SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Godgloeiende nog aan toequote:![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Dotteke op 23-05-2025 16:33:06 ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Here we goDon't follow me. I am lost too
Godgloeiende nog aan toequote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:17 schreef Lovely het volgende:
[ afbeelding ] Op vrijdag 23 mei 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende: Nog steeds geen salaris![]()
![]()
[/quote]
Verkloteritus![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Verkloteritusquote:![]()
[/quote]
Ik wilde het net aanpassen![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
Hij had onlangs besloten niet te gaan, want teveel gedoe.quote:
Maar wel jammer want hij had ons graag willen ontmoeten maar dan maar een andere keer.How can I make this topic about me?![]()
okquote:
WIE is vergeten Hema zijn pilletje te geven
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Weekend
deed je nu een ninja met de emojiquote:
die deed heel raar bij mij
Ja aan het eind als het brave volk naar huis isquote:Uw ADH vitamine Worst
![]()
per ongeluk een shift-oquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
deed je nu een ninja met de emoji
die deed heel raar bij mijSame shit, different day
SC hopper present![]()
was het plots van een statische emoji een bewegendequote:
andersom toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
was het plots van een statische emoji een bewegende>
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Als ik op de meet kom ga ik niet naar De Nacht.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja aan het eind als het brave volk naar huis isHow can I make this topic about me?![]()
ow ik zag de eerste niet goedquote:
maar debeweeg hierdoor
Maarruhquote:
Van die lijst weet ik dat naast ons 3en vd organisatie ook Sally, GG en Amy komt. Misschien @ToT nog? Lilak en Mickytjuh weet ik nog niet helemaal zekerUw ADH vitamine Worst
autoquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:25 schreef Koen66 het volgende:
als ik kom is de volgende keuze: auto of trein
als het dan niks is ben je zo weer weg
Waarom niet, heb je een vrouw die met deegroller in haar hand op je wacht?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ik op de meet kom ga ik niet naar De Nacht.Uw ADH vitamine Worst
geen @ToT?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maarruh
Van die lijst weet ik dat naast ons 3en vd organisatie ook Sally, GG en Amy komt. Misschien @:tot nog? Lilak en Mickytjuh weet ik nog niet helemaal zeker
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nou jij hebt vertrouwen in ons, kom jij ook trouwens?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
auto
als het dan niks is ben je zo weer wegUw ADH vitamine Worst
nopequote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nou jij hebt vertrouwen in ons, kom jij ook trouwens?
ik drink niet
dus is voor mij het hele concept een beetje nutteloos
Vind het aan de ene kant wel jammer
want had je graag een keer ontmoet @hemarookworstThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niemand verplicht je om te drinkenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
ik drink niet
dus is voor mij het hele concept een beetje nutteloosUw ADH vitamine Worst
best wel meets gehad waar iedereen met de auto kwam dus niet/nauwelijks alcogolquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:28 schreef greysbones het volgende:
Vind het aan de ene kant wel jammer
want had je graag een keer ontmoet @:HemarookworstSame shit, different day
SC hopper present![]()
heb je wel eens nuchter bij een stel drinkende mensen gezetenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niemand verplicht je om te drinken
meer dan 2 uur ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom niet, heb je een vrouw die met deegroller in haar hand op je wacht?
Dat zou wat zijn zeg.How can I make this topic about me?![]()
Jawel. Daar is uiteindelijk geen zak meer aan.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je wel eens nuchter bij een stel drinkende mensen gezeten
meer dan 2 uur ?How can I make this topic about me?![]()
dat dusquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel. Daar is uiteindelijk geen zak meer aan.
Ben wel eens de Bob geweest. Nou, da's ook leuk. Iedereen wordt meliger en lolliger, de grapjes steeds flauwer en jij zit daar op je cola de hele avond en halve nacht. De hele groep dronken in je auto.
How can I make this topic about me?![]()
Ja een keer bij een international studentenfeest (wel gewoon hier) vond het eerst beetje mwah maar uiteindelijk toch best vermaaktquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je wel eens nuchter bij een stel drinkende mensen gezeten
meer dan 2 uur ?Uw ADH vitamine Worst
die tijd heb ik wel gehadquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben wel eens de Bob geweest. Nou, da's ook leuk. Iedereen wordt melig en lollig en jij zit daar op je cola de hele avond en halve nacht. Dat hele spul dronken in je auto.
dat ik Bob ga spelen
begin ik niet meer aan
ik zou er bijna 2 uur voor moeten rijdenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja een keer bij een international studentenfeest (wel gewoon hier) vond het eerst beetje mwah maar uiteindelijk toch best vermaakt
dat is het mij niet waard
Een dronken greys?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
die tijd heb ik wel gehad
dat ik Bob ga spelen
begin ik niet meer aan
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee staat niet in de lijst
ook die tijd is geweestquote:
zonde van mijn dagen erna
Ik wilde het net aanpassenquote:![]()
[/quote]
Heb ik even voor je gedaan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dronken in de nacht
Vals zingen in de kroeg
Daarna belang je katerig in je bed![]()
Waar is @ToTDon't follow me. I am lost too
Het was zo gezellig maar ik kan mij niets meer herinnerenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:35 schreef Lovely het volgende:
Dronken in de nacht
Vals zingen in de kroeg
Daarna belang je katerig in je bed![]()
![]()
Zoiets iddquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was zo gezellig maar ik kan mij niets meer herinneren
Dat vind ik zo bizar, dat mensen zo dronken zijn dat ze niet eens meer weten hoe ze thuisgekomen zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was zo gezellig maar ik kan mij niets meer herinnerenHow can I make this topic about me?![]()
En dan ook nog elk weekend idd..quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat vind ik zo bizar, dat mensen zo dronken zijn dat ze niet eens meer weten hoe ze thuisgekomen zijn."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Maar het was wel gezellligquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat vind ik zo bizar, dat mensen zo dronken zijn dat ze niet eens meer weten hoe ze thuisgekomen zijn.
daar hoef je niet eens enorm dronken voor te zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat vind ik zo bizar, dat mensen zo dronken zijn dat ze niet eens meer weten hoe ze thuisgekomen zijn.
Dan maar minder dronken en dat je ook zo wat aan de zondag hebt.quote:
Been there, done that hoor. Hele zondagen verrot in bed liggen met een houten hoofd.... En dat je aan het eind van de dag voorzichtig een kom tomatensoep probeert.
Zelfs zonder drank kan het gezellig zijn, als je drank nodig hebt om gezellig te zijn is er iets niet goed.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan maar minder dronken en dat je ook zo wat aan de zondag hebt.
Been there, done that hoor. Hele zondagen verrot in bed liggen met een houten hoofd.... En dat je aan het eind van de dag voorzichtig een kom tomatensoep probeert.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik zie de lol er ook niet van in
je helemaal naar de Filistijnen zuipen
want dan ben ik zo grappig
NEWSFLASH
de meeste dronken mensen zijn niet grappigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jawel.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:43 schreef KoningWouter het volgende:
Heeft iemand wel eens een pakketje opgehaald voor iemand anders bij een PostNL punt?Don't follow me. I am lost too
![]()
Kan dat? Ben namelijk al een hele tijd al mn ID kaarten kwijt. En nu gaat mijn pakketje dus niet naar mijn huis maar naar een PostNL punt waar ik een ID moet laten zien...quote:
Heb nog wel een kopie van mijn paspoort maar dat zal ook wel weer niet mogen.![]()
Je moet wel een id laten zien idd.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kan dat? Ben namelijk al een hele tijd al mn ID kaarten kwijt. En nu gaat mijn pakketje dus niet naar mijn huis maar naar een PostNL punt waar ik een ID moet laten zien...
Heb nog wel een kopie van mijn paspoort maar dat zal ook wel weer niet mogen.Don't follow me. I am lost too
Kan iemand anders MET een ID mijn pakketje ophalen?quote:
Damn ik moet dit van de week echt eens gaan regelen.![]()
![]()
Ik haal regelmatig voor iemand anders een pakketje op.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kan iemand anders MET een ID mijn pakketje ophalen?
Damn ik moet dit van de week echt eens gaan regelen.
Dus ja.Don't follow me. I am lost too
Fijn! Top!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik haal regelmatig voor iemand anders een pakketje op.
Dus ja.![]()
![]()
Nee, want dat ID is er juist voor om te checken dat de persoon die het pakketje komt halen ook echt de persoon is voor wie het pakketje is bestemd. Dat is het hele idee van de ID, dat niet iemand anders het pakket komt claimen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kan iemand anders MET een ID mijn pakketje ophalen?
Damn ik moet dit van de week echt eens gaan regelen.
Heb je echt niks aan ID?How can I make this topic about me?![]()
Een kopie van mijn paspoort...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, want dat ID is er juist voor om te checken dat de persoon die het pakketje komt halen ook echt de persoon is voor wie het pakketje is bestemd. Dat is het hele idee van de ID.
Heb je echt niks aan ID?![]()
quote:
Ik haal regelmatig pakketjes op voor mijn schoonmoeder.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, want dat ID is er juist voor om te checken dat de persoon die het pakketje komt halen ook echt de persoon is voor wie het pakketje is bestemd. Dat is het hele idee van de ID, dat niet iemand anders het pakket komt claimen.
Heb je echt niks aan ID?
Kan gewoon. Wel met ID.Don't follow me. I am lost too
Welke ID's zijn toegestaan om een pakket op te halen van een PostNL afhaalpunt?
Bij een PostNL-afhaalpunt kun je een pakket ophalen met een geldig identiteitsbewijs, zoals een ID-kaart, rijbewijs of paspoort. Dit is nodig om te controleren of de gegevens op je ID overeenkomen met die van de afzender. Soms wordt ook je geboortedatum gecontroleerd, bijvoorbeeld bij pakketten met alcohol.
Als iemand anders jouw pakket ophaalt, moet die persoon ook een geldig identiteitsbewijs tonen en jouw adres kunnen opgeven. In sommige gevallen kan het PostNL-punt de QR-code op je ID-kaart of rijbewijs scannen, maar dit mag niet zomaar vanwege privacyregels.
Mag een kopie van een paspoort ook?
Over het algemeen wordt een kopie van een paspoort niet geaccepteerd als geldig identiteitsbewijs bij PostNL-afhaalpunten. Dit komt omdat een kopie minder betrouwbaar is en het risico op identiteitsfraude vergroot.
Bij het ophalen van een pakket moet je een origineel en geldig identiteitsbewijs tonen, zoals een paspoort, ID-kaart of rijbewijs. Sommige organisaties mogen een kopie van een identiteitsbewijs vragen, maar dat geldt meestal voor werkgevers, banken en overheidsinstanties.
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Gaat goed komen dan.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Welke ID's zijn toegestaan om een pakket op te halen van een PostNL afhaalpunt?
Bij een PostNL-afhaalpunt kun je een pakket ophalen met een geldig identiteitsbewijs, zoals een ID-kaart, rijbewijs of paspoort. Dit is nodig om te controleren of de gegevens op je ID overeenkomen met die van de afzender. Soms wordt ook je geboortedatum gecontroleerd, bijvoorbeeld bij pakketten met alcohol.
Als iemand anders jouw pakket ophaalt, moet die persoon ook een geldig identiteitsbewijs tonen en jouw adres kunnen opgeven. In sommige gevallen kan het PostNL-punt de QR-code op je ID-kaart of rijbewijs scannen, maar dit mag niet zomaar vanwege privacyregels.
Mag een kopie van een paspoort ook?
Over het algemeen wordt een kopie van een paspoort niet geaccepteerd als geldig identiteitsbewijs bij PostNL-afhaalpunten. Dit komt omdat een kopie minder betrouwbaar is en het risico op identiteitsfraude vergroot2.
Bij het ophalen van een pakket moet je een origineel en geldig identiteitsbewijs tonen, zoals een paspoort, ID-kaart of rijbewijs. Sommige organisaties mogen een kopie van een identiteitsbewijs vragen, maar dat geldt meestal voor werkgevers, banken en overheidsinstanties.
Thanks broeders![]()
![]()
Ja het kan dus wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gaat goed komen dan.
Thanks broedersHow can I make this topic about me?![]()
Alles komt goed...Don't follow me. I am lost too
Lekker hoor
F1 kijken.Don't follow me. I am lost too
TrainingDon't follow me. I am lost too
Wat voor soep?quote:Don't follow me. I am lost too
Altijd goedquote:
Heb Bb
Patat hier met een goulashkroket
Met ketchup
Lekker weekend?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Max1Don't follow me. I am lost too
Iets met patat doe ik morgen.
De laatste keer pizza is trouwens ook al weken geleden.How can I make this topic about me?![]()
Ja, dan doe je het toch lekker aan nu toch? Morgen weer verder.quote:How can I make this topic about me?![]()
Hardknock lifeDon't follow me. I am lost too
Yup vandaag is klaar. Nu lekker rusten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dan doe je het toch lekker aan nu toch? Morgen weer verder.![]()
oquote:
p
t
i
j
d
n
a
a
r
b
e
d
d
a
n
m
a
a
r
v
a
n
a
v
o
n
dWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pizza is ook wel even terug.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Iets met patat doe ik morgen.
De laatste keer pizza is trouwens ook al weken geleden.Don't follow me. I am lost too
En alle spoorwegen zitten op slot in Rotterdam e.o. dit weekend
WoosboestUw ADH vitamine Worst
Nog wat in de planning?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo.Don't follow me. I am lost too
quote:![]()
Geen last meer van je schouder?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij mij zat er de Tilburg bonus bijquote:dat noemen ze vakantiegeld maar dat is ongeveer voldoende voor een avondje stappen de rest is naar de belastingdienst denk ik
![]()
![]()
Paar dingetjes klussen in en om het huis.quote:
Verders niks gepland, ff helemaal tijd voor mijn eigen.. Ook weleens lekker![]()
Gelukkig maar, hopelijk heb je een fijne dag morgenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mr Porno komt ookquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maarruh
Van die lijst weet ik dat naast ons 3en vd organisatie ook Sally, GG en Amy komt. Misschien @:tot nog? Lilak en Mickytjuh weet ik nog niet helemaal zeker![]()
![]()
Dankquote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, hopelijk heb je een fijne dag morgenWerewolf![]()
Dat is zeker lekker, niets moeten en doen waar je zin in hebtquote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:14 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Paar dingetjes klussen in en om het huis.
Verders niks gepland, ff helemaal tijd voor mijn eigen.. Ook weleens lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik las porno.Don't follow me. I am lost too
Dat deed ik sowieso alquote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker lekker, niets moeten en doen waar je zin in hebt![]()
![]()
Daarom drink ik altijd gewoon rustig een pilske dan heb je al die problemen nietquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:42 schreef greysbones het volgende:
ik zie de lol er ook niet van in
je helemaal naar de Filistijnen zuipen
want dan ben ik zo grappig
NEWSFLASH
de meeste dronken mensen zijn niet grappig![]()
![]()
quote:
![]()
![]()
Eet smakelijk en een fijne avond en fijn weekend Bbquote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ALs je bekaf bent moet je niet te veel energie gebruiken voor dit soort plaatjes KWquote:
Dit soort plaatjes geven juist energiequote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je bekaf bent moet je niet te veel energie gebruiken voor dit soort plaatjes KW![]()
![]()
Ha zo jij denkt even wat zoeken en dan een slaapmutsje en dan slapenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dit soort plaatjes geven juist energie
![]()
![]()
Haha je kent me te goedquote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha zo jij denkt even wat zoeken en dan een slaapmutsje en dan slapen![]()
![]()
Take on meDon't follow me. I am lost too
quote:
Die is ff op een welverdiende vakantie na al dat harde werk denk ikquote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:30 schreef Dotteke het volgende:
@:JustinK where are you doe je een tweede @:Speklap3000Uw ADH vitamine Worst
Hij kan het hebben. Zal niet snel ingehaald wordenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die is ff op een welverdiende vakantie na al dat harde werk denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee joh doe niet zo gekquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
BolkDon't follow me. I am lost too
Als ik werkloos raak kom ik hier juist extra vaak bolkenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:38 schreef KoningWouter het volgende:
Of ontslagen omdat het hem niet gelukt is resultaat neer te zetten de afgelopen twee jaarUw ADH vitamine Worst
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik werkloos raak kom ik hier juist extra vaak bolken![]()
Puntjes
Kan altijd nogquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoef je geen fiets meer te jattenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Gewoon voor de vormquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Meetupdate van 23-05-2025:
NOG 8 DAGEN!11!! Weersvoorspelling ziet er voor nu prima uit
Aanmelden kan nog, afmelden is al eventjes VERBOTEN!1!! Niet aanmelden en toch gewoon komen en doen alsof je een andere fokker bent is ook prima trouwens, krijg je mooie roddels van.
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @gebrokenglas
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @Mickytjuh (kwam vroeger veel bij de Nacht, kijkt wel of ze nog na de rest van de meet met wildvreemde mannen er naar toe durft)
🟩 @loveyoulongtime (als ie de vlucht kan omboeken wat ie toch niet doet)
🟩 @Monsterkoekie (komt ook gewoon als Killem en ik komen omdat ze zich dan wel vermaakt)
🟪 @:DerRabbit
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Mikeytt
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekent slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨@loveislikeakiss (een misschien want half in de burnout)
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat moment daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En nu eerst even hopen en douchen. Nee, niet allebei tegelijk en ook niet onder de douche
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Haal er even eentje voor mij dan.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik kan bij twee stations een fiets halenquote:Dus je kan kiezen uit station a of b
Douchen tijdens het poepen wil ook niet, en andersom moet je het als nog weer oprapenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En nu eerst even hopen en douchen. Nee, niet allebei tegelijk en ook niet onder de douche
Dus beter eerst even kakken en daarna douchen.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En dan verandert ieni ook in een probleemwijken memequote:
Uw ADH vitamine Worst
Die waar de betere fietsen staan.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik kan bij twee stations een fiets halenDus je kan kiezen uit station a of b
Ik ben nog wel opzoek naar een fiets met zo'n rek op de voorkantquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja kan, maar de noodzaak is minder geworden
Trotste mama van Ambar
Gewoon beetje aan stampen in het putjequote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Douchen tijdens het poepen wil ook niet, en andersom moet je het als nog weer oprapen
Dus beter eerst even kakken en daarna douchen..Uw ADH vitamine Worst
En een mantje erop voor de hontquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben nog wel opzoek naar een fiets met zo'n rek op de voorkantUw ADH vitamine Worst
Zo, kachel maar aangestookt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dan moet ik bij allebei even gaan kijken..quote:En dan even van de mooie fietsen een foto maken
Zodat je nog uit kan kiezen welke je wil
Iewl, meteen verstoppingquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon beetje aan stampen in het putje
Maar een elektrische transportfiets zodat we overal heen kunnen rijden om lekker te gaan wandelenTrotste mama van Ambar
Past niet in de bergingquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:20 schreef Lovely het volgende:
Of zoiets https://matts-ev.com/matt(...)-doggie-pack-deluxe/Trotste mama van Ambar
Dus je gaat morgen dat even doen?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan moet ik bij allebei even gaan kijken..En dan even van de mooie fietsen een foto maken
Zodat je nog uit kan kiezen welke je wil
Dus een elektrische fiets waar een mand achterop kan?quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik moest googlen wat planga is.
Nee ik heb al een prima zonnebril. Ik ben niet snel genoeg voor een planga.quote:
Ben tussen de grote set maar eens een LEGO Speedmaster in elkaar aan het zetten. Leuk zo'n klein setje.![]()
Misschien wordt je dan wel snelquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik heb al een prima zonnebril. Ik ben niet snel genoeg voor een planga.
Wil ik helemaal niet.quote:
Oh ja moet ik ook nog even doen.
Eet je laat johquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:59 schreef marc0871 het volgende:
Ff lekker happie doen.
[ afbeelding ]
Macaroni ragù a la Marco![]()
Ik mis wel ietsquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:59 schreef marc0871 het volgende:
Ff lekker happie doen.
[ afbeelding ]
Macaroni ragù a la MarcoGeraspte kaas
Mebroer vast welquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:03 schreef roos94 het volgende:
Kent iemand deze knaller nog?Bekijk deze YouTube-videoOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jajaquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:09 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meh. Ik doe het wel zonder
Mijn eten. Mijn keus.
Je gaat toch niet zegen dat je ook een kaashater bent he.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:09 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meh. Ik doe het wel zonder
Mijn eten. Mijn keus.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nu helaas welquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:03 schreef roos94 het volgende:
Kent iemand deze knaller nog?Bekijk deze YouTube-video
M'n oren. Wat doe je![]()
![]()
Nee. Ga ik niet zeggen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zegen dat je ook een kaashater bent he.
Niets mis met een stukje belegen kaas![]()
![]()
lekkerste kaasquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:13 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nee. Ga ik niet zeggen.
Niets mis met een stukje belegen kaas
belegen kaas
Is dat je date range?quote:
Extra belegen is soms ook lekker.
Uit het vuistje of op brood.
Ergens door is het soms net te machtig.![]()
"Heeft hartslag" ?quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Patat was lekker
Frietquote:
Steentje?quote:Don't follow me. I am lost too
Wat is Friet?quote:Don't follow me. I am lost too
Ah, nu snap ik hetquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Frituren.
Dat is de bewerking die de patatten (aardappels) ondergaan.
Oja, dat is niet handig.quote:Don't follow me. I am lost too
Een merknaam?quote:Don't follow me. I am lost too
Ja kut. Maar dat ding is bijna af. Iemand zei ooit dat je een missend steentje bij LEGO voor niets kunt bestellen. Dat ga ik zo maar eens even bekijken.quote:![]()
Ligt ie niet ergens?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja kut. Maar dat ding is bijna af. Iemand zei ooit dat je een missend steentje bij LEGO voor niets kunt bestellen. Dat ga ik zo maar eens even bekijken."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zelfde als een stukje missen van een puzzel
Ah zo.. dan maar een steentje bestellen als de die dan nog hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope is tweedehands setje, maar toch jammer."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is ook irritant iddquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:39 schreef RedShoe het volgende:
Zelfde als een stukje missen van een puzzel"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja heel frustrerendquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:39 schreef RedShoe het volgende:
Zelfde als een stukje missen van een puzzel![]()
![]()
Ja zit toch aan de buitenkant dus bestel straks ff en dan plak ik hem er van de week zo even opquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah zo.. dan maar een steentje bestellen als de die dan nog hebben![]()
![]()
Of een schroefje van een ikea kastquote:
Of vooropquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dus een elektrische fiets waar een mand achterop kan?
Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Frituren.
Dat is de bewerking die de patatten (aardappels) ondergaan.
Uw ADH vitamine Worst
Ik blijf het ongelofelijk vinden hoe zie die handel bedenken hoor. Ik ben ook aan het stoeien met zo'n LEGO programma maar ik bedenk niet de creatieve oplossingen van LEGO.![]()
Eerst maar eens zien hoe groot hij in het eggie isTrotste mama van Ambar
Vast wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die kun je vaak ook wel na bestellen dacht ik
Of je schroeft er een ander soort schroef in.Don't follow me. I am lost too
Maar meestal zitten er juist extra schrievenbij of van die houten pluggen enzquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vast wel.
Of je schroeft er een ander soort schroef in."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Meestal is het wel voldoende idd..quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar meestal zitten er juist extra schrievenbij of van die houten pluggen enzDon't follow me. I am lost too
Bijna volDon't follow me. I am lost too
Is volDon't follow me. I am lost too
Tell me, is it just a dream?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: