Knap werk geleverd afgelopen jaar. Daar gaat het geld van Parryquote:
Wat er altijd was, zolang je het kon heugen, symbolisch. Dat zijn de vreemdste momenten die er zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Dit gaat heel raar aanvoelen volgend seizoen. @:alaphilippe_
89.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
@:slobeend is vandaag opgestaan en heeft besloten: ik ga de discussie aan met Eagles88.
Je loopt gigantisch met je eigen domheid te koop.quote:
Steek je kop nog iets dieper in het zand.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je loopt gigantisch met je eigen domheid te koop.
De muzieksmaak compenseert dat helaas deels. Wel prima antwoorden verder natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De voetbalanalist Arne Slot verwarmt mijn hart.
https://archive.ph/gdqgD
Dan wordt het Dordtquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Telstar dat mogelijk in de Eredivisie gaat spelen kan dus echt niet.
En ado dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ah, de tokkies van Den Bosch hebben weer lopen te knokken. Samen met Vitesse afvoeren, houden we mooi 18 clubs over.
Ook weg en MVV ook. 16 clubs is ook prima.quote:
Ik ga zo ook weer het digitale gesticht dat NWS heet verlatenquote:vergeet niet dat de palestijnen heel palestina claimen, dat is dus inclusief geheel israel. isael heeft altijd alleen maar hun helft geclaimd. en andere gebieden hebben ze bezet om te voorkomen dat het zou worden ingenomen door hun buren.
(ik kan hier met wat fantasie zelfs beweren dat israel deze gebieden voor de palestijnen heeft behouden, want hun buurlanden zouden de palestijnen nooit dat land hebben geschonken. nu kunnen de palestijnen dat land alsnog krijgen als er echte vrede zou komen)
Altijd jankende met de fascisten heulende Pjotr Omzicht die na de afgelopen 1,5 jaar nog durft te spreken over goed bestuurquote:Omzigt haalt uit naar PVV en BBB
Het afgezwaaide Kamerlid haalde ook nog uit naar andere coalitiepartijen. Volgens Omtzigt schreeuwen partijen als PVV en BBB dat ze migratie willen beteugelen, maar handelen ze daar niet altijd naar in Den Haag. „Dat is geen goed bestuur”, sneerde Omtzigt in de veilige omgeving van zijn eigen partijcongres.
NSC erelidquote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:31 schreef Szura het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-het-een-hel-geweest
[..]
Altijd jankende met de fascisten heulende Pjotr Omzicht die na de afgelopen 1,5 jaar nog durft te spreken over goed bestuur![]()
. Donder op en laat Nederland met rust, lul.
Heerlijk die Telegraaf-sneertjes.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:31 schreef Szura het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-het-een-hel-geweest
[..]
Altijd jankende met de fascisten heulende Pjotr Omzicht die na de afgelopen 1,5 jaar nog durft te spreken over goed bestuur![]()
. Donder op en laat Nederland met rust, lul.
Die keeper van Willem II kon er he-le-maal niks van in de strafschoppenserie. Wat een geluk hebben die zeg.quote:
Dat schijnt in de mode te zijn deze dagen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pitch invasion terwijl je nog tegen Telstar moet.
Wij feliciteren Telstar alvast met hun plek in de Eredivisie.
Wordt door het publiek op handen gedragen, terwijl hij er inderdaad iedere keer volledig naast zat.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die keeper van Willem II kon er he-le-maal niks van in de strafschoppenserie. Wat een geluk.
En wordt nu gefêteerdquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die keeper van Willem II kon er he-le-maal niks van in de strafschoppenserie. Wat een geluk.
Dat leek nergens op, net als dat wanstaltige idee om elke keer het veld te bestormenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die keeper van Willem II kon er he-le-maal niks van in de strafschoppenserie. Wat een geluk hebben die zeg.
Die misser was ook niet slecht ingeschoten.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:57 schreef Marcoss het volgende:
Tot die misser waren de penalty's wel heel goed ingeschoten
Keepers bakten er ook niet zoveel van, maar een aantal waren echt onhoudbaar
Laatste van WII had ie moeten pakkenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die misser was ook niet slecht ingeschoten.
De eerste twee van Willem II waren houdbaar, de rest echt smerig goed.
Wel bij het hekje springen. Jammer alleen dat de altijd verstoppende religek Sydney McL nog ademt.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:57 schreef Pino112 het volgende:
WE kunnen er weer niks van bij het Amerikaanse rondje rijden lees ik, wat een verrassing!
Geen sport overigens.
Die rijdt ook wel echt rond met een auto van niksquote:Op zondag 25 mei 2025 20:57 schreef Pino112 het volgende:
WE kunnen er weer niks van bij het Amerikaanse rondje rijden lees ik, wat een verrassing!
Geen sport overigens.
Benieuwd of zij richting de OS nog voor andere afstanden gaat dan nog maar eens goud op de 400 hordenquote:Op zondag 25 mei 2025 21:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Wel bij het hekje springen. Jammer alleen dat de altijd verstoppende religek Sydney McL nog ademt.
Ik heb daar eventjes naar zitten kijken, maar dat is toch gewoon niet leuk? 4 bochten naar links zonder te remmenquote:Op zondag 25 mei 2025 20:57 schreef Pino112 het volgende:
Geen sport overigens.
Er gebeurt altijd genoeg andersquote:Op zondag 25 mei 2025 22:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb daar eventjes naar zitten kijken, maar dat is toch gewoon niet leuk? 4 bochten naar links zonder te remmen
Dood- en doodziek. En daar stemmen dus miljoenen mensen op.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ah, om 15:00 gaat Wilders weer janken over migratie. En zo domineerde hij de politieke agenda voort.
Weer een poging van Wilders om een fascistisch systeem van de grond te krijgen. De eerste keer met de "asielcrisis" uitroepen faalden ze hopeloos. Hopelijk neemt niemand hen serieus en laten ze het kabinet maar mooi klappen.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dood- en doodziek. En daar stemmen dus miljoenen mensen op.
Het is een antwoord dat niemand wil horen, maar de enige manier om facisten te stoppen is met geweld.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weer een poging van Wilders om een fascistisch systeem van de grond te krijgen. De eerste keer met de "asielcrisis" uitroepen faalden ze hopeloos. Hopelijk neemt niemand hen serieus en laten ze het kabinet maar mooi klappen.
Mijn grootste zorg is hoe we als Nederlanders gaan voorkomen dat we nog verder richting fascisme gaan. Er is ook weinig kritiek.
Er komt nog wel een punt dat als je kritiek hebt je gewoon opgepakt wordt.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is een antwoord dat niemand wil horen, maar de enige manier om facisten te stoppen is met geweld.
Maar dat gaat uiteraard nooit gebeuren aangezien we het voorlopig nog veel te goed hebben in dit kutland. En tegen de tijd dat echt alles in elkaar getieft is en mensen bereid zijn in opstand te komen is het al veel te laat.
Nee, dit komt echt nooit meer goed.
Zeker vanwege het feit dat digitalisering een grote rol in deze ellende heeft, en we in rap tempo de stuwdammen en filters aan het afbreken zijn.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is een antwoord dat niemand wil horen, maar de enige manier om facisten te stoppen is met geweld.
Maar dat gaat uiteraard nooit gebeuren aangezien we het voorlopig nog veel te goed hebben in dit kutland. En tegen de tijd dat echt alles in elkaar getieft is en mensen bereid zijn in opstand te komen is het al veel te laat.
Nee, dit komt echt nooit meer goed.
USA zegt hallo. Daar worden dagelijks mensen opgepakt en in kampen gestopt. En men staat erbij, kijkt ernaar, en doet he-le-maal niks.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er komt nog wel een punt dat als je kritiek hebt je gewoon opgepakt wordt.
Moest dan wel weer lachen om die Maga-boer die geen mensen meer had om de koeien twee keer per dag te melken. Dan is het ineens wel een probleem.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
USA zegt hallo. Daar worden dagelijks mensen opgepakt en in kampen gestopt. En men staat erbij, kijkt ernaar, en doet he-le-maal niks.
E se io muoio da partigiano,quote:Op maandag 26 mei 2025 16:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er komt nog wel een punt dat als je kritiek hebt je gewoon opgepakt wordt.
Die intro in Nijmegen doet me aan dit intro denkenquote:Op maandag 26 mei 2025 21:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Roosmalen op reportage is een legendarisch programma.
Tampertquote:Op maandag 26 mei 2025 21:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die intro in Nijmegen doet me aan dit intro denken![]()
Bekijk deze YouTube-video
En fascisten enablers VVD en NSC zijn er vrolijk mee gaan regeren, blijven stemmen!quote:Op maandag 26 mei 2025 16:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dood- en doodziek. En daar stemmen dus miljoenen mensen op.
Ach, boomer Gary. Doesn't take any crapquote:Op maandag 26 mei 2025 01:07 schreef Szura het volgende:
Definitief einde tijdperk Gary Lineker @:MotD
Fuck de BBC
Wel erg sneu, ook nog met kindje op komstquote:
Ja, komen ook uit een druk concertweekend (Ziggo Dome). Extra heftig.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel erg sneu, ook nog met kindje op komst
VVDaids 30 stoeltjes. STABIELE PARTIJ.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/PGKroeger/status/1927341363311321349
@:Pistolero Als medewalger van talkshowellende, hoe groot schat je de kans dat Caroline van der Plas bij een politiek afscheid als constant politiek duider wordt uitgenodigd op TV?
HLN zoekt lotgenotenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel erg sneu, ook nog met kindje op komst
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:13 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
HLN zoekt lotgenoten
https://www.hln.be/home/o(...)elijks-mee~a17f6c8f/
Vandaag toch pas? Gisteren zat hij op de Belgische tv waar men het weer voor elkaar kreeg hem als slachtoffer neer te zetten.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:24 schreef Pistolero het volgende:
Ik lees nu pas trouwens dat beroepsalcoholist Tom W. gisteren bij Jinek zat en ontkende een probleem te hebben met alcohol.
Dat kan ook echt niet.
Schijnt normaal te zijn in België, zei die bij Eva.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vandaag toch pas? Gisteren zat hij op de Belgische tv waar men het weer voor elkaar kreeg hem als slachtoffer neer te zetten.
Je bent überhaupt een ontzettende teringlul als je niet aanwezig bent in de rechtszaal maar vervolgens wel continu op tv verschijnt. Ik gun Tom Waes het hele jaar door hooikoorts.
Zag het inderdaad, was aan het kijken voor de songfestival winnaar. Lekker makkelijk om al die verkeersovertredingen heen lullen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:24 schreef Pistolero het volgende:
Ik lees nu pas trouwens dat beroepsalcoholist Tom W. gisteren bij Jinek zat en ontkende een probleem te hebben met alcohol.
Dat kan ook echt niet.
Oh ja, je hebt gelijk. Meneertje is blijkbaar weer eens aan een mediacampagne bezig om zichzelf in de slachtoffer rol te manoeuvreren.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vandaag toch pas? Gisteren zat hij op de Belgische tv waar men het weer voor elkaar kreeg hem als slachtoffer neer te zetten.
Je bent überhaupt een ontzettende teringlul als je niet aanwezig bent in de rechtszaal maar vervolgens wel continu op tv verschijnt. Ik gun Tom Waes het hele jaar door hooikoorts.
Tom W. wilde dolgraag aanwezig zijn, maar het werd hem afgeraden. Maar hij was er wel bij de zitting!1!!quote:Waarom hij maandag niet in de rechtbank verscheen om zijn vonnis te aanhoren, werd hem bijvoorbeeld gevraagd. “Het is niet gebruikelijk in België om er te zijn bij de uitspraak”, zei Waes. “Ik heb het mijn advocaat vijf keer gevraagd, maar het was zijn advies om er niet te zijn. Op de zitting was ik wel geweest, wat ook niet gebruikelijk is in België, dus ik heb me niet weggestoken.”
Volgens de keiharde werker Tom W. heeft Tom W. absoluut geen alcoholprobleem.quote:Waes gaf ook dinsdagavond toe dat het niet de eerste keer was dat hij achter het stuur kroop na alcohol te hebben gedronken. “Ik ga daar niet over liegen. Maar een probleem met alcohol heb ik niet, absoluut niet. Ik werk 330 dagen per jaar, ik heb geen tijd om te drinken. Maar als de druk van de ketel kan, moet ik het beter controleren. Het is jammer dat ik dat op deze manier moet leren, maar het gaat me nooit meer overkomen.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |