SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Your beauty never ever scared me.
Ohhh dat is slyquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:45 schreef Nizno het volgende:
miss_sly, Dotteke, dud0r
de volledige namen en rugnummers
Sylvester Stallonequote:
Nja wie weet kan je met die schillen ook nog wel iets.. misschien goed je huid?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Volgens mij eindigde ik de post met "en hoe gaat jullie dag"
ik ken ook een sly.nl vanuit 40+ ik dacht die is toch niet blauwquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:45 schreef Nizno het volgende:
miss_sly, Dotteke, dud0r
de volledige namen en rugnummers
denk het idd ook niet neequote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken ook een sly.nl vanuit 40+ ik dacht die is toch niet blauw
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja wie weet kan je met die schillen ook nog wel iets.. misschien goed je huid?![]()
Kijk je kan er een gezichtsmasker meemaken
[ afbeelding ]
Er is hier maar 1 onderkoffer modquote:
gastinnetjes ookquote:
Zie! Zo snelquote:
Wat zijn nu weer zuurminnende planten?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had iets gelezen over bananenschillen in een pot met water, 2 weken laten staan en daarmee zuurminnende planten mee bewateren
Nee eigenlijk moet je ze gewoon meer zien als een user net als wij.quote:
beter helemaal niet nemen, je weet nooit waar ze in hebben gezetenquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
beter helemaal niet nemen, je weet nooit waar ze in hebben gezeten
eigenlijk zou het blauwe kleurtje hier gewoon zwart moeten zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee eigenlijk moet je ze gewoon meer zien als een user net als wij.
Sommige plantjes houden van kalkhoudende grond, andere plantjes van een beetje zure grond. Zoals blijkbaar blauwe bessenstruikjes.quote:
ja dat schijnt alleen niet zo makkelijk te zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eigenlijk zou het blauwe kleurtje hier gewoon zwart moeten zijn
Ahzo.. weer wat geleerdquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sommige plantjes houden van kalkhoudende grond, andere plantjes van een beetje zure grond. Zoals blijkbaar blauwe bessenstruikjes.
In geval van nood is het wel handig dat ze kunnen ingrijpen (spam bijvoorbeeld) maar verder moet je ze eigenlijk gewoon zien als een user buiten hun subforum.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eigenlijk zou het blauwe kleurtje hier gewoon zwart moeten zijn
Ja binnen een SC werkt dat wel matig.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja zolang je geblokten in quotes ziet staan is het vrijwel zinloos
Het valt bij jou gelukkig nooit op over wie je het hebtquote:
Ik voel een enorme sarcasme.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het valt bij jou gelukkig nooit op over wie je het hebt
wist je dit:quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het valt bij jou gelukkig nooit op over wie je het hebt
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:54 schreef Questular het volgende:
[..]
wist je dit:
De Chevrolet Caprice was een automodel van het Amerikaanse merk Chevrolet. De Caprice werd tussen 1964-1996 en tussen 2000-2017 gebouwd. De Chevrolet Caprice was tussen 1960 en 1970 het populairste automodel in de Verenigde Staten.
Nadat de productie van de Caprice in 1996 beëndigde, keerde het model in 2009 terug naar Noord-Amerika, als politieauto.[1] Tussen 1999 en 2007 produceerde het Australische Holden de Caprice. De Holden Caprice werd in Oceanië en in het Midden-Oosten verkocht
en een geblokte zie je nog steeds een blok van de post, die verdwijnen niet helemaal, tenzij dat nu aangepast is in nieuwe layoutquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja zolang je geblokten in quotes ziet staan is het vrijwel zinloos
ik begin er niet eens aan, ik negeer gewoonquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:57 schreef mschol het volgende:
[..]
en een geblokte zie je nog steeds een blok van de post, die verdwijnen niet helemaal, tenzij dat nu aangepast is in nieuwe layout
Misschien moeten jullie samen eens gezellig een eierbal gaan eten. Ik heb Ama al bevestigd dat je irl geen kwaaie bentquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lol.
Kijk hoe mokerdiep het zit.
Heb medelijden met je
Ja gelukkig maar.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:58 schreef Nizno het volgende:
er is een prima oplossing
of nouja... werkende oplossing
Eromheen lezen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik begin er niet eens aan, ik negeer gewoon
om het hoekje kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:03 schreef mschol het volgende:
ben je er een paar kwijt, kom andere weer om het gat te vullen.. ik ga wel boodschappen doen
moeten we helpen zoeken?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:03 schreef mschol het volgende:
ben je er een paar kwijt, kom andere weer om het gat te vullen.. ik ga wel boodschappen doen
Ach man. Is allemaal zeer van jaren oud, heeft toch geen zin. Blijft lekker in zichzelf geloven, maakt niet uit wat je ertegen zegt.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie samen eens gezellig een eierbal gaan eten. Ik heb Ama al bevestigd dat je irl geen kwaaie bent
Jeetje de haat is echt bijzonder grootquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:03 schreef mschol het volgende:
Heel jammer dat je in termen als vijanden denkt. Zegt wel iets over hoe je er in staat.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja gelukkig maar.
Stel je moet een post lezen van je vijand
Wat erg.
ik heb nog wel een blik tonijn in olijfolie.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
nee hoor, tenzij je een blikje "prettige sfeer" kan openen?
Ik heb hier geen vijanden bro.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:06 schreef Questular het volgende:
[..]
Heel jammer dat je in termen als vijanden denkt. Zegt wel iets over hoe je er in staat.
als het bij hem niet regent is hij vast aan de wandelquote:
die is ook altijd zo'n fan van nieuwe aanwas hierquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
als het bij hem niet regent is hij vast aan de wandel
die is zelfs fan van mijquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die is ook altijd zo'n fan van nieuwe aanwas hier
eensquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Iedereen is ooit nieuw, ergens, dus ja.
ik zit te twijfelen om met een nieuwe foon te gaan beginnen...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Iedereen begint ooit nieuw, ergens, dus ja.
Welke wil je nemen?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zit te twijfelen om met een nieuwe foon te gaan beginnen...
Waarom heb je het altijd over eierballen als je zoiets zegt.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie samen eens gezellig een eierbal gaan eten. Ik heb Ama al bevestigd dat je irl geen kwaaie bent
S25 is wel een leuke... maar ergens denk ik.... ga ik nog steeds zoveel uitgeven voor een telefoon.....quote:
geen aaifoon liefhebber?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
S25 is wel een leuke... maar ergens denk ik.... ga ik nog steeds zoveel uitgeven voor een telefoon.....
Fok-It heeft een gezonde obsessie met ballen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom heb je het altijd over eierballen als je zoiets zegt.
is die foon nu echt of gewoon een hoax?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:14 schreef Nizno het volgende:
stiekem wil ik die nothing phone ook nog steeds wel... maar daar kan ik geen geschikt hoesje bij vinden.
echtquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is die foon nu echt of gewoon een hoax?
Gezonde of ongezonde?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:14 schreef Questular het volgende:
[..]
Fok-It heeft een gezonde obsessie met ballen.
als ze in de frituur gaan ongezond, in de airfryer gezondquote:
Voelt gewoon zo typisch noordelijkquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom heb je het altijd over eierballen als je zoiets zegt.
nou....quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Alsof dat het enige is wat we in het Noorden hebben.
Ik houd het bij telefoons van maximaal 200 euro. Echt goed genoeg.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
S25 is wel een leuke... maar ergens denk ik.... ga ik nog steeds zoveel uitgeven voor een telefoon.....
ik ben inmiddels op een leeftijd dat mijn telefoons er nog piekfijn uit zien na bijna 3 jaarquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik houd het bij telefoons van maximaal 200 euro. Echt goed genoeg.
En dan begroot het je ook niet zo als er wat mee gebeurt.
Voor het maken van mooi foto's heb ik een echt fototoestel
meer dan 1 apparaat meenemen is zo 1990quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik houd het bij telefoons van maximaal 200 euro. Echt goed genoeg.
En dan begroot het je ook niet zo als er wat mee gebeurt.
Voor het maken van mooie foto's heb ik een echt fototoestel
Nee maar je kunt geen hunebedden etenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Alsof dat het enige is wat we in het Noorden hebben.
sowieso een raadsel hoe men een telefoon in minder dan 2 jaar helemaal aan gruzelementen krijgtquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben inmiddels op een leeftijd dat mijn telefoons er nog piekfijn uit zien na bijna 3 jaar
quote:
quote:Beschrijving
Heerlijke drentse hunebedden, ambachtelijk gemaakt.
Ingredienten:
suiker, cacaoboter, plantaardige room (palm, kokos, soja), volle melkpoeder, cacaomassa, kruidenbitter, natuurlijk vanille extract., kaneel, dextrose, tarwezetmeel, sojalecthine.
heb je het in zon hoesje met zon klepje?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben inmiddels op een leeftijd dat mijn telefoons er nog piekfijn uit zien na bijna 3 jaar
ik heb een portemonnee hoesjequote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je het in zon hoesje met zon klepje?
Boomerflapquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je het in zon hoesje met zon klepje?
Zou eten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Bij mij is na een paar jaar het scherm vaak wel enigszins ingebrand. Zie je je thuisscherm lichtjes over alles heen... als dat te veel gaat irriteren, koop ik een nieuwequote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:20 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso een raadsel hoe men een telefoon in minder dan 2 jaar helemaal aan gruzelementen krijgt
als hij apps niet meer kan downloaden ivm versie OS, dan moet hij wel heel oud zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Heb een iphone besteld, huidige telefoon krijgt geen updates meer en kan steeds meer apps niet downloaden.
Ook geen security patches meer inmiddels.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou eten.Ik ben verbouwereerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
dat had ik met een oude telefoon waar ik een bepaald spelletje heeeeeel vaak op speelde.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij is na een paar jaar het scherm vaak wel enigszins ingebrand. Zie je je thuisscherm lichtjes over alles heen... als dat te veel gaat irriteren, koop ik een nieuwe.
ik wel, kleingeld en briefjes onder de ritsquote:
ik gebruik mn telefoons veel, maar das mij nog niet gebeurd.. al mn vorige telefoons hebben hooguit last van een batterij die misschien vervangen moet wordenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij is na een paar jaar het scherm vaak wel enigszins ingebrand. Zie je je thuisscherm lichtjes over alles heen... als dat te veel gaat irriteren, koop ik een nieuwe.
Heb je een OLED scherm?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |