abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 mei 2025 @ 22:48:01 #1
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_217721184

Sam Hagens en Welmoed Sijtsma presenteren de nieuwe talkshow Goedenavond Nederland, met Jort Kelder en Fidan Ekiz als sidekicks. Het verschil met de ochtendeditie: “We kunnen de tijd nemen en dieper ingaan op onderwerpen”, zegt Hagens.
Goedemorgen Nederland maakt deze zomer plaats voor Goedenavond Nederland. Sam Hagens en Welmoed Sijtsma presenteren de zomeravondtalkshow, met Fidan Ekiz, Menno Seijkens en Jort Kelder als vaste sidekicks van het programma.

Goedenavond Nederland

Hagens maakt meteen duidelijk dat het geen avondversie van de ochtendshow is. “In Goedemorgen Nederland werken we met blokken van een kwartier, onderbroken door reclame en het journaal. De kijker wil dan snel weten: wat gaat er gebeuren, wat staat er in de krant?”

In de avond krijgen de presentatoren meer ruimte. “We kunnen de tijd nemen en dieper ingaan op onderwerpen.” Hagens wil vooral dat het programma enthousiasme uitstraalt. “Dat de kijker denkt: wat hebben deze mensen een leuke avond, en ik mag daar gewoon bij zijn.”

Wanneer is Goedenavond Nederland te zien op tv?
Goedenavond Nederland is vanaf 26 mei negen weken lang van maandag tot en met donderdag te zien om 22.10 uur op NPO1. Vanaf augustus neemt Bar Laat het stokje weer over.

[ Bericht 3% gewijzigd door dvdfreak op 22-05-2025 22:58:26 ]
pi_217721572
quote:
In Goedemorgen Nederland werken we met blokken van een kwartier, onderbroken door reclame en het journaal. De kijker wil dan snel weten: wat gaat er gebeuren, wat staat er in de krant?
Ik identificeer mij Niet als diens definitie van kijker. Doei.
pi_217721706
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 22:48 schreef dvdfreak het volgende:
blokken van een kwartier, onderbroken door reclame en het journaal.
Klinkt als SBS of RTL bagger, ik weet nu al dat ik dit nooit ga kijken *O*
  vrijdag 23 mei 2025 @ 00:04:14 #4
2651 svann
night-hawk
pi_217721890
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 23:25 schreef Moonversion het volgende:
Klinkt als SBS of RTL bagger, ik weet nu al dat ik dit nooit ga kijken *O*
Dat ging over Goedemorgen Nederland, dit wordt Goedenavond Nederland.

Van Welmoed heb ik niet zo'n hoge pet op na haar Op1 presentatie.
Sam schijnt niet het niveau te hebben van zijn vader (Buitenhof oa).
-Aanvulling- Stand van Nederland doet hij wel aardig.
We gaan zien wat ze er van maken.
En of ze overeind blijven naast Renze, die waarschijnlijk op dezelfde groep kijkers mikt.

[ Bericht 1% gewijzigd door svann op 23-05-2025 23:26:24 (Aanvulling) ]
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')