SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja ik weet niet waarom ze boos is op onsquote:
Die heeft dat wel vaker, en dan komt ze hier opeens weer als een wervelwindje @4EverBlackEyed binnen gestormd en komt ze weer even een paar daagjes gezellig meedoenquote:
kwiwi is boos op ons?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet niet waarom ze boos is op ons
Even alle quote alerts van de afgelopen maand bijwerken.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft dat wel vaker, en dan komt ze hier opeens weer als een wervelwindje @:4EverBlackEyed binnen gestormd en komt ze weer even een paar daagjes gezellig meedoen
Ja daarom is ze er meestal maar een paar dagen, helemaal uitgeteld van al die alerts dat ze weer even bij moet komenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even alle quote alerts van de afgelopen maand bijwerken.
lolquote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:20 schreef mschol het volgende:
zo maar mn bed in, missxhien kan ik langer slapen (as if..)
Morguhquote:
ben na een half uur a uur ongv weer in slaap gevallen en ben net weer wakker dus het valt mee maar ideaal was het nietquote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguhje hebt niet veel slaap gehad zo te zien?
ELlende, hier ook slecht geslapen hoor was precies om 00.00 uur wakker en heb geloof ik totn 2.30 iedere 5 minuten van de klok gezien.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ben na een half uur a uur ongv weer in slaap gevallen en ben net weer wakker dus het valt mee maar ideaal was het niet
das ook verschrikkelijkquote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ELlende, hier ook slecht geslapen hoor was precies om 00.00 uur wakker en heb geloof ik totn 2.30 iedere 5 minuten van de klok gezien.
Nee, ik heb niet echt plannen, ja boodschappen doen. Even op pad voor een kussen wat op de armleuning van mijnnieuwe bank past. Die is wat laag en zit niet lekker.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:21 schreef mschol het volgende:
[..]
das ook verschrikkelijk
nog plannen voor het weekend?
ik heb wel wat dingen op mn lijstje staan die ik wil doen, geen idee of ik ze ga uitvoeren![]()
plintje schuren en verven
heb ook een frame van een schilderij waar de verf aan het afbladderen is
heb nog een lego model of wat liggen.
Wil wat dingen naar mn berging brengen om ruimte te maken als mijn balkonset van het balkon af moet.
en uiteraard de standaard huishoudelijke taken
Dat is natuurlijk nooit verkeerdquote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik ga maar even koffie zetten indd.
Guten morgen. Wo kann ich frühstücken?quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:24 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Guten morgen. Wo kann ich frühstücken?
aha, lage bankleuningen zijn inderdaad niet,quote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet echt plannen, ja boodschappen doen. Even op pad voor een kussen wat op de armleuning van mijnnieuwe bank past. Die is wat laag en zit niet lekker.
En ik moet een oplossing bedenken voor een verrotte steiger houten plantenbak van 366 lang en 40 cem diep en 60 cm hoog
Ik kwam gistert de burgemeester tegen. Ik begroette haar, zegt ze bedankt ipv dat ze dag meneer zei.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:26 schreef mschol het volgende:
[..]
pakt google translate..
ohh, niet hier ik heb niks in huis
Ja zelf gemaakte, wel twee naast elkaar.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:29 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, lage bankleuningen zijn inderdaad niet,
is dat een op maat gemaakte plantenbak?
Selbstgemacht dus.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zelf gemaakte, wel twee naast elkaar.
Dubbel geimpreneerd steigerhout en ieder jaar in de beits gezet
dan is het wel zuur dattie verrot isquote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zelf gemaakte, wel twee naast elkaar.
Dubbel geimpreneerd steigerhout en ieder jaar in de beits gezet
Ja iemand voor mij gedaan. Wel jammer want koste best een paar cent.quote:
geen handige harry in de buuet die het met wat schroot steigerhout kan fixen?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja iemand voor mij gedaan. Wel jammer want koste best een paar cent.
Staat nu in de spanbanden, ziet er niet uit. Dacht spanbanden er omheen en dan hoekprofielen zetten, maar het hout is zo verrot dat de schroeven er uit vallenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:35 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is het wel zuur dattie verrot is
ik moet eerst op salaris wachten voor ik dingen kan gaan kopen zie ik.
kan ik wel helemaal all out gaan want ook vakantiegeld
en ergens deze of volgende week ook belasting centen (ookal is dat niet zoveel)
Eerste wereld problemen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat nu in de spanbanden, ziet er niet uit. Dacht spanbanden er omheen en dan hoekprofielen zetten, maar het hout is zo verrot dat de schroeven er uit vallen
[ afbeelding ]
O was dat maar zo dat dit het ergste probleem wasquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat nu in de spanbanden, ziet er niet uit. Dacht spanbanden er omheen en dan hoekprofielen zetten, maar het hout is zo verrot dat de schroeven er uit vallen
[ afbeelding ]
Ik heb best veel te doen thuis, maar ben een beetje moe.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O was dat maar zo dat dit het ergste probleem was![]()
Maar voor mij wel iets om aan te gaan doen, aan de grootste wereld problemen kan ik helaas niets doen
Dan doe je lekker niets, alles wat je te doen hebt loopt niet weg tochquote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:46 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb best veel te doen thuis, maar ben een beetje moe.
Ik las haar gisteren nog elders, ze is er wel alleen niet hierquote:
Ik heb helaas geen personeel. Maargoed, Brood scoren als eerste. Tot straks.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan doe je lekker niets, alles wat je te doen hebt loopt niet weg toch
Tot strakkiesquote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:48 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen personeel. Maargoed, Brood scoren als eerste. Tot straks.
Mooi balenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:53 schreef Karzai het volgende:
Ik heb ook een paar slechte nachten gehad, vooralsnog ook weinig plannen behalve boodschappen doen straks.
Ik lig nu nog lekker in bed
Morguhquote:
Even uitrusten voor je gaat sporten is niet verkeerdquote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks naar de sportschool. Maar ik lig nog wel lekker nu.
balenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:53 schreef Karzai het volgende:
Ik heb ook een paar slechte nachten gehad, vooralsnog ook weinig plannen behalve boodschappen doen straks.
Ik lig nu nog lekker in bed
Ik mis haar ookquote:
Wie bent u ?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:48 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen personeel. Maargoed, Brood scoren als eerste. Tot straks.
Hey Moeraskatjequote:
Hallooooo mevrouwquote:
Hey GG nog niet gezien vanmorgenquote:
Lekker geslapen?quote:
Dacht even dat ik in het verkeerde topic zatquote:
Jawel, en jij?quote:
Ja er komen steeds meer bolkers deze kant op.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dacht even dat ik in het verkeerde topic zat
Dit is de Koffie slow chat, dus lekker kletsen onder het genot van een heerlijke kop koffiequote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lekker, tegen koffie zeg ik zelden neequote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee, Dotteke, ook goedemorgen. Koffie? Ik heb verse gezet
Nee allerbelabbertsquote:
Hoe is het met je?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat een verwennerij, dank je GGquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt Dotteke een heerlijke mok verse koffie in, en doet er ook een koekje bij.
Damindeniequote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit is de Koffie slow chat, dus lekker kletsen onder het genot van een heerlijke kop koffie
Ach ja moet het er mee doen, tis nie anders niequote:
Ga je straks nog even plat?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja moet het er mee doen, tis nie anders nie
Ligt niet in de planning.quote:
Dat komt vast nog wel.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:13 schreef Rozevla het volgende:
Dag tere bloempjes van mij
Heeft iemand jullie al tot op het bot gekrenkt vandaag ?????
Ik heb geen botquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:13 schreef Rozevla het volgende:
Ik heb zoveel boter op mijn rug dat ik hier niet te krenken benquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:13 schreef Rozevla het volgende:
Ook geen botje in je rug?quote:
Hier schijnt volop de zon nogquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Precies op het moment dat ik moet gaan fietsen, gaat het regenenen dan houdt het ook niet meer op voorlopig.
Neequote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook geen botje in je rug?
Zei ik altijd tegen de kinderen als ik net zat en ze vroegen weer wat
Jongens nu even niet mama heeft een botje in de rug en die doet zeer
En daar trapten ze in, uhuhquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook geen botje in je rug?
Zei ik altijd tegen de kinderen als ik net zat en ze vroegen weer wat
Jongens nu even niet mama heeft een botje in de rug en die doet zeer
Heb jij gelukquote:
Zeker net als er toen ijsje uit de vriezer waren gejatquote:
Ben gemaakt van staal. Ha!quote:
Oeh, tactiek.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker net als er toen ijsje uit de vriezer waren gejat
En niemand het gedaan had. Heb ik gezegd dat ik een camera in de vriezer had geplaatst en de volgende keer duidelijk was wie het gedaan had![]()
Of dat ze hun vinger moesten laten voelen als weer eens niemand het gedaan had
Aan de koppies kon je al zien als ze hun vinger gaven of ze het wel of niet gedaan hadden
Morguhquote:
Leipert ben je toch ookquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:18 schreef Haags het volgende:
Welke leip maakt er nou een afspraak om 08.30 bij de kapper op zaterdag.
Ik
Helemaal niet erg, dan heb je tenminste nog wat aan je dag.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:18 schreef Haags het volgende:
Ik
Maar het werkte welquote:
En bij vlaquote:
* DaMart maakt aantekeningenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker net als er toen ijsje uit de vriezer waren gejat
En niemand het gedaan had. Heb ik gezegd dat ik een camera in de vriezer had geplaatst en de volgende keer duidelijk was wie het gedaan had![]()
Of dat ze hun vinger moesten laten voelen als weer eens niemand het gedaan had
Aan de koppies kon je al zien als ze hun vinger gaven of ze het wel of niet gedaan hadden
Doe er je voordeel meequote:
Ja, 2x. Toen hadden ze het door.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe er je voordeel mee![]()
Het hielp echt
Nee hoor, zelfs Max is er in getrapt het gaat door op generatie op generatie nuquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, 2x. Toen hadden ze het door.
Kijk maar eens op buienradar wat er vanaf zee aankomt.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kijk maar eens op buienradar wat er vanaf zee aankomt.
Gisteren zou het hier ook regenen, kreeg een melding. Ik snel zou strooien voor het onkruid, euhhh geen regen gehadquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Herkenbaar. Op het moment dat je die afspraak maakt, denk je nog. Dat is handig, ik ben dan toch wel wakker en dan heb ik daarna nog wat aan mijn dag.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:18 schreef Haags het volgende:
Ik
Gisteren viel het idd vrij tegen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren zou het hier ook regenen, kreeg een melding. Ik snel zou strooien voor het onkruid, euhhh geen regen gehad![]()
Hoop dat er vandaag een flinke bui op valt
Valt hier nog wel mee zo te zienquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Non stop?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Gisteren viel het inderdaad reuze mee, de regen. Maar nu gaat het dan toch wel gebeuren, tot woensdag aan toe.
Beetje matige timing alleenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Gisteren viel het inderdaad reuze mee, de regen. Maar nu gaat het dan toch wel gebeuren, tot woensdag aan toe.
Morguhquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt hier nog wel mee zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Kunnen ze weer met zijn allen Zeeland gaan bezettenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanaf donderdag (als we weer een lang weekend hebben) wordt het weer mooi weer.
Zodat mensen nu een weekendje weg gaan boeken.
Ja, precies.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen ze weer met zijn allen Zeeland gaan bezetten
Moet je dan ook weer overal Duits gaan praten?quote:
Ja had je die niet gewoon in Thailand kunnen latenquote:
nah hebben ze daar nu ookquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had je die niet gewoon in Thailand kunnen laten
Ja ze hebben daar zoveel dat ze gewoon stiekem wat in je koffer hebben gestopt in de hoop dat het daar minder zou wordenquote:
quote:Bestaan geheime dochter Freddie Mercury onthuld in nieuwe biografie
Freddie Mercury, de legendarische leadzanger van rockband Queen, had een dochter wier bestaan bijna vijftig jaar lang alleen onder zijn directe vrienden en familie bekend was. Dat onthult een nieuwe biografie, Love, Freddie, die binnenkort wordt gepubliceerd.
https://www.ad.nl/show/be(...)-gek-op-me~a294f4fd/
Watje.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Precies op het moment dat ik moet gaan fietsen, gaat het regenenen dan houdt het ook niet meer op voorlopig.
Een uitwendige maag vind ik ook apart.quote:
Klopt, er is nog wat ruimte aan de muur voor meer diploma's.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:4everblackeyed legt de lat wel hoog. Loopt er dan meteen onderdoor.
Hoi zusquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, er is nog wat ruimte aan de muur voor meer diploma's.
Het houdt niet op.. niet vanzelf.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Haringvlietbrug voor de 2e keer deze week in storing
Prachtig werk die renovatie
@:4EverBlackEyed
Hoi broerquote:
Inmiddels is die post alweer zo oud dat die nog een keertje is vastgelopenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het houdt niet op.. niet vanzelf.
Mja niet zoveel stapjes denk ik vandaag, vanmiddag de begrafenisquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi broer![]()
Vandaag nog stapjes doen? Beetje een grijzige dag
Zeesterren doen dat ook. Breken een mossel open en laten dan hun maag erin zakken. Lekker in je eigen schelp verteerd worden.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:50 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Uitwendige spijsvertering zegmaar en dan ook met minuscule weerhaakjes met gifafweer om de prooi te verdoven.
HIHAHOOOOOOTJESquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
@:4everblackeyed
[..]
Nee niet altijd maar meestal wel
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja niet zoveel stapjes denk ik vandaag, vanmiddag de begrafenis
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar Buddah, lekker Indiaas-Nepalees etenquote:
Bedankt voor deze analysequote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft dat wel vaker, en dan komt ze hier opeens weer als een wervelwindje @:4EverBlackEyed binnen gestormd en komt ze weer even een paar daagjes gezellig meedoen
Insectenleef ook gezellig. Van binnenuit opgegeten worden.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeesterren doen dat ook. Breken een mossel open en laten dan hun maag erin zakken. Lekker in je eigen schelp verteerd worden.
Klinkt GeMoquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Inmiddels is die post alweer zo oud dat die nog een keertje is vastgelopenEn gisteren de hele avond dicht voor onderzoek
Oh ja, daar stap je doorgaans niet zoveel nee.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nog uit eten?quote:
moet je het elke dag nemen?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:06 schreef essnhills het volgende:
Gisteravond 1e dosis gehad
Lijkt vooralsnog mee te vallen met de bijwerkingen. Ik heb onrustig geslapen, ik ben een beetje misselijk en ik voel me een beetje raar.
Maar verder wel ok. Hopelijk blijft dat zo
Het zou op zich niet zo verkeerd zijn als het gaat regenenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens buienradar zou het nu al een half uur moeten regenen. Maar het is nog steeds gewoon droog.
Ah het werktquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens buienradar zou het nu al een half uur moeten regenen. Maar het is nog steeds gewoon droog.
nein nein neinquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zou op zich niet zo verkeerd zijn als het gaat regenen
* Kijkt met een schuin oog naar de schoen
Je hebt niet heel de nacht hier rare posts zitten plaatsen, dus dat valt nog meequote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:06 schreef essnhills het volgende:
Gisteravond 1e dosis gehad
Lijkt vooralsnog mee te vallen met de bijwerkingen. Ik heb onrustig geslapen, ik ben een beetje misselijk en ik voel me een beetje raar.
Maar verder wel ok. Hopelijk blijft dat zo
Hier gaat het eind van xe ochtend/begin van de middag pas regenenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren heeft het even een paar minuutjes geregend, nu is de Godin echt helemaal smerigquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zou op zich niet zo verkeerd zijn als het gaat regenen
* Kijkt met een schuin oog naar de schoen
Jaquote:
quote:
oke nou fingers crossedquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar als het goed is heb je met name bijwerkingen na ophoging van de dosis. Dus als dit alles is over 2 weken weer
Al kan het wel zijn dat ik wat meer last krijg met hogere dosissen natuurlijk
Oh hier gister al best wat buitjes gehad.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren heeft het even een paar minuutjes geregend, nu is de Godin echt helemaal smerig
Ik heb een poging gedaan om de Schoen wat op te poetsen bij een tankstation met al die vogelkak eraf, maar dat heeft het echt alleen maar erger gemaaktquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren heeft het even een paar minuutjes geregend, nu is de Godin echt helemaal smerig
*Haalt opgelucht ademquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt niet heel de nacht hier rare posts zitten plaatsen, dus dat valt nog mee
Het effect was dat alles lekker is uitgesmeerd ofzo?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan om de Schoen wat op te poetsen bij een tankstation met al die vogelkak eraf, maar dat heeft het echt alleen maar erger gemaakt
Joejoe
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tosti's met ontbijtSPEK
Want waarom ook niet.
Ja, zo'n soort wit / grijze vlekquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het effect was dat alles lekker is uitgesmeerd ofzo?
Met je buienradar.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klinkt fantastischquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo'n soort wit / grijze vlek
Heerlie de peerlie
Kan het iedereen 450x aanbevelen.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nieuwe vogelpindakaas en vetbolletje opgehangen + wat broodkruimeltjes gestrooid.
Het vogelbuffet is geopend
Deze opmerking is goud waardquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan het iedereen 450x aanbevelen.
Goeie dag voor uitgekozen welquote:
Hopelijk geen verregende bbqquote:
Hallo nielsquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:12 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Met je buienradar.KNMI betalen we voor en GEEN reclame:
[ afbeelding ]
ik heb anders geen reclame bij buienradar hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:12 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Met je buienradar.KNMI betalen we voor en GEEN reclame:
[ afbeelding ]
Niet de beste timing. Maar we doen het ermee.quote:
Ik heb van de week een insectenhotel opgehangenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nieuwe vogelpindakaas en vetbolletje opgehangen + wat broodkruimeltjes gestrooid.
Het vogelbuffet is geopend
GeMo !quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet de beste timing. Maar we doen het ermee.
Ook nog even bij mijn ouders langs als we toch in de buurt zijn.
Zal vast alsnog gezellig wordenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet de beste timing. Maar we doen het ermee.
Ook nog even bij mijn ouders langs als we toch in de buurt zijn.
Hoeveel korte rokjes zeggen ze over vandaag?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb anders geen reclame bij buienradar hoor
Heb ik ook over nagedacht, is toch wel leuk om de natuur een handje te helpenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb van de week een insectenhotel opgehangenvogelvoer dingen werkt hier niet goed, komen er de hele tijd van die hoerige kauwen alles leegroven. Dat zijn wel een beetje de bontkraagjes onder de vogels
Ik heb ook een insectenhotel opgehangenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb van de week een insectenhotel opgehangenvogelvoer dingen werkt hier niet goed, komen er de hele tijd van die hoerige kauwen alles leegroven. Dat zijn wel een beetje de bontkraagjes onder de vogels
Denk niet dat er al iets in zit, hangt er net 2 dagenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik ook over nagedacht, is toch wel leuk om de natuur een handje te helpenHeb je al bewoners?
Er zat laatst een bontkraagje met vleugels in dat voer ding, maar ik had de pindakaaspot verkeerd erin gehangen, dus goed gehangen en toen kon hij er niet meer bij MUHAHAHAHA
geen idee, vertellen ze dat?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:19 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Hoeveel korte rokjes zeggen ze over vandaag?
Ja, je weet het niet?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat er al iets in zit, hangt er net 2 dagen
Lekker boeiend ook.quote:
De huizencrisis wordt steeds groterquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je weet het niet?
Misschien ook huizentekort onder insecten in jouw regio?
Er is geen weg meer terug.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
De huizencrisis wordt steeds groter
GeMo met zijn allenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
We gaan allemaal naar de verdoemenis.
Gedeelde smart is halve smartquote:
Van die mini smarties uit zo'n doosje?quote:
Buda gespotquote:
Ja misschien dat ze er vandaag allemaal gaan schuilen als het straks gaat regenenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je weet het niet?
Misschien ook huizentekort onder insecten in jouw regio?
Zo.. jij trekt even een roestig laatje open uit mijn geheugen...quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van die mini smarties uit zo'n doosje?
Zijn wel hele matige auto's overigens, niet zo gek dat je ze nog maar zelden zietquote:
We vernemen het insecten-verslag vanzelf welquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja misschien dat ze er vandaag allemaal gaan schuilen als het straks gaat regenen
Een halve Smart is nog matiger dan een hele Smart.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn wel hele matige auto's overigens, niet zo gek dat je ze nog maar zelden ziet
Of als je echt braaf geweest zelfs zo'n hele kokerquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van die mini smarties uit zo'n doosje?
Nou, dan ben ik echt nooit braaf geweest in mijn jeugdquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of als je echt braaf geweest zelfs zo'n hele koker
Zijn toch sowieso maar halve autootjesquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een halve Smart is nog matiger dan een hele Smart.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of als je echt braaf geweest zelfs zo'n hele koker
Voor halfjes.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo.. jij trekt even een roestig laatje open uit mijn geheugen...![]()
Was alweer helemaal vergeten dat Smarties bestonden en ik vond ze vroeger echt heel lekker.
*Schuift kopje koffie met een wolkje melk naar Budaquote:
Denk alleen dat als ik ze nu koop, ze totaal anders en minder lekker smakenquote:
Oehh, dat heb ik wel nodig.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Schuift kopje koffie met een wolkje melk naar Buda
Maar die doosjes hadden vaak leuke tekeningen enzo eropquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik echt nooit braaf geweest in mijn jeugd
Jij hebt nooit zo'n koker gehad met aan allebei de kanten zo'n plastic dopjequote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik echt nooit braaf geweest in mijn jeugd
Dat lijkt me zeer verstandigquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk alleen dat als ik ze nu koop, ze totaal anders en minder lekker smaken
Dus ik koester gewoon die herinnering
Die waren duurder dus die hadden wij eigenlijk ook nooitquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt nooit zo'n koker gehad met aan allebei de kanten zo'n plastic dopje
[ afbeelding ]
Ehhhh, dat weet ik niet meer.. wel die kleine doosjes.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt nooit zo'n koker gehad met aan allebei de kanten zo'n plastic dopje
[ afbeelding ]
Geld klotst tegen de plinten in huize LTVDKquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die waren duurder dus die hadden wij eigenlijk ook nooit
Een heul enkele keer misschien
quote:
Nee die had je niet thuis, maar bijvoorbeeld als snack na het zwembad of op vakantiequote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die waren duurder dus die hadden wij eigenlijk ook nooit
Een heul enkele keer misschien
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
*schuift exotisch red bull drankje naar 4E
Jaquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
De gezichtsuitdrukking van dat meisje.
En hij heeft net plintjes aan de balk gedaan dus die plinten hangen hoogquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geld klotst tegen de plinten in huize LTVDK
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
En hij heeft net plintjes aan de balk gedaan dus die plinten hangen hoog
Rijke Tata
"Ik kan heus wel spontaan lachen voor op de foto"quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
De gezichtsuitdrukking van dat meisje.
Die is ergens naar de maan gedissocieerd, wat ik wel snap, want foto's zijn over het algemeen vrij stom.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Ik kan heus wel spontaan lachen voor op de foto"
Is wel lastig om nu door de kamer te lopen met al die zeeën van geldquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
En hij heeft net plintjes aan de balk gedaan dus die plinten hangen hoog
Rijke Tata
Arme grmblquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel lastig om nu door de kamer te lopen met al die zeeën van geld
Kleinigheidje hou je tochquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel lastig om nu door de kamer te lopen met al die zeeën van geld
Sterkte LTquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laatst stond ik er best prima op eensquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die is ergens naar de maan gedissocieerd, wat ik wel snap, want foto's zijn over het algemeen vrij stom.
Ik heb het braaf of spaarrekeningen gezetquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:38 schreef Karzai het volgende:
Gaan we nog vakantiegeld uitgeven vandaag?
Dat moment moet je koesterenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatst stond ik er best prima op eens
Meerderequote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het braaf of spaarrekeningen gezet
*zet extra bordje klaarquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar Buddah, lekker Indiaas-Nepalees eten
Vandaag niet, vast wel een keer in de toekomst.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:38 schreef Karzai het volgende:
Gelijk die foto overal als profielfoto ingesteld?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jaquote:
Eet een muffin.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:41 schreef Nattekat het volgende:
Fijn, voelde me gisteren al niet best, en dat heeft heerlijk doorgezet
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
*zet extra bordje klaar
*wrijft in ogen
*ruimte extra bordje op
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:41 schreef Nattekat het volgende:
Fijn, voelde me gisteren al niet best, en dat heeft heerlijk doorgezet
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja
Ook nog eens met mijn vader en denk dat we over tijdje geen foto’s meer kunnen maken![]()
Momo's?quote:
https://eviekookt.nl/momo-indiaas-nepalese-dimsum/quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja
Ook nog eens met mijn vader en denk dat we over tijdje geen foto’s meer kunnen maken![]()
quote:
Ging voor het een naar de dokter, kwam met het ander terug. Komende weken onderzoek en dan kunnen ze zeggen wat ze er maar mee kunnen, maar ziet er niet al te best uit.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://eviekookt.nl/momo-indiaas-nepalese-dimsum/
Zoiets, maar dat mensen het dan voor mij maken, ipv dat ik zelf aan de slag moet
Ja dat dus.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Herkenbaar. Op het moment dat je die afspraak maakt, denk je nog. Dat is handig, ik ben dan toch wel wakker en dan heb ik daarna nog wat aan mijn dag.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging voor het een naar de dokter, kwam met het ander terug. Komende weken onderzoek en dan kunnen ze zeggen wat ze er maar mee kunnen, maar ziet er niet al te best uit.
Alleen testen. Beetje prikken. Kijken of ze alle lettertjes goed kunnen lezen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]weet niet of ik een bergcaaf zou kunnen opeten
Hm, nog even afwachtenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging voor het een naar de dokter, kwam met het ander terug. Komende weken onderzoek en dan kunnen ze zeggen wat ze er maar mee kunnen, maar ziet er niet al te best uit.
Ja, ben erg benieuwdquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof je daarvoor een goed excuus nodig moet hebbenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Wel een goed excuus om de hele dag binnen te blijven nu
neequote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:38 schreef Karzai het volgende:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen testen. Beetje prikken. Kijken of ze alle lettertjes goed kunnen lezen.
Ja klinkt lekkerquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ben erg benieuwd
Soort gyoza, maar dan anders.
ohquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Vrijwel uit het niets ook.quote:
Had ik ook, had ik wel een helm opquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja dat snap ikquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Vrijwel uit het niets ook.
Dus daar hing een behoorlijk donkere wolk boven ze toen ik er eergisteren was om te horen dat het allemaal niet zo goed was.
Duimen dat het toch een beetje meevaltquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dus daar hing een behoorlijk donkere wolk boven ze toen ik er eergisteren was om te horen dat het allemaal niet zo goed was.
Jaquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof je daarvoor een goed excuus nodig moet hebben![]()
Voor wie? De excuuspolitie?
Dat is vervelend nieuwsquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mee eensquote:
Wat voor straffen staan erop als je geen goed excuus hebt ?quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment zusquote:
Voel echt de dankbaarheid dwars door het beeldschermquote:
Goeie tip welquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voel echt de dankbaarheid dwars door het beeldscherm![]()
Anders gewoon eentje maken zonder helm die ook leuk is
Ja, wordt waarschijnlijk niets mee gedaan.quote:
Onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wordt waarschijnlijk niets mee gedaan.
Alles nu opgestart. Dus binnen 2-3 weken weten we wat het is. En wat je ermee kan.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat snap ik
Weet je wanneer er wat duidelijkheid komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |