Ik identificeer mij Niet als diens definitie van kijker. Doei.quote:In Goedemorgen Nederland werken we met blokken van een kwartier, onderbroken door reclame en het journaal. De kijker wil dan snel weten: wat gaat er gebeuren, wat staat er in de krant?
Klinkt als SBS of RTL bagger, ik weet nu al dat ik dit nooit ga kijkenquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:48 schreef dvdfreak het volgende:
blokken van een kwartier, onderbroken door reclame en het journaal.
Dat ging over Goedemorgen Nederland, dit wordt Goedenavond Nederland.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:25 schreef Moonversion het volgende:
Klinkt als SBS of RTL bagger, ik weet nu al dat ik dit nooit ga kijken
De talkshows op RTL zijn eigenlijk allemaal zo.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:43 schreef svann het volgende:
Het lijkt meer op RTL-boulevard, wat een rommeltje.
En dan nu opens tussendoor over de plastische chirurgie van de familie Kardachan (of hoe je dat schrijft).
Man, man, man.
Renze toch niet.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:55 schreef NoCigar het volgende:
De talkshows op RTL zijn eigenlijk allemaal zo.
Welmoed Sijtsma, bedoel je?quote:Op maandag 26 mei 2025 22:57 schreef NoCigar het volgende:
Wie is deze bizarre vrouw. Wel een ideale talkshowhost: je gooit er een kwartje in en ze gaat hevig gesticulerend aan een stuk door leuteren.
Dit zou het zoveelste programma kunnen worden waar ze eens een andere opstelling proberen dan 'met z'n allen rond een tafel', maar waar ze uiteindelijk toch op die vertrouwde instelling uit komen. Of dat zo is zullen we binnen een paar weken wel merken.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:34 schreef superniger het volgende:
Ga gewoon aan een normale tafel zitten.
Goenavondquote:
En weer PVV, want die kiezers volgen Wilders Nieuws op Fakebook of Ongehoord Nederland.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:08 schreef NoCigar het volgende:
Dit was eigenlijk het kabinet van Yeşilgöz. Alles is haar schuld en straks toch weer allemaal VVD stemmen.
Beetje informele format proberen te krijgen met ook 'gezellig' op elkaar reagerende presentatoren.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Genee geeft voormalig VI-gast trap na: ‘Hou eens op man, doe normaal!’
<knip>
Eindelijk iets vernieuwends en meteen moet meneertje Genee het weer de grond in stampen.
Is Welmoed al door de mand gevallen ? Wat een doos is dat.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:21 schreef svann het volgende:
[..]
Beetje informele format proberen te krijgen met ook 'gezellig' op elkaar reagerende presentatoren.
Geeft toch een beetje een stagiaire-idee, vooral bij Welmoed. Inhoudelijk het net niet echt WNL.
De vrijdagse Sven Kockelmann is een heel ander niveau.
Het is idd nogal geforceerd, maar Sven vind ook behoorlijk weggezakt met z'n "ouwejongens krentenbrood"- sfeertje (vooral met types als Buma of De Hoop Scheffer). Vorige week ging ie ook nog ff quasi lollig muziek maken...quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:21 schreef svann het volgende:
[..]
Beetje informele format proberen te krijgen met ook 'gezellig' op elkaar reagerende presentatoren.
Geeft toch een beetje een stagiaire-idee, vooral bij Welmoed. Inhoudelijk het net niet echt WNL.
Misschien moeten ze Irene Moors eens lozen, als presentatie-coach van het koppel.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:21 schreef svann het volgende:
[..]
Het mooie van dat duo is dat ze beiden zaad slikken. Dat kon je van Barend en van Dorp niet zeggen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:31 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Misschien moeten ze Irene Moors eens lozen, als presentatie-coach van het koppel.
Ze hoeven geen Carlo & Irene te worden.
Zelfs Rick Nieman vond Fidans betoog wat over the top.quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:08 schreef NoCigar het volgende:
Als je niet 100 % de harde lijn steunt krijg je de harde lijn en hun achterban tegen je. Genoeg mensen die het nodig vinden om zich te profileren om hun identiteit te bevestigen. Een foto kan al genoeg zijn zoals Fidan zegt.
Die klets inderdaad meestal uit zijn nek en weet zeker in dit geval overduidelijk niet waarover hij het heeft. Net of Nieman zich met de door actiewereld bezighoudt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:17 schreef svann het volgende:
[..]
Zelfs Rick Nieman vond Fidans betoog wat over the top.
Eens. Ik drink er nog een Campari met ijs op.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:59 schreef superniger het volgende:
Hoerenloper Oudkerk is een prima duider.
Beetjequote:Op donderdag 12 juni 2025 23:02 schreef svann het volgende:
Een beetje stoken in links huwelijk ligt WNL natuurlijk wel.
Hij is de oprichter van WNL. Die valt niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:24 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die klets inderdaad meestal uit zijn nek en weet zeker in dit geval overduidelijk niet waarover hij het heeft. Net of Nieman zich met de door actiewereld bezighoudt.
Korreltje zout nemenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:45 schreef svann het volgende:
[..]
Verrassend dat hij daar is gaan zitten.
Kijkt hij geen televisie meer?
Tja, vergeleken met Mar-a-Lago...quote:
Ik denk dat cyberverdediging tegenwoordig 1000 X belangrijker is. Maar ja, oude witte mannen met boter op hun hoofd.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:06 schreef svann het volgende:
Cyberverdediging is net zo belangrijk als munitie.
Daar hoef je geen Rianne van Rijbroek voor te heten om dat te snappen.
Hopelijk zijn de essentiele diensten eindelijk van de Windows XP af en hoden ze de veiligheids updates wel bij.
Koblenko en Nieman vind ik ook wel zwaar.quote:Op woensdag 25 juni 2025 23:16 schreef svann het volgende:
Op zo'n avond zonder hardcore WNL-opiniemakers valt het wel mee.
Humberto is vaak beter te pruimen.
Welterusten straks
Ik heb nog niet een keer gekeken. Volgens mij mis ik niks en worden mijn vooroordelen over Sam en Welmoed bewaarheid.quote:
Ah, teruggezapt. Kon er, al geen touw aan vast knopen.quote:Op maandag 30 juni 2025 22:55 schreef NoCigar het volgende:
is nog erger trouwens, weer teruggezakt wegens het nadrukkelijk in beeld komen van de menselijke hamburger Frits Wester.
Cool. Straks stopt het zelfs.quote:
Wat zei ze precies.quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:07 schreef bozewitteman het volgende:
Welmoed die voor het eerst van de Tour hoort
Dat mens is zo simpel. Een partijhopper die politica speelt. Ik haat dat mens. Dit soort dingen zegt ze vaker. Als of het over het snoeien van coniferen gaat. 'Jongens toch, kom op nou.'quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:45 schreef svann het volgende:
Zo gaan die dingen, zegt Mona Keijzer (BBB), kan zijn dat je voor een amendement stemt als kamerlid waar je niet goed over nagedacht hebt (en waar je het eigenlijk niet mee eens bent).
Kan gebeuren.
Bedankt weer. Altijd prettig terug te lezen.quote:
Zeker!quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:13 schreef Makamba_ het volgende:
Wel verfrissend een talkshow waar de gasten de presentatie overnemen.
Best aardig inderdaad, maar geen Café Kockelmann; slechts een afwezige Welmoed.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:54 schreef michaelmoore het volgende:
op donderdag dus
goede uitzending wel
zelfs Oudkerk praat zinnig
leuk stukje met Ilja Gort ook
Nogmaals dank. Je bent een held.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |