Oprechte vraag: heb je een mapje op je desktop, of al jaren bladwijzers hiervan?quote:Op maandag 2 juni 2025 14:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verwijs hierbij naar mijn ondertitel makker. Je bent er één of nietquote:Op maandag 2 juni 2025 14:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oprechte vraag: heb je een mapje op je desktop, of al jaren bladwijzers hiervan?
Geef eens antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 2 juni 2025 14:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verwijs hierbij naar mijn ondertitel makker. Je bent er één of niet
hardop gelachenquote:Op maandag 2 juni 2025 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat zou echt leuk zijn hahaINGDINGDINGDINGDING*
Te veel strafpunten op zijn superlicentiequote:Op maandag 2 juni 2025 14:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoe kan Chevy trouwens exit zijn, als moderator?
Mods moeten zich, net als users, netjes gedragen.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik mis alleen Gurneyisbestoke.
Ik zal mijn onafhankelijke oordeel over goed, slecht en dergelijke achterwege laten, dan.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Mods moeten zich, net als users, netjes gedragen.
Veeg me op.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:25 schreef onlogisch het volgende:
Wel leuk als @:Scrummie naar de USA verkast en opeens wordt opgepakt en uitgezet wordt omdat hij een illegale immigrant zou zijn. Dat we hem opeens in El Salvador tussen MS-13 tuig op zien duiken in een overvolle gevangenis
Krijg je ervan als je in dezelfde flexpool zit als een NSB’er. Vr00000000m.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit is geil verachtelijk @de_boswachterquote:Douchende vrouw op festivalterrein Oisterwijk gefilmd, Duitser (27) opgepakt
Tijdens het douchen zag de 28-jarige vrouw uit de provincie Groningen een telefoon onder de douchedeur verschijnen. De vrouw bedacht zich geen moment en kon de telefoon uit zijn handen grissen
Afschuwelijk inderdaad. Wal-ge-lijk!quote:Op maandag 2 juni 2025 16:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit is geil verachtelijk @:de_boswachter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Ik doe kipquote:Op maandag 2 juni 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Het is Tong en tong80quote:
Ik vind dit één van je domste one-liners (en je hebt er nogal wat)quote:
Geniet er lekker vanquote:Op maandag 2 juni 2025 18:17 schreef tong80 het volgende:
Maaltijdsalade, sinaasappel, kiwi en banaantje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |