SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Ama op 23-05-2025 12:31:06 ]Your beauty never ever scared me.
Die met peer en anijs klinkt echt gruwelijk smerig.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:24 schreef Lovely het volgende:
Oeh die coffee cookie en die macaron, cheesecake smaken lijken mij wel lekker
Nou ik wel want er stond een stevige wind. En waar ik fiets heb je weinig beschutting.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb bij 10 graden en meer echt geen winterjas meer aan
Kaneel en amandel ookquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Die met peer en anijs klinkt echt gruwelijk smerig.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:25 schreef essnhills het volgende:
De postdames staan precies voor mijn deur te beppen
Duw dan eerst ff dat ding door de brievenbus![]()
#ongeduldig
Oh ik zie dat deze twee er ook nog bij horen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik spot allemaal nieuwe chocoladerepen in de Jumbo app. 12 nieuwe soorten van eigen merk.Alleen die met kaneel lijkt me lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
@:cherrylips Ik spot allemaal nieuwe chocoladerepen in de Jumbo app. 12 nieuwe soorten van eigen merk.21 euro per kilo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik zie dat deze twee er ook nog bij horen:Karamel zeezout is wel lekker, maar die hype is toch ook wel een keer voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
Roep dit nou niet te hard. Er moet wel plek komen voor 12 nieuwe soorten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:31 schreef CherryLips het volgende:
Als ze die met pinda karamel maar niet uit het assortiment halen.
Pff ook bijna 4 euro.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Hallo.
https://www.jumbo.com/pro(...)ablet-190g-690069PAK
Ik heb alleen een like gegeven omdat ik hoop dat die hype een keer voorbij is.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Karamel zeezout is wel lekker, maar die hype is toch ook wel een keer voorbij
Wie weet helpt die like welquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb alleen een like gegeven omdat ik hoop dat die hype een keer voorbij is.
Hoe snel moet je er iets van merken? Meteen of moet dat opbouwen.quote:
https://www.ah.nl/product(...)colade-pinda-karamelquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
Oh jezus ik ben er nog vier vergeten. Maar die staan niet allemaal goed onder elkaar. Die klinken al wel beter karamel met speculaas en fudge enz.
Maar goed er moet ruimte komen voor 16 nieuwe repen @:cherrylips dus bereid je maar alvast voor. Misschien voor de zekerheid alvast een voorraad inslaan.
Speculaas is wel goed maar bij chocolade lijkt het mij raarquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
Oh jezus ik ben er nog vier vergeten. Maar die staan niet allemaal goed onder elkaar. Die klinken al wel beter karamel met speculaas en fudge enz.
Maar goed er moet ruimte komen voor 16 nieuwe repen @:cherrylips dus bereid je maar alvast voor. Misschien voor de zekerheid alvast een voorraad inslaan.
Kijk wat deze gek zegt @CherryLipsquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Speculaas is wel goed maar bij chocolade lijkt het mij raar
Ja die ga ik sowieso proberen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Ohai
https://www.jumbo.com/pro(...)loos-140-g-685832PAK
Moet opbouwenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe snel moet je er iets van merken? Meteen of moet dat opbouwen.
Medicatiequote:
Jaaa vanavond voor het slapengaan eerste dosisquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaa kan je er gelijk mee beginnen?
Dat is zo!quote:
Dag geile zee-egel ga je dit weekend je stekel nog ergens insteken ???quote:
geen slimme deurbel?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:25 schreef essnhills het volgende:
De postdames staan precies voor mijn deur te beppen
Duw dan eerst ff dat ding door de brievenbus![]()
#ongeduldig
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)ocolade-dubbel-pinda
schoolpauzes he?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:45 schreef Ama het volgende:
Oh @:rozevla mag ook weer een uurtje op internet.
Die pluk slaven worden steeds duurderquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Chocolade is duur geworden ja, want steeds moeilijker om te groeien
McFlurry Roloquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik mis de McFlurry speculoos. Verkruimel zelf wel wat koekjes over slagroomijs.
Als de plant niet wil groeien heb je niets aan je plukslavenquote:
Allichtquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dag geile zee-egel ga je dit weekend je stekel nog ergens insteken ???
Sla je ze in elkaar met een pan voor eigen vermaakquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als de plant niet wil groeien heb je niets aan je plukslaven
Tragischquote:
Kennen jullie geen Jumbo daar?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan het bij Hoogvliet proberen
https://www.hoogvliet.com(...)aramel-chocoladereep
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:51 schreef CherryLips het volgende:
https://www.hoogvliet.com(...)-cream-chocoladereep
Lolquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:58 schreef CherryLips het volgende:
De Hoogvliet is maar een paar stappen verder, maar toch.
Heel goedquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:56 schreef Ama het volgende:
We gingen ook samen een keer drie hele grote nazi's wegjagen bij ons pand.![]()
Mooie tijden beleefd met haar.
Heb je wel meer stapjes, dus meer (chocolade)hapjesquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:58 schreef CherryLips het volgende:
De Hoogvliet is maar een paar stappen verder, maar toch.
wacht maar tot ze jouw voorraad lichaamsdelen hebben gevondenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:06 schreef bitterbal het volgende:
buitenlander opgepakt die illegaal werkte en nog wat dingen 'verzamelde'
[ afbeelding ]
wtf
Welke smiley zouden ze dan over mijn hoofd plakken denk je?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:07 schreef mschol het volgende:
[..]
wacht maar tot ze jouw voorraad lichaamsdelen hebben gevonden
Hier lag een mes op straat waar polen ruzie hadden 2 dagen terugquote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:06 schreef bitterbal het volgende:
buitenlander opgepakt die illegaal werkte en nog wat dingen 'verzamelde'
[ afbeelding ]
wtf
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke smiley zouden ze dan over mijn hoofd plakken denk je?
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaquote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
En dan lopen ze bij jou moeilijk te doen
ja wel verstandig , tenzij er nog vinger afdrukken op zaten?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hier lag een mes op straat waar polen ruzie hadden 2 dagen terug![]()
Heb hem weggegooid
lekker smurfen bosquote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
THUIS
De wijk waar ik op ingepland stond, was weer erg weinig. Ik vertrok om ca 8.40 naar de wijk en was om 10.05 weer terug![]()
![]()
Gelukkig kon ik bijspringen bij het PostNL clubje. Daar dus 1 tas van gedaan en mooi op tijd terug. Nu WEEKENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd![]()
![]()
![]()
Van Flipquote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wel verstandig , tenzij er nog vinger afdrukken op zaten?
Ja niet aan gedacht, er was ook geen steekpartij of een echt gevecht volgens mij alleen een hoop geschreeuwquote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wel verstandig , tenzij er nog vinger afdrukken op zaten?
Hoofd van Sophiequote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er zit er hier 1 in de hele regio. Het is niet echt een ding hierquote:
quote:
ja wordt zo opgepakt door iemand en gebruiktquote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja niet aan gedacht, er was ook geen steekpartij of een echt gevecht volgens mij alleen een hoop geschreeuw
Heb hem weggegooid voordat er kinderen mee in de weer gingen
dat is toch lelijkquote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:13 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben we weer een nieuwe type ledstrip
[ afbeelding ]
https://eu.govee.com/prod(...)d=120225760049370612
@:cherrylips Ik spot allemaal nieuwe chocoladerepen in de Jumbo app. 12 nieuwe soorten van eigen merk.Zou dat echte chocolade zijn, die van de lidl bv is geen chocolade al wordt het wel zo verkocht. Was laatst op tvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Lampjesquote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind het wel vet eigenlijk![]()
je kan hem ook ronddraaien
hij staat op mn wishlist, geen idee wanneer die ooit eens aangeschaft wordtquote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:20 schreef bitterbal het volgende:
ga je dit spel kopen schol?
https://store.steampowered.com/app/2155180/Pioneers_of_Pagonia/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik dacht de afstand van de ogen naar elkaar en een sikkebaardje de eigenschappen waren:10 tot 15 keer per jaar. Vind ik best veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:35 schreef Ama het volgende:
@:ltvdk Ik zag dit bij de Jumbo toen ik cola ging pakken. Geen idee of het lekker is maar kom ik maar op 1 manier achter.Die is GODDELIJK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Geen idee maar dat kan me eigenlijk eerlijk gezegd ook niks boeien.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou dat echte chocolade zijn, die van de lidl bv is geen chocolade al wordt het wel zo verkocht. Was laatst op tv
die discodip eens bekeken:quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou dat echte chocolade zijn, die van de lidl bv is geen chocolade al wordt het wel zo verkocht. Was laatst op tv
dat lijkt echte chocolade te zijn? of zijn daar nog andere truuckjes voorquote:Melkchocolade 89,5% (suiker, cacaoboter, volle MELKpoeder, cacaomassa, weipoeder [MELK] [vegetarisch], emulgator: lecithinen [SOJA], natuurlijk vanille-aroma)
vanavond eens luisterenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:48 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling @:ijsdraakje Nieuw liedje uit van onze Duitse boys. Terwijl ik dit typ luister ik hem dus heb nog geen mening. Hij heet Revery.
Dacht ik ook ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Als het geen chocolade is mag het niet verkocht worden als chocolade, maar als cacaofantasie.
Volgens mij moet het % cacaobestandsdelen ook op de verpakking staan.
Kwaliteit van de chocolade wordt wel eens benoemd door de verhouding poeder en boter.
Als ik eraan denk zo even in de auto aanzetten, eerste indruk is een beetje rommelig/te veel ofzo?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:48 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling @:ijsdraakje Nieuw liedje uit van onze Duitse boys. Terwijl ik dit typ luister ik hem dus heb nog geen mening. Hij heet Revery.
Haha het is wel beetje chaotisch ofzo maar ja dat hoort ook wel weer bij hun.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik eraan denk zo even in de auto aanzetten, eerste indruk is een beetje rommelig/te veel ofzo?
Ja, maar bij een "We got the moves" zat het heel mooi in elkaar gepuzzeld, dit voelt wat rommeliger.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha het is wel beetje chaotisch ofzo maar ja dat hoort ook wel weer bij hun.
blink-182 is mijn all time favorite maar Electric Callboy ben ik ook groot fan van.quote:
Ja dat is wel waar.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar bij een "We got the moves" zat het heel mooi in elkaar gepuzzeld, dit voelt wat rommeliger.
Die is live ook zo geweldig.quote:
Die Lamborghini?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Wat een meuk.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Als het kan op dit moment moet je wel even de twee volle minuten luisteren.
https://www.skinit.com/pr(...)_fid=e76926fa8&_ss=cquote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:14 schreef bitterbal het volgende:
zit te kijken naar nieuwe skins voor de deck
die is well leuk jaquote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.skinit.com/pr(...)_fid=e76926fa8&_ss=c
polkadot?
laat je em in thailand bezorgenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die is well leuk ja![]()
ik zie nu deze maar die wordt niet op. tijd bezorgd
https://www.amazon.com/ZO(...)H79R?ref_=ast_sto_dp
F1 is nu even belangrijker lieve schatquote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Als het kan op dit moment moet je wel even de twee volle minuten luisteren.
gebruik je zo'n doorstuur service?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bezorgen ze niet. heb ik net gekeken :p
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:35 schreef Ama het volgende:
@:ltvdk Ik zag dit bij de Jumbo toen ik cola ging pakken. Geen idee of het lekker is maar kom ik maar op 1 manier achter.Oeh, die ziet er wel lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
F1 is nu even belangrijker lieve schat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog even een verplichte @CherryLipsOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
de flappen niet vergetenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedere week paar pakken hagelslag laten bezorgen
In de vriezer mikkenquote:
quote:
Koenquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:26 schreef LTVDK het volgende:
Ik had net dit bij de AHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog even een verplichte @:CherryLips
Tap tap tap
Chocolaquote:
Welneequote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Zou het heel tokkie zijn om dat hele schap mee te nemen?
Yoloquote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb maar 5 doosjes van die met 90% meegenomenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Ja, je kunt beter alleen de inhoud meenemen en het schap laten staanquote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Neequote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:36 schreef CherryLips het volgende:
En die vind ik dan tokkiequote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:40 schreef Ama het volgende:
Ja weet je ook al is het "tokkie" als jij het niet doet doet een ander het wel.
Gok niet dat die daar dan wakker om zal liggenquote:
quote:
Ja maar goed dan had je net zo goed zelf ook gewoon kunnen kopen.quote:
jaquote:
Tondeucequote:
ik had een collega en die zei altijd zo en zoquote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:47 schreef Koen66 het volgende:
had eerst ook altijd de neiging om zowiezo ipv sowieso te schrijven
terwijl iedereen weet dat het soberso isquote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:47 schreef Koen66 het volgende:
Soberso goedquote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:47 schreef Koen66 het volgende:
So?quote:
niets mis meequote:
nah und?quote:
quote:
Sssssstquote:
Verkocht aan de hoogste bieder, net genoeg om een beetje chocolade van te kopen, met 90% kortingquote:
don't mention the warquote:
15 jaar bewezen diensten en dan wordt je hier even een newbie genoemdquote:
af en toe de newbie spelen is ook leukquote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
15 jaar bewezen diensten en dan wordt je hier even een newbie genoemd
mja omdat ik je elders tegenkom valt dat mij weer niet echt opquote:
in al die jaren 102 notes met louter en alleen complimenten gekregen, maar nee ik ben een newbie hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
15 jaar bewezen diensten en dan wordt je hier even een newbie genoemd
dat gaat wel weer overquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:00 schreef Questular het volgende:
[..]
in al die jaren 102 notes met louter en alleen complimenten gekregen, maar nee ik ben een newbie hoor.
En je bent geen DTS hater, dat scheelt ook wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja omdat ik je elders tegenkom valt dat mij weer niet echt op
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:02 schreef aeque het volgende:
[..]
En je bent geen DTS hater, dat scheelt ook wel.
zijn er delen op Fok die dat wel zijn?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:04 schreef Fok-it het volgende:
DTS
Bolk bolk zuip zuip
Nee dat kan ik moeilijk serieus nemen
CRE natuurlijkquote:
CREquote:
Hier gaat het ook vaak genoeg over bruine gebreide truien andersquote:
En er is ook iemand die vaak haakwerkjes laat zienquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier gaat het ook vaak genoeg over bruine gebreide truien anders
Valt mee hoor. Maar een select aantal wat zo is en ik ook liever zsm weer zie ophoepelen als ze binnenkomen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:04 schreef Fok-it het volgende:
DTS
Bolk bolk zuip zuip
Nee dat kan ik moeilijk serieus nemen
Gelukkig niet die bruinequote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
En er is ook iemand die vaak haakwerkjes laat zien
Weet ff niet precies wie
dit dusquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Maar een select aantal wat zo is en ik ook liever zsm weer zie ophoepelen als ze binnenkomen.
Nee gelukkig nietquote:
het is een kat, duhquote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:52 schreef Ama het volgende:
Zelfs Hedwig is er klaar mee. Ligt al hele tijd naast me.
Dat is dat je het moet blokken, maar dan met typtyfusquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:15 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is dat BOLK eigenlijk? #durftevragen
ditquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is dat je het moet blokken, maar dan met typtyfus
Mja, zou kunnen, maar ik stoot mensen tegen het been als ik daar verder op in ga, laat ik dat nou maar een keer niet doen, voor de veranderingquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Maar een select aantal wat zo is en ik ook liever zsm weer zie ophoepelen als ze binnenkomen.
Weer wat geleerd vandaag, al had ik er niet erg mee gezeten als ik het niet had gewetenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is dat je het moet blokken, maar dan met typtyfus
maar de vraag is of jij nog serieus te nemen bent na deze post over die nieuwen.....quote:
quote:
het beste is natuurlijk in ONZ, want daar heeft het nut... maar ja.... hier hebben we toch nooit iets zinnigs dus mistaan doet het nietquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je moet wel weten waar te bolken en waar niet
Nouja zeg. Ik kreeg gister nog een like van je. Mes steek rug ditquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar de vraag is of jij nog serieus te nemen bent na deze post over die nieuwen.....
[..]
mes steek pijn is de songtekstquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja zeg. Ik kreeg gister nog een like van je. Mes steek rug dit
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
het beste is natuurlijk in ONZ, want daar heeft het nut... maar ja.... hier hebben we toch nooit iets zinnigs dus mistaan doet het niet
oh nou nog pijn erbij ookquote:
ga jij maar je bananenschillen invriezenquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga jij maar je bananenschillen invriezen
Ik zit zelf ook al jaren in KLB SC.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar de vraag is of jij nog serieus te nemen bent na deze post over die nieuwen.....
[..]
ja dat vroegen wij ons ook afquote:
Of gewoon dat ding eens een keer bewaken ...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:35 schreef Koen66 het volgende:
anders deze maar bij de brug hangen ofzo
[ afbeelding ]
Als we door een mod nota bene worden teruggedreven denk ik dat onze poging gerust mislukt genoemd mag wordenquote:
Nizno is hier gewoon user zei ze van de week nog.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als we door een mod nota bene worden teruggedreven denk ik dat onze poging gerust mislukt genoemd mag worden
Wauw, gewoon wauw.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
sly en dotquote:
Het begon als een warm bad, maar toen.....quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als we door een mod nota bene worden teruggedreven denk ik dat onze poging gerust mislukt genoemd mag worden
Een warm bad koelt altijd te snel afquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:39 schreef Questular het volgende:
[..]
Het begon als een warm bad, maar toen.....
Wachten op het verlossende antwoordquote:
ow ja... hij...quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:40 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik gooi er maar snel een ingestoken broodrooster in om iets te kunnen voelen.
das hij van home alonequote:
Ik ging vorige week ofzo rijpe bananen invriezenquote:
Ohja ik zou ook nog even naar de Dekaquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:37 schreef mschol het volgende:
ik moet eff boodschappen doen maar geen zin eigenlijk
Uhhm, moet dat niet juist andersom..quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ging vorige week ofzo rijpe bananen invriezen
En toen deed jk de schillen in het diepvrieszakje en de banaan in het afvalbakje
Trump?quote:
Jaquote:
Geen ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |