SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Your beauty never ever scared me.
Ohhh dat is slyquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:45 schreef Nizno het volgende:
miss_sly, Dotteke, dud0r
de volledige namen en rugnummers
Sylvester Stallonequote:
Nja wie weet kan je met die schillen ook nog wel iets.. misschien goed je huid?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Volgens mij eindigde ik de post met "en hoe gaat jullie dag"
ik ken ook een sly.nl vanuit 40+ ik dacht die is toch niet blauwquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:45 schreef Nizno het volgende:
miss_sly, Dotteke, dud0r
de volledige namen en rugnummers
denk het idd ook niet neequote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken ook een sly.nl vanuit 40+ ik dacht die is toch niet blauw
En moet je niet serieus nemenquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja wie weet kan je met die schillen ook nog wel iets.. misschien goed je huid?![]()
Kijk je kan er een gezichtsmasker meemaken
[ afbeelding ]
Er is hier maar 1 onderkoffer modquote:
gastinnetjes ookquote:
Zie! Zo snelquote:
Wat zijn nu weer zuurminnende planten?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had iets gelezen over bananenschillen in een pot met water, 2 weken laten staan en daarmee zuurminnende planten mee bewateren
Nee eigenlijk moet je ze gewoon meer zien als een user net als wij.quote:
beter helemaal niet nemen, je weet nooit waar ze in hebben gezetenquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
beter helemaal niet nemen, je weet nooit waar ze in hebben gezeten
eigenlijk zou het blauwe kleurtje hier gewoon zwart moeten zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee eigenlijk moet je ze gewoon meer zien als een user net als wij.
Sommige plantjes houden van kalkhoudende grond, andere plantjes van een beetje zure grond. Zoals blijkbaar blauwe bessenstruikjes.quote:
ja dat schijnt alleen niet zo makkelijk te zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eigenlijk zou het blauwe kleurtje hier gewoon zwart moeten zijn
Ahzo.. weer wat geleerdquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sommige plantjes houden van kalkhoudende grond, andere plantjes van een beetje zure grond. Zoals blijkbaar blauwe bessenstruikjes.
In geval van nood is het wel handig dat ze kunnen ingrijpen (spam bijvoorbeeld) maar verder moet je ze eigenlijk gewoon zien als een user buiten hun subforum.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eigenlijk zou het blauwe kleurtje hier gewoon zwart moeten zijn
Ja binnen een SC werkt dat wel matig.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja zolang je geblokten in quotes ziet staan is het vrijwel zinloos
Het valt bij jou gelukkig nooit op over wie je het hebtquote:
Ik voel een enorme sarcasme.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het valt bij jou gelukkig nooit op over wie je het hebt
wist je dit:quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het valt bij jou gelukkig nooit op over wie je het hebt
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:54 schreef Questular het volgende:
[..]
wist je dit:
De Chevrolet Caprice was een automodel van het Amerikaanse merk Chevrolet. De Caprice werd tussen 1964-1996 en tussen 2000-2017 gebouwd. De Chevrolet Caprice was tussen 1960 en 1970 het populairste automodel in de Verenigde Staten.
Nadat de productie van de Caprice in 1996 beëndigde, keerde het model in 2009 terug naar Noord-Amerika, als politieauto.[1] Tussen 1999 en 2007 produceerde het Australische Holden de Caprice. De Holden Caprice werd in Oceanië en in het Midden-Oosten verkocht
en een geblokte zie je nog steeds een blok van de post, die verdwijnen niet helemaal, tenzij dat nu aangepast is in nieuwe layoutquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja zolang je geblokten in quotes ziet staan is het vrijwel zinloos
ik begin er niet eens aan, ik negeer gewoonquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:57 schreef mschol het volgende:
[..]
en een geblokte zie je nog steeds een blok van de post, die verdwijnen niet helemaal, tenzij dat nu aangepast is in nieuwe layout
Misschien moeten jullie samen eens gezellig een eierbal gaan eten. Ik heb Ama al bevestigd dat je irl geen kwaaie bentquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lol.
Kijk hoe mokerdiep het zit.
Heb medelijden met je
Ja gelukkig maar.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:58 schreef Nizno het volgende:
er is een prima oplossing
of nouja... werkende oplossing
Eromheen lezen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik begin er niet eens aan, ik negeer gewoon
om het hoekje kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:03 schreef mschol het volgende:
ben je er een paar kwijt, kom andere weer om het gat te vullen.. ik ga wel boodschappen doen
moeten we helpen zoeken?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:03 schreef mschol het volgende:
ben je er een paar kwijt, kom andere weer om het gat te vullen.. ik ga wel boodschappen doen
Ach man. Is allemaal zeer van jaren oud, heeft toch geen zin. Blijft lekker in zichzelf geloven, maakt niet uit wat je ertegen zegt.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie samen eens gezellig een eierbal gaan eten. Ik heb Ama al bevestigd dat je irl geen kwaaie bent
Jeetje de haat is echt bijzonder grootquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:03 schreef mschol het volgende:
Heel jammer dat je in termen als vijanden denkt. Zegt wel iets over hoe je er in staat.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja gelukkig maar.
Stel je moet een post lezen van je vijand
Wat erg.
ik heb nog wel een blik tonijn in olijfolie.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
nee hoor, tenzij je een blikje "prettige sfeer" kan openen?
Ik heb hier geen vijanden bro.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:06 schreef Questular het volgende:
[..]
Heel jammer dat je in termen als vijanden denkt. Zegt wel iets over hoe je er in staat.
als het bij hem niet regent is hij vast aan de wandelquote:
die is ook altijd zo'n fan van nieuwe aanwas hierquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
als het bij hem niet regent is hij vast aan de wandel
die is zelfs fan van mijquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die is ook altijd zo'n fan van nieuwe aanwas hier
eensquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Iedereen is ooit nieuw, ergens, dus ja.
ik zit te twijfelen om met een nieuwe foon te gaan beginnen...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Iedereen begint ooit nieuw, ergens, dus ja.
Welke wil je nemen?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zit te twijfelen om met een nieuwe foon te gaan beginnen...
Waarom heb je het altijd over eierballen als je zoiets zegt.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie samen eens gezellig een eierbal gaan eten. Ik heb Ama al bevestigd dat je irl geen kwaaie bent
S25 is wel een leuke... maar ergens denk ik.... ga ik nog steeds zoveel uitgeven voor een telefoon.....quote:
geen aaifoon liefhebber?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
S25 is wel een leuke... maar ergens denk ik.... ga ik nog steeds zoveel uitgeven voor een telefoon.....
Fok-It heeft een gezonde obsessie met ballen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom heb je het altijd over eierballen als je zoiets zegt.
is die foon nu echt of gewoon een hoax?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:14 schreef Nizno het volgende:
stiekem wil ik die nothing phone ook nog steeds wel... maar daar kan ik geen geschikt hoesje bij vinden.
echtquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is die foon nu echt of gewoon een hoax?
Gezonde of ongezonde?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:14 schreef Questular het volgende:
[..]
Fok-It heeft een gezonde obsessie met ballen.
als ze in de frituur gaan ongezond, in de airfryer gezondquote:
Voelt gewoon zo typisch noordelijkquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom heb je het altijd over eierballen als je zoiets zegt.
nou....quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Alsof dat het enige is wat we in het Noorden hebben.
Ik houd het bij telefoons van maximaal 200 euro. Echt goed genoeg.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
S25 is wel een leuke... maar ergens denk ik.... ga ik nog steeds zoveel uitgeven voor een telefoon.....
ik ben inmiddels op een leeftijd dat mijn telefoons er nog piekfijn uit zien na bijna 3 jaarquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik houd het bij telefoons van maximaal 200 euro. Echt goed genoeg.
En dan begroot het je ook niet zo als er wat mee gebeurt.
Voor het maken van mooi foto's heb ik een echt fototoestel
meer dan 1 apparaat meenemen is zo 1990quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik houd het bij telefoons van maximaal 200 euro. Echt goed genoeg.
En dan begroot het je ook niet zo als er wat mee gebeurt.
Voor het maken van mooie foto's heb ik een echt fototoestel
Nee maar je kunt geen hunebedden etenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Alsof dat het enige is wat we in het Noorden hebben.
sowieso een raadsel hoe men een telefoon in minder dan 2 jaar helemaal aan gruzelementen krijgtquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben inmiddels op een leeftijd dat mijn telefoons er nog piekfijn uit zien na bijna 3 jaar
quote:
quote:Beschrijving
Heerlijke drentse hunebedden, ambachtelijk gemaakt.
Ingredienten:
suiker, cacaoboter, plantaardige room (palm, kokos, soja), volle melkpoeder, cacaomassa, kruidenbitter, natuurlijk vanille extract., kaneel, dextrose, tarwezetmeel, sojalecthine.
heb je het in zon hoesje met zon klepje?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben inmiddels op een leeftijd dat mijn telefoons er nog piekfijn uit zien na bijna 3 jaar
ik heb een portemonnee hoesjequote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je het in zon hoesje met zon klepje?
Boomerflapquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je het in zon hoesje met zon klepje?
Zou eten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Bij mij is na een paar jaar het scherm vaak wel enigszins ingebrand. Zie je je thuisscherm lichtjes over alles heen... als dat te veel gaat irriteren, koop ik een nieuwequote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:20 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso een raadsel hoe men een telefoon in minder dan 2 jaar helemaal aan gruzelementen krijgt
als hij apps niet meer kan downloaden ivm versie OS, dan moet hij wel heel oud zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Heb een iphone besteld, huidige telefoon krijgt geen updates meer en kan steeds meer apps niet downloaden.
Ook geen security patches meer inmiddels.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou eten.Ik ben verbouwereerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
dat had ik met een oude telefoon waar ik een bepaald spelletje heeeeeel vaak op speelde.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij is na een paar jaar het scherm vaak wel enigszins ingebrand. Zie je je thuisscherm lichtjes over alles heen... als dat te veel gaat irriteren, koop ik een nieuwe.
ik wel, kleingeld en briefjes onder de ritsquote:
ik gebruik mn telefoons veel, maar das mij nog niet gebeurd.. al mn vorige telefoons hebben hooguit last van een batterij die misschien vervangen moet wordenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij is na een paar jaar het scherm vaak wel enigszins ingebrand. Zie je je thuisscherm lichtjes over alles heen... als dat te veel gaat irriteren, koop ik een nieuwe.
Heb je een OLED scherm?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou dan ben ik ouderwets want ik heb meerdere apparaten bij me.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:19 schreef mschol het volgende:
[..]
meer dan 1 apparaat meenemen is zo 1990
En laatst zei je nog dat een normaal mens geen telefoon nodig had van meer dan een paar honderd euro.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Heb een iphone besteld, huidige telefoon krijgt geen updates meer en kan steeds meer apps niet downloaden.
Ook geen security patches meer inmiddels.
Dit soort shit is zo extreem kut he.quote:
zodat ik 3 jaar met mijn telefoon kan doenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom hebben jullie van die boomer hoesjes
Waarschijnlijk omdat het boomers zijn. (lol)quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik niet hoor. Heb sowieso telefoonhouder op mijn stuur dus kan sowieso niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Lukt mij ook met mijn telefoonhoesje die alleen de achterkant beschermt en de randjes.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
zodat ik 3 jaar met mijn telefoon kan doen
Ja ik ook, zonder zo'n boekhoesje. Gewoon zo'n rubberen hoesje en screenprotectorquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen gouden bling bling?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:32 schreef Questular het volgende:
Ik krijg altijd de oude iphone van mijn vriendin, uiteraard met zo een roze achterkant of is het champagne kleur?
ja maar die wil ik niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik ook, zonder zo'n boekhoesje. Gewoon zo'n rubberen hoesje en screenprotector
Zijn ze je slaven of zo?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:36 schreef Nizno het volgende:
beter zoeken jullie gewoon een hoesje voor me ipv te vragen waarom ik die wil... tss
ik ook nietquote:
5,5 jaar zag ik op coolbluequote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:23 schreef mschol het volgende:
[..]
als hij apps niet meer kan downloaden ivm versie OS, dan moet hij wel heel oud zijn
Qua specs jaquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En laatst zei je nog dat een normaal mens geen telefoon nodig had van meer dan een paar honderd euro.
Met mijn niet boomerhoesje ook niet nodig.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet
maar ja dat is met mijn boomerhoesje ook niet nodig
Ja draai het maar lekker omquote:
Hoesjes beschermen je telefoon beter dan een screenprotector is al meerdere malen getestquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoesjes beschermen je telefoon beter dan een screenprotector is al meerdere malen getest
dus je doet het helemaal goed
quote:
Welke tellie gaat het worden bro?quote:
Ik heb twee keer een telefoon op de straat laten kletteren, met het scherm naar beneden. Het scherm compleet gebarsten. Van eentje kon je de tekst zelfs amper meer lezen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:38 schreef Ama het volgende:
Maar ik moet wel zeggen toen ik mijn eerste smartphone liet vallen was het scherm wel meteen naar de klote.
Iphone 16, 5-7 jaar OS support, 7-9 jaar security patchesquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Welke tellie gaat het worden bro?
of voorkomen dat een nieuw scherm je honderden euros kost(afhankelijk van welke phone je hebt)quote:
Niet gelijk de Pro versie?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Iphone 16, 5-7 jaar OS support, 7-9 jaar security patches
Dit is mij echt al jaren niet meer gebeurd en ik laat dat ding zo vaak vallen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb twee keer een telefoon op de straat laten kletteren, met het scherm naar beneden. Het scherm compleet gebarsten. Van eentje kon je de tekst zelfs amper meer lezen.
16 heeft wel maar 60hz display hè. Weet niet hoeveel je eerst had.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Iphone 16, 5-7 jaar OS support, 7-9 jaar security patches
ik heb mijn eerste samsung S destijds laten vallen... heel stom, had een papiertje in mijn hand en telefoon in de andere... papiertje valt. uit reflex vang ik papiertje terug... met beide handen waarbij ik dus de telefoon laat vallen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb twee keer een telefoon op de straat laten kletteren, met het scherm naar beneden. Het scherm compleet gebarsten. Van eentje kon je de tekst zelfs amper meer lezen.
Ja maar die eerste smartphones konden ook echt niks hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb mijn eerste samsung S destijds laten vallen... heel stom, had een papiertje in mijn hand en telefoon in de andere... papiertje valt. uit reflex vang ik papiertje terug... met beide handen waarbij ik dus de telefoon laat vallen.
die was ook niet meer te redden
uhuhquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar die eerste smartphones konden ook echt niks hebben.
Die van mij viel toen van best wel een lullig afstandje op een muurtje en toen ook meteen scherm kapot.quote:
Sinds ik geen hoesje meer gebruik laat ik dat ding ook bijna nooit meer vallen. Voordeel van glazen tellie.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik laat mijn telefoon bijna dagelijks vallen
je hebt een hoesje in de vorm van een stuiterbal er om heen gedaan?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee die vind ik te grootquote:
de 16 pro is net zo groot als de 16 maat.quote:
Nietquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
de 16 pro is net zo groot als de 16 maat.
De grotere modellen zijn de 16 pro max en 16 plus.
Oh ja kloptquote:
Samequote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee ook nietquote:
Jawel. Qua scherm. Hierboven de exacte afmetingen. De Pro is 2 milimeter hooger en 0,1 milimeter minder breed.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
6.1 vs 6.3 staat gewoon op de website van applequote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jawel. Qua scherm. Hierboven de exacte afmetingen. De Pro is 2 milimeter hooger en 0,1 milimeter minder breed.
5,5 jaar zou nog prima moeten werken lijkt mij? android 10 ofzo?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
5,5 jaar zag ik op coolblue
Valt tegen hoe lang one plus updates blijft geven helaas
Oh sorry man 0,2 inch.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
6.1 vs 6.3 staat gewoon op de website van apple
Nu snap ik wel waarom ama jou een lul vindtquote:
als die valt kan je hem echt gelijk wegdonderen jaquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sinds ik geen hoesje meer gebruik laat ik dat ding ook bijna nooit meer vallen. Voordeel van glazen tellie.
Android 11 en geen updates meer beschikbaarquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:54 schreef mschol het volgende:
[..]
5,5 jaar zou nog prima moeten werken lijkt mij? android 10 ofzo?
Als dat de reden is is het wel heel ernstig gsteld.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nu snap ik wel waarom ama jou een lul vindt
Dan kun je erop stampen want ik heb hem toch gekochtquote:
Er een ding dat heet zwaartekracht, mijn grootste vijandquote:
Klopt, maar gebeurt dus nietquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:56 schreef mschol het volgende:
[..]
als die valt kan je hem echt gelijk wegdonderen ja
Dat overkomt alle vrouwen vroeger of later.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er een ding dat heet zwaartekracht, mijn grootste vijand
Misschien als je een offer geeft voor vriendschap, blijft er daarna vanalles zwevenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er een ding dat heet zwaartekracht, mijn grootste vijand
Al een keer gedaan evenals geprobeerd om Isaac Newton te ontkennen, maar helaas niets werkt.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien als je een offer geeft voor vriendschap, blijft er daarna vanalles zweven
*STOMP*quote:
dan toch maar woke wordenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al een keer gedaan evenals geprobeerd om Isaac Newton te ontkennen, maar helaas niets werkt.
Nee mij ook nog nietquote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al een keer gedaan evenals geprobeerd om Isaac Newton te ontkennen, maar helaas niets werkt.
Tere Bloempjes Slowchat.quote:
Na jarenlang onderzoek ben ik erachter gekomen dat zwaartekracht niet te stoppen is, maakt niet uit welke ideologie je aanhangt. Helaas.quote:
Koenquote:
spijtig...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Na jarenlang onderzoek ben ik erachter gekomen dat zwaartekracht niet te stoppen is, maakt niet uit welke ideologie je aanhangt. Helaas.
Koenquote:
Een vergiet draagt niet echt comfortabel op je hoofd.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
spijtig...
ook weer geen geldige reden om een vergiet op je hoofd te zetten
Sow.quote:
Wanneer staat jouw evaluatie voor eventuele verlenging ingepland?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tere Bloempjes Slowchat.
Afkorting TBS (lol)
Wil je ff snel geld verdienen ????quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan nog geen offers kopen, want ik geen salaris
Heb hem net gehad. Nog 2 jaar erbij!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:12 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wanneer staat jouw evaluatie voor eventuele verlenging ingepland?
Ik heb ook hun cdquote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:13 schreef Ama het volgende:
Oke de nieuwe van Electric Callboy vind ik ook wel weer een lekker liedje.
quote:
quote:
Ja hij gluurde om de hoek en vertrok meteen weerquote:
Hij zag wat er aan de hand wasquote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja hij gluurde om de hoek en vertrok meteen weer
ik snapte je post wel...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja hij gluurde om de hoek en vertrok meteen weer
Zou oud is Koen nou ook weer nietquote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snapte je post wel...maar @:koen66 is al wat ouder he..... straks legt hij echt het loodje
Is ie daarna druk aan het werk gegaan om xe brug te fixen?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij zag wat er aan de hand was
Welnee, Koen is haske gezondquote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snapte je post wel...maar @:koen66 is al wat ouder he..... straks legt hij echt het loodje
hij is toch al heel wat jaren 66quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou oud is Koen nou ook weer niet
Golddigger gespotquote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koen is onze huis bejaarde.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
66?quote:
Ja, Hij staat in mijn Release Radar op Spotify.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:48 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling @:ijsdraakje Nieuw liedje uit van onze Duitse boys. Terwijl ik dit typ luister ik hem dus heb nog geen mening. Hij heet Revery.
Videoclip is ook net uit en die is ook wel weer tof gedaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, Hij staat in mijn Release Radar op Spotify.
Klinkt prima
quote:
quote:
Bingo!quote:
Die ga ik later wel checken. Eerst verder luisteren wat de Release Radar in petto heeft. Ook Alestorm staar tussenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Videoclip is ook net uit en die is ook wel weer tof gedaan.
is het binnen?quote:
Gelukkig. ik vond dat ook best vreemd en onhandigquote:
Het is nog eventjes wennen maar dit is wel beter uiteindelijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gelukkig. ik vond dat ook best vreemd en onhandig
whoep whoepquote:
Waarvoor?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
whoep whoep
moeten we morgenvroeg een belcirkel opzetten?
weet ik veulquote:
Salaris zodat ik morgen mijn boodschappenlijstje kan afstrepen in de dierenwinkelquote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet ik veul![]()
wat is er binnen eigenlijk?
ow ja dat is idd terecht eenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Salaris zodat ik morgen mijn boodschappenlijstje kan afstrepen in de dierenwinkel
wrom kijk je dan ook vanaf de kappersstoel om het hoekjequote:
Dan moet je gaan traden met andermans geld toch?quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom kijk je dan ook vanaf de kappersstoel om het hoekje
straks zit ineens de schaar in je nek
quote:
quote:
Weinig krikken dus.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bram Krikke en Corry Konings in AH Reclame![]()
Luie krengenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:00 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer worden die pauper fatbikes nou eindelijk eens verboden
Ohquote:
quote:
Ik ben al vooral verbaasd hoeveel echt jonge mensen zo'n ding hebben want ik had dat echt niet aan mijn ouders hoeven te vragen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:00 schreef Koen66 het volgende:
Ook lekker gezond dat ze nu helemaal geen beweging meer hebben op een uurtje gym per week naquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben al vooral verbaasd hoeveel echt jonge mensen zo'n ding hebben want ik had dat echt niet aan mijn ouders hoeven te vragen.
kunnen ze niet , want ebike etc etcquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:00 schreef Koen66 het volgende:
Ik kon bij hoge uitzondering als het echt noodweer was een paar euro krijgen voor de bus maar gebeurde echt zelden.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ook lekker gezond dat ze nu helemaal geen beweging meer hebben op een uurtje gym per week na
En hoe weinig ongelukken ermee gebeuren. Als je ziet dat kinderen van 10-12 met 40-45 kmh of nog harder door de stad scheuren zonder waar dan ook op te lettenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben al vooral verbaasd hoeveel echt jonge mensen zo'n ding hebben want ik had dat echt niet aan mijn ouders hoeven te vragen.
Oh, dus ik kan de andere verwijderen.quote:
Ja eindelijkquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dus ik kan de andere verwijderen.
Ja zelfde hier met de trein, met heel slecht weer alleen. Terwijl beweging juist heel goed is voor de hersens ook, en het al zo slecht gaat op school bij de meeste leerlingen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kon bij hoge uitzondering als het echt noodweer was een paar euro krijgen voor de bus maar gebeurde echt zelden.
Wat voor?quote:
Moet ik wel eerlijk bekennen dat ik nu wel iets luier ben maar ik ben er vroeger niet slechter van geworden door 10 km heen en 10 km terug te fietsen maar dat is tegenwoordig wel een reden om al een elektrische fiets te moeten geven schijnbaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja zelfde hier met de trein, met heel slecht weer alleen. Terwijl beweging juist heel goed is voor de hersens ook, en het al zo slecht gaat op school bij de meeste leerlingen.
Ja nou ja nodig is een groot woord. Maar je had eentje speciaal voor de boodschappen en de andere voor de Jumbo extra dingen.quote:
minder al hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet ik wel eerlijk bekennen dat ik nu wel iets luier ben maar ik ben er vroeger niet slechter van geworden door 10 km heen en 10 km terug te fietsen maar dat is tegenwoordig wel een reden om al een elektrische fiets te moeten geven schijnbaar.
oh, ik gebruik alleen de extra appquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou ja nodig is een groot woord. Maar je had eentje speciaal voor de boodschappen en de andere voor de Jumbo extra dingen.
Ja ik vond die andere handig om boodschappenlijstje te maken.quote:
quote:
Ik heb er altijd maar 1 gehadquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
Ik had de Jumbo Extra app, maar die heb ik verwijderd. Nu alleen nog de Jumbo app
Zozoquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
Ik had de Jumbo Extra app, maar die heb ik verwijderd. Nu alleen nog de Jumbo app
Jumbo app ?quote:
Dat hebben ze ook bij de Lidl. Maak gewoon 1 app zoals AH denk ik dan.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jumbo app ?
Jumbo extra was ook voor meer voor gespaarde punten.. en waar je de punten bij kreeg of in kon leveren voor producten
Die andere van de Lidl is toch voor webshop? Ik heb maar 1 app van de Lidl.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook bij de Lidl. Maak gewoon 1 app zoals AH denk ik dan.
Echt? Ik dacht dat de Lidl maar 1 app had..Maar de AH app is sowieso wel een fijne app lekker overzichtelijk enzquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook bij de Lidl. Maak gewoon 1 app zoals AH denk ik dan.
De Lidl plus heeft alleen hun plus aanbiedingen en coupons, bij die andere kun je ook de winkel aanbiedingen zien naast de shop.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Die andere van de Lidl is toch voor webshop? Ik heb maar 1 app van de Lidl.
Dirk heeft het ook mooier gemaakt. Hadden eerst een prima simpele app, net als de winkel lekker simpel is. Hebben ze de app eruit gegooid en nu moet je direct op hun website zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat de Lidl maar 1 app had..Maar de AH app is sowieso wel een fijne app lekker overzichtelijk enz
Ik heb gewoon een werkende Dirk app?!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:36 schreef aeque het volgende:
[..]
De Lidl plus heeft alleen hun plus aanbiedingen en coupons, bij die andere kun je ook de winkel aanbiedingen zien naast de shop.
[..]
Dirk heeft het ook mooier gemaakt. Hadden eerst een prima simpele app, net als de winkel lekker simpel is. Hebben ze de app eruit gegooid en nu moet je direct op hun website zijn.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik m'n vakantiegeld in Apple aandelen ga stoppen
quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Amerikaanse bedrijven blijven steunen
Oh trouwens...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kon bij hoge uitzondering als het echt noodweer was een paar euro krijgen voor de bus maar gebeurde echt zelden.
Dat is wel weer heel dom..quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:36 schreef aeque het volgende:
[..]
De Lidl plus heeft alleen hun plus aanbiedingen en coupons, bij die andere kun je ook de winkel aanbiedingen zien naast de shop.
[..]
Dirk heeft het ook mooier gemaakt. Hadden eerst een prima simpele app, net als de winkel lekker simpel is. Hebben ze de app eruit gegooid en nu moet je direct op hun website zijn.
Die zou niet meer goed moeten werken. Of heb je een iPhone en hebben ze alleen de Android versie om zeep geholpen?quote:
Was meer als reactie op het nieuws dat nu rond gaat waaruit blijkt dat Trump nogal wat negatieve invloed gaat hebben op Applequote:
5 minutenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:44 schreef Ama het volgende:
Oke hoeveel minuten zal het duren denken jullie voor Hedwig straks bij die vriendin op schoot ligt?
2 minuten en 53 seconden.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:44 schreef Ama het volgende:
Oke hoeveel minuten zal het duren denken jullie voor Hedwig straks bij die vriendin op schoot ligt?
Nog geen minuut.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:44 schreef Ama het volgende:
Ik heb de vorige keer groot ingeslagen, dus kan nog wel een half jaar vooruitquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:20 schreef LTVDK het volgende:
@:Ygritte, hij is eindelijk weer eens ergens in de aanbieding, nog gratis verzending ook https://www.kruidvat.nl/r(...)ascapsules/p/6099385
YGRITTEPITTEquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb de vorige keer groot ingeslagen, dus kan nog wel een half jaar vooruit
47 uurquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:44 schreef Ama het volgende:
@Lovely wint. Of was het niet wie het dichtste bij zat?quote:
Ik hoef geen koelkast te winnen, want die heb ik alquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:06 schreef aeque het volgende:
[..]
@:Lovely wint. Of was het niet wie het dichtste bij zat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |