quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja niet zoveel stapjes denk ik vandaag, vanmiddag de begrafenis
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar Buddah, lekker Indiaas-Nepalees etenquote:
Bedankt voor deze analysequote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft dat wel vaker, en dan komt ze hier opeens weer als een wervelwindje @:4EverBlackEyed binnen gestormd en komt ze weer even een paar daagjes gezellig meedoen
Insectenleef ook gezellig. Van binnenuit opgegeten worden.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeesterren doen dat ook. Breken een mossel open en laten dan hun maag erin zakken. Lekker in je eigen schelp verteerd worden.
Klinkt GeMoquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Inmiddels is die post alweer zo oud dat die nog een keertje is vastgelopenEn gisteren de hele avond dicht voor onderzoek
Oh ja, daar stap je doorgaans niet zoveel nee.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nog uit eten?quote:
moet je het elke dag nemen?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:06 schreef essnhills het volgende:
Gisteravond 1e dosis gehad
Lijkt vooralsnog mee te vallen met de bijwerkingen. Ik heb onrustig geslapen, ik ben een beetje misselijk en ik voel me een beetje raar.
Maar verder wel ok. Hopelijk blijft dat zo
Het zou op zich niet zo verkeerd zijn als het gaat regenenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens buienradar zou het nu al een half uur moeten regenen. Maar het is nog steeds gewoon droog.
Ah het werktquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens buienradar zou het nu al een half uur moeten regenen. Maar het is nog steeds gewoon droog.
nein nein neinquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zou op zich niet zo verkeerd zijn als het gaat regenen
* Kijkt met een schuin oog naar de schoen
Je hebt niet heel de nacht hier rare posts zitten plaatsen, dus dat valt nog meequote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:06 schreef essnhills het volgende:
Gisteravond 1e dosis gehad
Lijkt vooralsnog mee te vallen met de bijwerkingen. Ik heb onrustig geslapen, ik ben een beetje misselijk en ik voel me een beetje raar.
Maar verder wel ok. Hopelijk blijft dat zo
Hier gaat het eind van xe ochtend/begin van de middag pas regenenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren heeft het even een paar minuutjes geregend, nu is de Godin echt helemaal smerigquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zou op zich niet zo verkeerd zijn als het gaat regenen
* Kijkt met een schuin oog naar de schoen
Jaquote:
quote:
oke nou fingers crossedquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar als het goed is heb je met name bijwerkingen na ophoging van de dosis. Dus als dit alles is over 2 weken weer
Al kan het wel zijn dat ik wat meer last krijg met hogere dosissen natuurlijk
Oh hier gister al best wat buitjes gehad.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren heeft het even een paar minuutjes geregend, nu is de Godin echt helemaal smerig
Ik heb een poging gedaan om de Schoen wat op te poetsen bij een tankstation met al die vogelkak eraf, maar dat heeft het echt alleen maar erger gemaaktquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren heeft het even een paar minuutjes geregend, nu is de Godin echt helemaal smerig
*Haalt opgelucht ademquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt niet heel de nacht hier rare posts zitten plaatsen, dus dat valt nog mee
Het effect was dat alles lekker is uitgesmeerd ofzo?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan om de Schoen wat op te poetsen bij een tankstation met al die vogelkak eraf, maar dat heeft het echt alleen maar erger gemaakt
Joejoe
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tosti's met ontbijtSPEK
Want waarom ook niet.
Ja, zo'n soort wit / grijze vlekquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het effect was dat alles lekker is uitgesmeerd ofzo?
Met je buienradar.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klinkt fantastischquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo'n soort wit / grijze vlek
Heerlie de peerlie
Kan het iedereen 450x aanbevelen.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nieuwe vogelpindakaas en vetbolletje opgehangen + wat broodkruimeltjes gestrooid.
Het vogelbuffet is geopend
Deze opmerking is goud waardquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan het iedereen 450x aanbevelen.
Goeie dag voor uitgekozen welquote:
Hopelijk geen verregende bbqquote:
Hallo nielsquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:12 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Met je buienradar.KNMI betalen we voor en GEEN reclame:
[ afbeelding ]
ik heb anders geen reclame bij buienradar hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:12 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Met je buienradar.KNMI betalen we voor en GEEN reclame:
[ afbeelding ]
Niet de beste timing. Maar we doen het ermee.quote:
Ik heb van de week een insectenhotel opgehangenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nieuwe vogelpindakaas en vetbolletje opgehangen + wat broodkruimeltjes gestrooid.
Het vogelbuffet is geopend
GeMo !quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet de beste timing. Maar we doen het ermee.
Ook nog even bij mijn ouders langs als we toch in de buurt zijn.
Zal vast alsnog gezellig wordenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet de beste timing. Maar we doen het ermee.
Ook nog even bij mijn ouders langs als we toch in de buurt zijn.
Hoeveel korte rokjes zeggen ze over vandaag?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb anders geen reclame bij buienradar hoor
Heb ik ook over nagedacht, is toch wel leuk om de natuur een handje te helpenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb van de week een insectenhotel opgehangenvogelvoer dingen werkt hier niet goed, komen er de hele tijd van die hoerige kauwen alles leegroven. Dat zijn wel een beetje de bontkraagjes onder de vogels
Ik heb ook een insectenhotel opgehangenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb van de week een insectenhotel opgehangenvogelvoer dingen werkt hier niet goed, komen er de hele tijd van die hoerige kauwen alles leegroven. Dat zijn wel een beetje de bontkraagjes onder de vogels
Denk niet dat er al iets in zit, hangt er net 2 dagenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik ook over nagedacht, is toch wel leuk om de natuur een handje te helpenHeb je al bewoners?
Er zat laatst een bontkraagje met vleugels in dat voer ding, maar ik had de pindakaaspot verkeerd erin gehangen, dus goed gehangen en toen kon hij er niet meer bij MUHAHAHAHA
geen idee, vertellen ze dat?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:19 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Hoeveel korte rokjes zeggen ze over vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |