Als we door een mod nota bene worden teruggedreven denk ik dat onze poging gerust mislukt genoemd mag wordenquote:
Nizno is hier gewoon user zei ze van de week nog.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als we door een mod nota bene worden teruggedreven denk ik dat onze poging gerust mislukt genoemd mag worden
Wauw, gewoon wauw.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar de vraag is of jij nog serieus te nemen bent na deze post over die nieuwen.....
[..]
sly en dotquote:
Het begon als een warm bad, maar toen.....quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als we door een mod nota bene worden teruggedreven denk ik dat onze poging gerust mislukt genoemd mag worden
Een warm bad koelt altijd te snel afquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:39 schreef Questular het volgende:
[..]
Het begon als een warm bad, maar toen.....
Wachten op het verlossende antwoordquote:
ow ja... hij...quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:40 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik gooi er maar snel een ingestoken broodrooster in om iets te kunnen voelen.
das hij van home alonequote:
Ik ging vorige week ofzo rijpe bananen invriezenquote:
Ohja ik zou ook nog even naar de Dekaquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:37 schreef mschol het volgende:
ik moet eff boodschappen doen maar geen zin eigenlijk
Uhhm, moet dat niet juist andersom..quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ging vorige week ofzo rijpe bananen invriezen
En toen deed jk de schillen in het diepvrieszakje en de banaan in het afvalbakje
Trump?quote:
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |