Dat voelt als een complimentquote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat weet iedereen en daarom ben je ook berucht.
dan snap je niet grappig van serieus bedoelt denk ik..... ik vind het nog trouwens, denk er maar eens over an wat jullie allemaal zeggen over andere hier.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Wie spreek je zelf aan dan, in deze post?![]()
kree in ONZ / [ronde 81 Het Dodetopicspel #18556] nee
[..]
JIJ hebt het tegen "ons" [jullie] die lief moeten doen want anders komen we op het schavotje of zo.
Met je [ik verban jullie]
Sorry kree dat ik de laatste tijd weinig dingen heb waarin ik de hulp van Fok! kan gebruiken anders zou ik ook gewoon mijn vragen of ideeën gewoon online gooien.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:32 schreef kree het volgende:
sowieso "ons" kennen, als er iemand is die hier nog het meest vertel ben ik het wel.
e
jullie ken ik veel minder nl, en vertrouw er maar op dan dat dat goed komt en neem ik al risico mee. maar is uit mijn goede hart dat.
euhj valt me beetje tegen dit weer dan he, mss toch maar bedenken.
Als jij liever uitgekotst wordt dan een gezellige tijd hebben terwijl je kletst met mensen, dan moet je daar vooral trots op zijn.quote:
Oh nee, het had RelDel moeten zijn idd.quote:
Kree gozer laat je niet gek maken door die zweep dame. Jij hebt je hart op een goede plek zitten. TR Sally probeert je uit. Zo zijn die dominante dames.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:32 schreef kree het volgende:
sowieso "ons" kennen, als er iemand is die hier nog het meest vertel ben ik het wel.
e
jullie ken ik veel minder nl, en vertrouw er maar op dan dat dat goed komt en neem ik al risico mee. maar is uit mijn goede hart dat.
euhj valt me beetje tegen dit weer dan he, mss toch maar bedenken.
Ik ben haar juist meer en meer gaan waarderen de laatste tijdquote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Als jij liever uitgekotst wordt dan een gezellige tijd hebben terwijl je kletst met mensen, dan moet je daar vooral trots op zijn.
Ík zeg niks óver anderen waar ze zelf niet ook bij zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:34 schreef kree het volgende:
[..]
dan snap je niet grappig van serieus bedoelt denk ik..... ik vind het nog trouwens, denk er maar eens over an wat jullie allemaal zeggen over andere hier.
Ik moest gewoon ff keihard lachen (en dat ga ik verder echt niet uitleggen)quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Kree gozer laat je niet gek maken door die zweep dame. Jij hebt je hart op een goede plek zitten. TR Sally probeert je uit. Zo zijn die dominante dames.
Snap ik, soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben haar juist meer en meer gaan waarderen de laatste tijd
Dat valt best wel mee. Het is wat lastig soms als je een mening hebt en niet met de kusjes kroel mee loopt. Dat is waar, en dan is zuur genoemd worden een makkelijk iets.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Als jij liever uitgekotst wordt dan een gezellige tijd hebben terwijl je kletst met mensen, dan moet je daar vooral trots op zijn.
ik doe ook geen TR hoor want mag van mij allemaal gezegd worden? liever openbaar als achter mijn rug om. maarja. ok ik heb daar mijn mening ook over.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Kree gozer laat je niet gek maken door die zweep dame. Jij hebt je hart op een goede plek zitten. TR Sally probeert je uit. Zo zijn die dominante dames.
RelDel weet het. Doe ik niet heel geheimzinnig over.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik moest gewoon ff keihard lachen (en dat ga ik verder echt niet uitleggen)
ik doe niet aan rellen en nee weet dus niet. en geen idee wat er allemaal weer speelt. ik post nog precies hetzelfde en onder zelfde naam als altijd. en ben daar trots op...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:38 schreef Sally het volgende:
[..]
RelDel weet het. Doe ik niet heel geheimzinnig over.
Maar mss beseft of weet @:kree er nog niet van.
Geen idee.
Goh, de inspiratie voor je bijnaam is niet heel ver weg?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee. Het is wat lastig soms als je een mening hebt en niet met de kusjes kroel mee loopt. Dat is waar, en dan is zuur genoemd worden een makkelijk iets.
Ik vind jou ook echt oprecht een topperquote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:40 schreef kree het volgende:
[..]
ik doe niet aan rellen en nee weet dus niet. en geen idee wat er allemaal weer speelt. ik post nog precies hetzelfde en onder zelfde naam als altijd. en ben daar trots op...
Genoeg mensen met een mening hoor, zelfs stevige discussies gevolgd door wat lol en wat kusje kroel. Maar dat is jouw probleem, jij kunt alleen maar mimimi doen en mensen te kakken zetten. Steeds maar weer en een zinnig woord komt er verder niet uit. Hey als dat je doel is lukt je dat perfect. Maar loop dan niet te mekkeren als men je zuur noemt. Want daar maak je dan zelf een feit van.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee. Het is wat lastig soms als je een mening hebt en niet met de kusjes kroel mee loopt. Dat is waar, en dan is zuur genoemd worden een makkelijk iets.
Het is muis in het Frans. Souris, maar die was als bezet. Ik leg het even uit voor de wat minder onderlegde laag in dit topic. Maar ik ben wel eens zuur, dat klopt welquote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh, de inspiratie voor je bijnaam is niet heel ver weg?
Mimimimimiquote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Genoeg mensen met een mening hoor, zelfs stevige discussies gevolgd door wat lol en wat kusje kroel. Maar dat is jouw probleem, jij kunt alleen maar mimimi doen en mensen te kakken zetten. Steeds maar weer en een zinnig woord komt er verder niet uit. Hey als dat je doel is lukt je dat perfect. Maar loop dan niet te mekkeren als men je zuur noemt. Want daar maak je dan zelf een feit van.
gaat het ook om, we hoeven het ook niet met elkaar eens te zijn. en dat is oke. en wss mooie discussie erover. maar zoals nu dit idee??? ik heb er geen zin in.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik vind jou ook echt oprecht een topper
Ben het soms helemaal niet met je eens maar dat maakt geen zak uit. Ik heb respect voor je.
Laters kree ik ga ook wat anders doenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:42 schreef kree het volgende:
maargoed begrijp dit topic is "rigged". en gaat alleen nog maar om rel te maken. OK had al beetje begrepen, damn ga ik toch maar naar die andere enzo, heb hier geen zin in nl. rel maar lekker met jullie zelf hier.
Ah, dank voor de uitleg.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is muis in het Frans. Souris, maar die was als bezet. Ik leg het even uit voor de wat minder onderlegde laag in dit topic. Maar ik ben wel eens zuur, dat klopt wel
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:44 schreef Harrie het volgende:
* Harrie gaat slapen, straks gewoon weer werken
De ui was ook een kleine tipquote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, dank voor de uitleg.
Platte tekst is vaak op meerdere manieren op te vatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |