Abonneren, dan kom je het vanzelf tegen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 07:34 schreef Eightyone het volgende:
Het zal online gaan.
Alleen kom je het dan niet zomaar tegen tijdens het zappen. Ik ben nogal voor wat weleens 'serendipity' genoemd wordt; dat je per ongeluk op dingen stuit waar je niet naar op zoek was, en ervan gaat houden.
Of algoritmes het je gaan geven, is afwachten. Als je gewoonlijk vooral filmpjes van Enzo Knol e.d. kijkt, is de kans klein.
Maar daarvoor moet je dus al weten dat het programma überhaupt bestaat.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 07:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Abonneren, dan kom je het vanzelf tegen.
Je hoeft niet in te loggen he.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:09 schreef Farenji het volgende:
Ik kijk zelden tot nooit youtube, en als ik het al doe dan heel selectief, naar een enkel filmpje. No fucking way dat ik me overgeef aan dat verderfelijke kut algoritme van google. Dat heeft al meer dan genoeg ellende in de samenleving aangericht. Ik vind het ook onbegrijpelijk dat er nog steeds geen echt publieke tegenhanger bestaat van youtube, en dat de npo alleen youtube heeft voor haar (afgedankte en wegbezuinigde) programma's. De techniek en mogelijkheden zijn er, de wil ontbreekt.
Nja, het aantal afleveringen Roosmalen/Groenteman was ook wel te veel.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 05:48 schreef Eightyone het volgende:
Van Roosmalen & Groenteman heeft iig vaak opgestaan. Andere Tijden inkrimpen vind ik ook zonde.
Ze hebben ook nog NPO Start.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:09 schreef Farenji het volgende:
Ik kijk zelden tot nooit youtube, en als ik het al doe dan heel selectief, naar een enkel filmpje. No fucking way dat ik me overgeef aan dat verderfelijke kut algoritme van google. Dat heeft al meer dan genoeg ellende in de samenleving aangericht. Ik vind het ook onbegrijpelijk dat er nog steeds geen echt publieke tegenhanger bestaat van youtube, en dat de npo alleen youtube heeft voor haar (afgedankte en wegbezuinigde) programma's. De techniek en mogelijkheden zijn er, de wil ontbreekt.
Daar staan geen programma's op die niet op tv komen / zijn geweest toch? Tegenlicht bijvoorbeeld wijkt voor nieuwe afleveringen uit naar youtube, die krijgen blijkbaar geen plekje op npo start.quote:
+- 30 afleveringen per jaar met tussenpauzes en 1x per week is te veel?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja, het aantal afleveringen Roosmalen/Groenteman was ook wel te veel.
Met praten over de actualiteit kan je in principe heel lang doorgaan. Want die actualiteit is steeds weer anders. Er is hier geen 'de onderwerpen raken op'-probleem, itt Keuingsdienst Van Waarde.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
+- 30 afleveringen per jaar met tussenpauzes en 1x per week is te veel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |