Je kunt inderdaad ook doen alsof we daar ook al niks tegen doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Fok! Is redelijk open en vrij net zoals dumpert. Al kun je op fok betere discussies voeren.
Maar helaas zie je ook hier dat tegen mensen die wat meer het nieuws duiden uit de conformistische hoek minder snel gebanned worden.
treed eens op tegen dat gescheld van tanki en roebelhoer.
Als BNW'er post ik bewust niet in NWS, maar lees wel regelmatig mee. Kwestie van op de hoogte te blijven van westerse propaganda (oekr topic)quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad ook doen alsof we daar ook al niks tegen doen.
Nee?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat illustreert het probleem toch gewoon?
je komt er zelden en als je er bent zit je te schelden over vermeende Russische trollen en met jou 20/30 anderen, daar valt niet tegenaan te modden
Er zijn geen 20/30 Russische trollen. En als die figuren een ban verdienen voor hun valse propaganda dan is dat het maar.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:48 schreef sp3c het volgende:
ligt de een er af, gaat de ander verder en ik ga geen 20/30 bans aanvragen om een topic open te kunnen laten
BNW is natuurlijk wel heel erg anders he. Daar doen feiten er totaal niet toe en moet je in een speciale bubbel voor leven. En dat doet de mod daar dan ook. Die houdt het dan wel schoon (schoner).quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:37 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als BNW'er post ik bewust niet in NWS, maar lees wel regelmatig mee. Kwestie van op de hoogte te blijven van westerse propaganda (oekr topic)
Ik lees meermaals de vraag van mods om users die bewust het topic willen ontsporen te negeren/niet te quoten. En moet vast stellen dat daar amper gevolg aan gegeven wordt. Wat uiteindelijk tot frustraties in FB over iets wat men zelf in stand houdt.
Ik heb geleerd zulke trollen te negeren (hoe moeilijk soms ook), of mn emotionele reactie te bedwingen en een TR te plaatsen, waar meestal correct en onpartijdig op ingegrepen wordt.
En nee, mods kunnen niet alles zien of lezen gezien de snelheid waarmee sommige topics vol lopen.
Dus alle users dragen zelf al of niet bij aan het 'proper' houden van topics.
Niet dat er iets is wat ik hier zeg wat over feiten gaat en alsof het uberhaupt ter discussie staat waar we het over hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:57 schreef sp3c het volgende:
Lol je doet on dit topic ook niet anders dan feitenvrij en als een wilde om je heen slaan
Ik ben de mod in BNW en er hoeft nauwelijks gemod te worden want de mensen daar gedragen zicj simpelweg beter
Wat overigens maar 1 van vele reacties op trollen is.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wat staat hier nu weer?
Er was geen coup, niemand heeft de macht gegrepen
Ja, maar wel op 1 van de Russische trollen.quote:
Dus is een zooitje weggooi accounts genoeg om je onwelgevallige discussies de nek om te draaien.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat doet het al
notes en bans en alles maar het heeft allemaal geen zin, gaat gewoon door
ligt de een er af, gaat de ander verder en ik ga geen 20/30 bans aanvragen om een topic open te kunnen laten
Dat gescheld de hele tijd is de reden van het slotjequote:Op woensdag 28 mei 2025 10:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja, maar wel op 1 van de Russische trollen.
Terwijl er nou gezegd wordt dat het reageren op die trollen juist de reden is van het sluiten.
Jij draait ze de nek omquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dus is een zooitje weggooi accounts genoeg om je onwelgevallige discussies de nek om te draaien.
Je hebt het aan jezelf te danken.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja, maar wel op 1 van de Russische trollen.
Terwijl er nou gezegd wordt dat het reageren op die trollen juist de reden is van het sluiten.
Groepsgedrag. De mensen die ergens iets van vinden zoeken elkaar op en hoe minder tegenstand ze krijgen, hoe harder ze gaan roepen, en hoe heftiger het taalgebruik. En hoe sneller ze gaan schelden op mensen die het niet met ze eens zijn. De meeste mensen zijn wel sociaal, maar dan in dat ze gelijkgestemden opzoeken, niet in de tolerantie van afwijkende meningen. Meedoen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt het aan jezelf te danken.
Alles wat niet blind pro Ukraine is is een Russische trol en vallen jij en nog een paar users aan als een stel hondsdolle TBS'ers.
Dat komt zowel de sfeer als de inhoud niet bepaald te goede.
Precies. Het is ook wel begrijpelijk dat de oorlog sterke emoties oproept maar sommige users hebben daadwerkelijk een dagtaak aan hun eigen oorlog. Namelijk die met de Russische trollen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:22 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Groepsgedrag. De mensen die ergens iets van vinden zoeken elkaar op en hoe minder tegenstand ze krijgen, hoe harder ze gaan roepen, en hoe heftiger het taalgebruik. En hoe sneller ze gaan schelden op mensen die het niet met ze eens zijn. De meeste mensen zijn wel sociaal, maar dan in dat ze gelijkgestemden opzoeken, niet in de tolerantie van afwijkende meningen. Meedoen.
Lekker rellen en andere mensen kwaad maken.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies. Het is ook wel begrijpelijk dat de oorlog sterke emoties oproept maar sommige users hebben daadwerkelijk een dagtaak aan hun eigen oorlog. Namelijk die met de Russische trollen.
Die op hun beurt weer in overvloed aanwezig zijn juist om een reactie uit te lokken.
Maar dat lost het probleem niet op, dat is symptoombestrijding. Net zoals je in de Tweede kamer alleen tegen de voorzitter mag praten. Het haalt de scherpe kantjes er een beetje af.quote:
Omdat er een grote groep is die dat aanmoedigt.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:50 schreef sp3c het volgende:
probleem is dat mensen te trippen als iemand iets zegt wat in de verte als pro Russisch aangemerkt kan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |