Ja, je gaat bijna geloven dat ie lui is..... met z'n 'grappigequote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:00 schreef TaMieke het volgende:
Faisel die alweer op en neer naar Almere ging om spullen te kopen…. Lijkt me echt onlogisch dat het daar zoveel beter/goedkoper is dan in de buurt van Grave. En als t nu een hele bakwagen vol was…
Die ze hadden gehuurd voor 1300 per maandquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vraag mij steeds af, was het nou hun eigen gehuurde bakwagen die aan gort was gereden of die van het programma?
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook niet nodig, ik denk dat hij daar een buitenvrouw heeft
Toen was het in het centrum van A'dam met buren er dicht bovenop...quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:08 schreef TaMieke het volgende:
Wat me ook opvalt is dat deze groep snachts zolang doorgaat. Dat ze tot half 1 ofzo doorgaan.
Vorig jaar moesten ze om 10uur stoppen toch??
Ja klopt dan mag het niet meer.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Toen was het in het centrum van A'dam met buren er dicht bovenop...
Hier mogen ze volgens mij ook niet werken na 22.00 uur met lawaai-apparaten.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Toen was het in het centrum van A'dam met buren er dicht bovenop...
Nou nou, gaat het meneer Drögequote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:27 schreef V. het volgende:
Ik kan niet onder woorden brengen wat een ongelooflijke grafhekel ik heb aan die arrogante teringhoer zonder noemenswaardige kwaliteiten. Zelf echt nog geen kip kunnen klaarkrijgen, en maar zaniken over anderen die niks kunnen.
Godverdomme, volgens mij hebben haar ouders ooit per ongeluk de baby weggeflikkerd en een buitengewoon akelige placenta grootgebracht.
Wat een drask van een wijf, ik zou haar nog niet in haar opgeblazen bek kotsen als ze omkwam van de honger.
GA VAN MIJN PLANEEEEET!!!
Alleen niet meer in binnenruimtes als studio's etc.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:31 schreef Soury het volgende:
Apart dat ze vaak een rokende Mark in beeld hebben. Ik dacht dat niet meer mocht op tv.
Ik bedoel dat het lawaai dan waarschijnlijk veel meer opvalt + dat Amsterdammers enorme zeikerds zijn die gelijk aan je deur staan bij het beetje geluid. En dat dat op het schattige platteland allemaal wat gemoedelijker is..quote:
Ah, maar toch knippen ze dat er toch wel vaak uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Alleen niet meer in binnenruimtes als studio's etc.
Met die winkel waar die anderen de spullen hadden gekochtquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:25 schreef TaMieke het volgende:
Met wie was Marit dan nu net aan het bellen om kort te sluiten dat er dingen naar boven getakeld werden??
Had Mark toch deels gelijk?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:27 schreef V. het volgende:
Godverdomme, volgens mij hebben haar ouders ooit per ongeluk de baby weggeflikkerd en een buitengewoon akelige placenta grootgebracht.
Dit is satire toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:27 schreef V. het volgende:
Ik kan niet onder woorden brengen wat een ongelooflijke grafhekel ik heb aan die arrogante teringhoer zonder noemenswaardige kwaliteiten. Zelf echt nog geen kip kunnen klaarkrijgen, en maar zaniken over anderen die niks kunnen.
Wat een drask van een wijf, ik zou haar nog niet in haar opgeblazen bek kotsen als ze omkwam van de honger.
GA VAN MIJN PLANEEEEET!!!
Klopt, maar in dit geval was het juist voor de productie interessant om die beelden er wel in te zetten.,quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah, maar toch knippen ze dat er toch wel vaak uit.
In een real life-soap-setting wordt het beschouwd als laten zien wat er gebeurt. Als het reclame-achtig wordt of vermijdbaar is, dan mag het niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah, maar toch knippen ze dat er toch wel vaak uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |