SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nee dat doen we niet, jij kan niet stoppen met roken en de tijd daarvoor is allang verstreken.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
ik zat te denken gingen wij niet op date nog een keer?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
niet zo mee eens dit eigenlijk.......quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:03 schreef drakin het volgende:
Vrouwen kunnen prima zonder man, andersom hoor je ze piepenDo what you love, love what you do!![]()
Het omgekeerde is waar. Vrouwen krijgen geld als ze scheiden van een man. Dat is de enige reden dat ze zo kunnen denken.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:03 schreef drakin het volgende:
Vrouwen kunnen prima zonder man, andersom hoor je ze piepen![]()
hahaha lol wist het dat we tijd hadden afgesproken?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dat doen we niet, jij kan niet stoppen met roken en de tijd daarvoor is allang verstreken.Do what you love, love what you do!![]()
is niet zo die reden, het feit is ze komen veel makkelijker wel aan een andere man als een man aan een vrouw.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:06 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het omgekeerde is waar. Vrouwen krijgen geld als ze scheiden van een man. Dat is de enige reden dat ze zo kunnen denken.Do what you love, love what you do!![]()
niet mee eens hoor dat, vrouwen kunnen veel minder makkelijk zonder man eigenlijk. het valt minder op omdat ze wss toch weer snel iemand vinden.Do what you love, love what you do!![]()
Alsof je dat verschil proeftquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking Harrie. Jij wil liever een vrouw met kinderen dan zonder?
Ik wil zeker geen vrouw die nog kinderen wil om maar even serieus te reageren.![]()
Nouja daar ben ik het niet mee eens. Een vrouw komt wel makkelijker aan seks ja. Maar een relatie is net zo goed lastig voor een man als vrouw.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:07 schreef kree het volgende:
[..]
is niet zo die reden, het feit is ze komen veel makkelijker wel aan een andere man als een man aan een vrouw.![]()
Nee Kree. Een man kan net zo gemakkelijk aan een vrouw komen. De verhoudingen tussen man en vrouw zijn ongeveer gelijk. Wat jij denkt is gebasseerd op de sletterigheid van vrouwen in het algemeen. Maar uiteindelijk als je een stabiele relatie wil hebben is de kans gewoon gelijkquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:07 schreef kree het volgende:
[..]
is niet zo die reden, het feit is ze komen veel makkelijker wel aan een andere man als een man aan een vrouw.![]()
De eerste keer dat ik het met je eens ben.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:08 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee Kree. Een man kan net zo gemakkelijk aan een vrouw komen. De verhoudingen tussen man en vrouw zijn ongeveer gelijk. Wat jij denkt is gebasseerd op de sletterigheid van vrouwen in het algemeen. Maar uiteindelijk als je een stabiele relatie wil hebben is de kans gewoon gelijk![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dat doen we niet, jij kan niet stoppen met roken en de tijd daarvoor is allang verstreken.
Trust nobody![]()
Als je echt wilde was je wel gestoptquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha lol wist het dat we tijd hadden afgesproken?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Geeft maar aan hoe dom je bent dat je het niet vaker met me eens bentquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik het met je eens ben.![]()
bjaaah mss hangt het wel op het even. maar toch ben ik het niet eens met drakin dat mannen dan meer klagen. vrouwen doen het niet zo snel, want binnen no time al andere gevonden.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nouja daar ben ik het niet mee eens. Een vrouw komt wel makkelijker aan seks ja. Maar een relatie is net zo goed lastig voor een man als vrouw.Do what you love, love what you do!![]()
wat is er mis met sletterigheidquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:08 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee Kree. Een man kan net zo gemakkelijk aan een vrouw komen. De verhoudingen tussen man en vrouw zijn ongeveer gelijk. Wat jij denkt is gebasseerd op de sletterigheid van vrouwen in het algemeen. Maar uiteindelijk als je een stabiele relatie wil hebben is de kans gewoon gelijk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:10 schreef Masberum het volgende:
[..]
Geeft maar aan hoe dom je bent dat je het niet vaker met me eens bent![]()
![]()
Ik wilde hem gewoon helpen om te stoppen, zo verslaafd is hij dusquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja en als jij Kree leuk had gevonden had je het wel door de vingers kunnen zienDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
geloof dat roken was wel een onwijs puntje en snap ikquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja en als jij Kree leuk had gevonden had je het wel door de vingers kunnen zien
Do what you love, love what you do!![]()
Iemand die ik niet ken kan ik ook niet leuk vindenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hahahahahahahaquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:10 schreef Masberum het volgende:
[..]
Geeft maar aan hoe dom je bent dat je het niet vaker met me eens bent![]()
jij spoort echt niet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: