quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:30 schreef Coco het volgende:
'Niet schrikken, Vitesse gaat voor de titel.'
Hij is goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door RamboDirk op 25-07-2025 18:46:50 ]
Korenmarkt nog even gevrijwaard van een leger tokkies die anti-NEK liederen zingen en de NEK-lander verbranden .quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vandaag was de hoorzitting. De komende dagen komt er pas een uitspraak.
Heb niet zitten opletten, morgen dag des oordeels?quote:Op zondag 27 juli 2025 20:18 schreef raptorix het volgende:
Die Braasch heeft kennelijk nog steeds aandelen in bezit, wat een shit show is het toch, hoop dat morgen de stekker eruit getrokken word.
Volgens mij staat er geen vaste tijd voor de uitspraak, zelf vermoed ik dinsdag, waarschijnlijk hebben ze weekend gebruikt voor inzien/bestuderen stukken, dus morgen laatste overleg, dinsdag uitspraak. Maar kan misschien ook wel morgen zijn, de commissie is volgens mij voor een deel gewoon externen, dus hangt ook van hun agenda af.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:21 schreef mitt het volgende:
[..]
Heb niet zitten opletten, morgen dag des oordeels?
Die gaat dus straks gewoon achter de schermen door als Vitesse dan nog bestaat.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:18 schreef raptorix het volgende:
Die Braasch heeft kennelijk nog steeds aandelen in bezit, wat een shit show is het toch, hoop dat morgen de stekker eruit getrokken word.
Daar gaat de licentiecommissie never nooit mee akkoord.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die gaat dus straks gewoon achter de schermen door als Vitesse dan nog bestaat.
Ik gun dat geen enkele supporter dus ook Vitesse niet eigenlijk. Aan de andere kant, als het nu niet gebeurt, wanneer doe je het dan nog welquote:Op zondag 27 juli 2025 20:18 schreef raptorix het volgende:
Het is een hele goede zaak dat KNVB vasthoudt aan fairplay, dat is echt in belang voor elke club en supporter in het betaald voetbal, voor de duidelijkheid ik heb niets met Vitesse, nog vrij veel met elke andere club, ik ben bovenal AZ supporter, maar juich net zo hard voor Feyenoord, Telstar, en elke andere club die leuk voetbal speelt.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gun dat geen enkele supporter dus ook Vitesse niet eigenlijk. Aan de andere kant, als het nu niet gebeurt, wanneer doe je het dan nog wel
Deze week is gezegd, niet welke dag.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:21 schreef mitt het volgende:
[..]
Heb niet zitten opletten, morgen dag des oordeels?
Ook zo'n leuke rubriek, die 2 dingen moesten ze vorig seizoen al van de KNVB en hebben ze een paar maanden ook gehad om het daarna zelf weer af te tuigen.quote:"Mocht de club de licentie behouden, dan zullen zowel de nieuwe directie als de raad van commissarissen volledig onafhankelijk zijn en geen enkele financiële betrokkenheid hebben binnen Vitesse", meldt de club op zijn website.
Nu wel écht hoorquote:Op maandag 28 juli 2025 09:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook zo'n leuke rubriek, die 2 dingen moesten ze vorig seizoen al van de KNVB en hebben ze een paar maanden ook gehad om het daarna zelf weer af te tuigen.
19 clubs. En in het verleden heeft de Eerste Divisie regelmatig een oneven aantal clubs gehad. Dat overleeft men wel. Zeker als er wel perspectief is om een jaar later een jong-team toe te voegen o.i.d.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:08 schreef Boezeidekoe het volgende:
Gaan ze wel beslissen voordat de competitie start?
Als ze eruit gaan bestaat de KKD uit 17 clubs, ook niet ideaal denk dat de KNVB dat ook niet wil
Als het dit jaar 19 clubs worden, dan s.v.p. de onderste Jong-club laten degraderen bij het einde van het seizoen. Tenzij er een andere club het wil opvullen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:12 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
19 clubs. En in het verleden heeft de Eerste Divisie regelmatig een oneven aantal clubs gehad. Dat overleeft men wel. Zeker als er wel perspectief is om een jaar later een jong-team toe te voegen o.i.d.
Jong Utrecht laten degraderen is sowieso een goed idee, die mist echt niemand.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:31 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Als het dit jaar 19 clubs worden, dan s.v.p. de onderste Jong-club laten degraderen bij het einde van het seizoen. Tenzij er een andere club het wil opvullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |