Wel bij het hekje springen. Jammer alleen dat de altijd verstoppende religek Sydney McL nog ademt.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:57 schreef Pino112 het volgende:
WE kunnen er weer niks van bij het Amerikaanse rondje rijden lees ik, wat een verrassing!
Geen sport overigens.
Die rijdt ook wel echt rond met een auto van niksquote:Op zondag 25 mei 2025 20:57 schreef Pino112 het volgende:
WE kunnen er weer niks van bij het Amerikaanse rondje rijden lees ik, wat een verrassing!
Geen sport overigens.
Benieuwd of zij richting de OS nog voor andere afstanden gaat dan nog maar eens goud op de 400 hordenquote:Op zondag 25 mei 2025 21:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Wel bij het hekje springen. Jammer alleen dat de altijd verstoppende religek Sydney McL nog ademt.
Ik heb daar eventjes naar zitten kijken, maar dat is toch gewoon niet leuk? 4 bochten naar links zonder te remmenquote:Op zondag 25 mei 2025 20:57 schreef Pino112 het volgende:
Geen sport overigens.
Er gebeurt altijd genoeg andersquote:Op zondag 25 mei 2025 22:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb daar eventjes naar zitten kijken, maar dat is toch gewoon niet leuk? 4 bochten naar links zonder te remmen
Dood- en doodziek. En daar stemmen dus miljoenen mensen op.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ah, om 15:00 gaat Wilders weer janken over migratie. En zo domineerde hij de politieke agenda voort.
Weer een poging van Wilders om een fascistisch systeem van de grond te krijgen. De eerste keer met de "asielcrisis" uitroepen faalden ze hopeloos. Hopelijk neemt niemand hen serieus en laten ze het kabinet maar mooi klappen.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dood- en doodziek. En daar stemmen dus miljoenen mensen op.
Het is een antwoord dat niemand wil horen, maar de enige manier om facisten te stoppen is met geweld.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weer een poging van Wilders om een fascistisch systeem van de grond te krijgen. De eerste keer met de "asielcrisis" uitroepen faalden ze hopeloos. Hopelijk neemt niemand hen serieus en laten ze het kabinet maar mooi klappen.
Mijn grootste zorg is hoe we als Nederlanders gaan voorkomen dat we nog verder richting fascisme gaan. Er is ook weinig kritiek.
Er komt nog wel een punt dat als je kritiek hebt je gewoon opgepakt wordt.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is een antwoord dat niemand wil horen, maar de enige manier om facisten te stoppen is met geweld.
Maar dat gaat uiteraard nooit gebeuren aangezien we het voorlopig nog veel te goed hebben in dit kutland. En tegen de tijd dat echt alles in elkaar getieft is en mensen bereid zijn in opstand te komen is het al veel te laat.
Nee, dit komt echt nooit meer goed.
Zeker vanwege het feit dat digitalisering een grote rol in deze ellende heeft, en we in rap tempo de stuwdammen en filters aan het afbreken zijn.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is een antwoord dat niemand wil horen, maar de enige manier om facisten te stoppen is met geweld.
Maar dat gaat uiteraard nooit gebeuren aangezien we het voorlopig nog veel te goed hebben in dit kutland. En tegen de tijd dat echt alles in elkaar getieft is en mensen bereid zijn in opstand te komen is het al veel te laat.
Nee, dit komt echt nooit meer goed.
USA zegt hallo. Daar worden dagelijks mensen opgepakt en in kampen gestopt. En men staat erbij, kijkt ernaar, en doet he-le-maal niks.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er komt nog wel een punt dat als je kritiek hebt je gewoon opgepakt wordt.
Moest dan wel weer lachen om die Maga-boer die geen mensen meer had om de koeien twee keer per dag te melken. Dan is het ineens wel een probleem.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
USA zegt hallo. Daar worden dagelijks mensen opgepakt en in kampen gestopt. En men staat erbij, kijkt ernaar, en doet he-le-maal niks.
E se io muoio da partigiano,quote:Op maandag 26 mei 2025 16:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er komt nog wel een punt dat als je kritiek hebt je gewoon opgepakt wordt.
Die intro in Nijmegen doet me aan dit intro denkenquote:Op maandag 26 mei 2025 21:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Roosmalen op reportage is een legendarisch programma.
Tampertquote:Op maandag 26 mei 2025 21:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die intro in Nijmegen doet me aan dit intro denken![]()
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |