Ja, je weet het niet?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat er al iets in zit, hangt er net 2 dagen
Lekker boeiend ook.quote:
De huizencrisis wordt steeds groterquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je weet het niet?
Misschien ook huizentekort onder insecten in jouw regio?
Er is geen weg meer terug.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
De huizencrisis wordt steeds groter
GeMo met zijn allenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
We gaan allemaal naar de verdoemenis.
Gedeelde smart is halve smartquote:
Van die mini smarties uit zo'n doosje?quote:
Buda gespotquote:
Ja misschien dat ze er vandaag allemaal gaan schuilen als het straks gaat regenenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je weet het niet?
Misschien ook huizentekort onder insecten in jouw regio?
Zo.. jij trekt even een roestig laatje open uit mijn geheugen...quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van die mini smarties uit zo'n doosje?
Zijn wel hele matige auto's overigens, niet zo gek dat je ze nog maar zelden zietquote:
We vernemen het insecten-verslag vanzelf welquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja misschien dat ze er vandaag allemaal gaan schuilen als het straks gaat regenen
Een halve Smart is nog matiger dan een hele Smart.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn wel hele matige auto's overigens, niet zo gek dat je ze nog maar zelden ziet
Of als je echt braaf geweest zelfs zo'n hele kokerquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van die mini smarties uit zo'n doosje?
Nou, dan ben ik echt nooit braaf geweest in mijn jeugdquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of als je echt braaf geweest zelfs zo'n hele koker
Zijn toch sowieso maar halve autootjesquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een halve Smart is nog matiger dan een hele Smart.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of als je echt braaf geweest zelfs zo'n hele koker
Voor halfjes.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo.. jij trekt even een roestig laatje open uit mijn geheugen...![]()
Was alweer helemaal vergeten dat Smarties bestonden en ik vond ze vroeger echt heel lekker.
*Schuift kopje koffie met een wolkje melk naar Budaquote:
Denk alleen dat als ik ze nu koop, ze totaal anders en minder lekker smakenquote:
Oehh, dat heb ik wel nodig.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Schuift kopje koffie met een wolkje melk naar Buda
Maar die doosjes hadden vaak leuke tekeningen enzo eropquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik echt nooit braaf geweest in mijn jeugd
Jij hebt nooit zo'n koker gehad met aan allebei de kanten zo'n plastic dopjequote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik echt nooit braaf geweest in mijn jeugd
Dat lijkt me zeer verstandigquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk alleen dat als ik ze nu koop, ze totaal anders en minder lekker smaken
Dus ik koester gewoon die herinnering
Die waren duurder dus die hadden wij eigenlijk ook nooitquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt nooit zo'n koker gehad met aan allebei de kanten zo'n plastic dopje
[ afbeelding ]
Ehhhh, dat weet ik niet meer.. wel die kleine doosjes.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt nooit zo'n koker gehad met aan allebei de kanten zo'n plastic dopje
[ afbeelding ]
Geld klotst tegen de plinten in huize LTVDKquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die waren duurder dus die hadden wij eigenlijk ook nooit
Een heul enkele keer misschien
quote:
Nee die had je niet thuis, maar bijvoorbeeld als snack na het zwembad of op vakantiequote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die waren duurder dus die hadden wij eigenlijk ook nooit
Een heul enkele keer misschien
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
*schuift exotisch red bull drankje naar 4E
Jaquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
De gezichtsuitdrukking van dat meisje.
En hij heeft net plintjes aan de balk gedaan dus die plinten hangen hoogquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geld klotst tegen de plinten in huize LTVDK
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
En hij heeft net plintjes aan de balk gedaan dus die plinten hangen hoog
Rijke Tata
"Ik kan heus wel spontaan lachen voor op de foto"quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
De gezichtsuitdrukking van dat meisje.
Die is ergens naar de maan gedissocieerd, wat ik wel snap, want foto's zijn over het algemeen vrij stom.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Ik kan heus wel spontaan lachen voor op de foto"
Is wel lastig om nu door de kamer te lopen met al die zeeën van geldquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
En hij heeft net plintjes aan de balk gedaan dus die plinten hangen hoog
Rijke Tata
Arme grmblquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel lastig om nu door de kamer te lopen met al die zeeën van geld
Kleinigheidje hou je tochquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel lastig om nu door de kamer te lopen met al die zeeën van geld
Sterkte LTquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja niet zoveel stapjes denk ik vandaag, vanmiddag de begrafenis
Laatst stond ik er best prima op eensquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die is ergens naar de maan gedissocieerd, wat ik wel snap, want foto's zijn over het algemeen vrij stom.
Ik heb het braaf of spaarrekeningen gezetquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:38 schreef Karzai het volgende:
Gaan we nog vakantiegeld uitgeven vandaag?
Dat moment moet je koesterenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatst stond ik er best prima op eens
Meerderequote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het braaf of spaarrekeningen gezet
*zet extra bordje klaarquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar Buddah, lekker Indiaas-Nepalees eten
Vandaag niet, vast wel een keer in de toekomst.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:38 schreef Karzai het volgende:
Gelijk die foto overal als profielfoto ingesteld?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jaquote:
Eet een muffin.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:41 schreef Nattekat het volgende:
Fijn, voelde me gisteren al niet best, en dat heeft heerlijk doorgezet
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
*zet extra bordje klaar
*wrijft in ogen
*ruimte extra bordje op
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:41 schreef Nattekat het volgende:
Fijn, voelde me gisteren al niet best, en dat heeft heerlijk doorgezet
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja
Ook nog eens met mijn vader en denk dat we over tijdje geen foto’s meer kunnen maken![]()
Momo's?quote:
https://eviekookt.nl/momo-indiaas-nepalese-dimsum/quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja
Ook nog eens met mijn vader en denk dat we over tijdje geen foto’s meer kunnen maken![]()
quote:
Ging voor het een naar de dokter, kwam met het ander terug. Komende weken onderzoek en dan kunnen ze zeggen wat ze er maar mee kunnen, maar ziet er niet al te best uit.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://eviekookt.nl/momo-indiaas-nepalese-dimsum/
Zoiets, maar dat mensen het dan voor mij maken, ipv dat ik zelf aan de slag moet
Ja dat dus.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Herkenbaar. Op het moment dat je die afspraak maakt, denk je nog. Dat is handig, ik ben dan toch wel wakker en dan heb ik daarna nog wat aan mijn dag.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging voor het een naar de dokter, kwam met het ander terug. Komende weken onderzoek en dan kunnen ze zeggen wat ze er maar mee kunnen, maar ziet er niet al te best uit.
Alleen testen. Beetje prikken. Kijken of ze alle lettertjes goed kunnen lezen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]weet niet of ik een bergcaaf zou kunnen opeten
Hm, nog even afwachtenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging voor het een naar de dokter, kwam met het ander terug. Komende weken onderzoek en dan kunnen ze zeggen wat ze er maar mee kunnen, maar ziet er niet al te best uit.
Ja, ben erg benieuwdquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof je daarvoor een goed excuus nodig moet hebbenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Wel een goed excuus om de hele dag binnen te blijven nu
neequote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:38 schreef Karzai het volgende:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen testen. Beetje prikken. Kijken of ze alle lettertjes goed kunnen lezen.
Ja klinkt lekkerquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ben erg benieuwd
Soort gyoza, maar dan anders.
ohquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Vrijwel uit het niets ook.quote:
Had ik ook, had ik wel een helm opquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja dat snap ikquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Vrijwel uit het niets ook.
Dus daar hing een behoorlijk donkere wolk boven ze toen ik er eergisteren was om te horen dat het allemaal niet zo goed was.
Duimen dat het toch een beetje meevaltquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dus daar hing een behoorlijk donkere wolk boven ze toen ik er eergisteren was om te horen dat het allemaal niet zo goed was.
Jaquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof je daarvoor een goed excuus nodig moet hebben![]()
Voor wie? De excuuspolitie?
Dat is vervelend nieuwsquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mee eensquote:
Wat voor straffen staan erop als je geen goed excuus hebt ?quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment zusquote:
Voel echt de dankbaarheid dwars door het beeldschermquote:
Goeie tip welquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voel echt de dankbaarheid dwars door het beeldscherm![]()
Anders gewoon eentje maken zonder helm die ook leuk is
Ja, wordt waarschijnlijk niets mee gedaan.quote:
Onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wordt waarschijnlijk niets mee gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |