten
Hm, nog even afwachtenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging voor het een naar de dokter, kwam met het ander terug. Komende weken onderzoek en dan kunnen ze zeggen wat ze er maar mee kunnen, maar ziet er niet al te best uit.
Ja, ben erg benieuwdquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof je daarvoor een goed excuus nodig moet hebbenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Wel een goed excuus om de hele dag binnen te blijven nu
neequote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:38 schreef Karzai het volgende:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen testen. Beetje prikken. Kijken of ze alle lettertjes goed kunnen lezen.
Ja klinkt lekkerquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ben erg benieuwd
Soort gyoza, maar dan anders.
ohquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Vrijwel uit het niets ook.quote:
Had ik ook, had ik wel een helm opquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja dat snap ikquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Vrijwel uit het niets ook.
Dus daar hing een behoorlijk donkere wolk boven ze toen ik er eergisteren was om te horen dat het allemaal niet zo goed was.
Duimen dat het toch een beetje meevaltquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dus daar hing een behoorlijk donkere wolk boven ze toen ik er eergisteren was om te horen dat het allemaal niet zo goed was.
Jaquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof je daarvoor een goed excuus nodig moet hebben![]()
Voor wie? De excuuspolitie?
Dat is vervelend nieuwsquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mee eensquote:
Wat voor straffen staan erop als je geen goed excuus hebt ?quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment zusquote:
Voel echt de dankbaarheid dwars door het beeldschermquote:
Goeie tip welquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voel echt de dankbaarheid dwars door het beeldscherm![]()
Anders gewoon eentje maken zonder helm die ook leuk is
Ja, wordt waarschijnlijk niets mee gedaan.quote:
Onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wordt waarschijnlijk niets mee gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |