Ja ze werkt daar wel. Was via de achteringang naar buiten gelopen. Dat doe je niet als klant. Neem ik aan.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Die kom je nog wel tegen hoor.Mits ze er echt werkt en niet een klant is.
En anders UserT wingman laten spelen. Desnoods inclusief Jyske.
Ja hoe?quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:23 schreef kree het volgende:
of nog beter vind uit wanneer ze peukje gaat doen.
hmmms ik denk. je kunt zoiets zeggen sowieso als... van heeeej jij hier weer, wat is je naam eigenlijk?quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat zou wel een vraag kunnen zijn waar ik achter zou staan. Alleen moet ik daarvoor het halve dorp door omdat hun achterdeur (afgesloten) grenst aan onze rookruimte. De voorkant moet je 300 meter voor lopen. Dat wordt best awkward als ik helemaal omloop voor een peuk denk ik.
Maar ja, ik ben dus ook een angsthaas.
Niet. Bij alles wat kree zegt moet je denken: is dit creepy? Is het antwoord ja, misschien of twijfel, dan niks mee doen.quote:
Ja maar dan moet ik haar dus toevallig tegenkomen tijdens het roken. Dat durf ik wel. Maar ik heb geen zin om nog weken te moeten wachten voordat ik haar toevallig tegen kom begrijp je. Ik werk maar 2 middagen voorlopig dus die kans is wel klein.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:25 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ik denk. je kunt zoiets zeggen sowieso als... van heeeej jij hier weer, wat is je naam eigenlijk?
zie je hier vaker enzo of iets als komen we elkaar weer tegen, dat maakt het minder ongemakkelijk en is onwijs vrijblijvend.
Maar hij bedoelt het wel goedquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet. Bij alles wat kree zegt moet je denken: is dit creepy? Is het antwoord ja, misschien of twijfel, dan niks mee doen.
Ja maar dan moet ik haar dus tegenkomen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:27 schreef kree het volgende:
ze zegt haar naam dan wss. enne oke dan is het al makkelijker., vraag werk je hier al lang. of doe je nog opleiding of etc etc, ff afhankelijk van hoeveel je van dr weet.
maar uitgaande van niks. hou het oppervlakkig.
neeeee dat wil ik ook niet zeggen, het gaat meer om de idee ervan. en dat brutaal zijn mss wel al een hoop scheelt. zit niet in "ons" karakter weet ik nu al/. maar ik kan het wel waarderen en lijkt ook niet te moeilijk te zijn eigenlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar hij bedoelt het wel goed
Maar idd iemand van YouTube kopieren en wat zinnetjes uit je hoofd leren gaat je niet helpen.
Dat loopt wel los, je hebt haar nu toch ook een keer gezien.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik haar dus tegenkomen.
Daar zit het bij mij vast op het moment. Ik werk 2 middagen in de week en heb geen idee wanneer zij werkt.
Ik denk dat ik er niet aan ontkom om daar gewoon naar binnen te gaan om een of andere reden. Maar dan werkt ze vast in de keuken of zo. Geen idee hoe ik met haar in contact kom.
Yup. Maar naar binnen lopen en met een of andere cheesy oneline haar aanspreken en dan stil vallen en weg lopen gaat alleen maar awkwardness veroorzaken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:29 schreef kree het volgende:
[..]
neeeee dat wil ik ook niet zeggen, het gaat meer om de idee ervan. en dat brutaal zijn mss wel al een hoop scheelt. zit niet in "ons" karakter weet ik nu al/. maar ik kan het wel waarderen en lijkt ook niet te moeilijk te zijn eigenlijk.
Naja misschien moet ik het idd voorlopig maar even loslaten.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat loopt wel los, je hebt haar nu toch ook een keer gezien.
vaker daar naar binnen lopen en je vergroot je kansen iig om haar tegen te komen. :pquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik haar dus tegenkomen.
Daar zit het bij mij vast op het moment. Ik werk 2 middagen in de week en heb geen idee wanneer zij werkt.
Ik denk dat ik er niet aan ontkom om daar gewoon naar binnen te gaan om een of andere reden. Maar dan werkt ze vast in de keuken of zo. Geen idee hoe ik met haar in contact kom.
"Geloof jij in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer voorbij lopen?"quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup. Maar naar binnen lopen en met een of andere cheesy oneline haar aanspreken en dan stil vallen en weg lopen gaat alleen maar awkwardness veroorzaken.
Ja dat soort shit. En dat zeggen en vervolgens stotterend vragen hoe ze heet. Lijkt me echt een top plan.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:32 schreef aeque het volgende:
[..]
"Geloof jij in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer voorbij lopen?"![]()
Heb je speciaal voor mij dat leuke jurkje aangetrokken? Dan is het minste wat ik kan doen je een kop koffie of thee aanbiedenquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:32 schreef aeque het volgende:
[..]
"Geloof jij in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer voorbij lopen?"![]()
Die is nog wel leuk hoor. Die durf ik wel.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je speciaal voor mij dat leuke jurkje aangetrokken? Dan is het minste wat ik kan doen je een kop koffie of thee aanbieden
het kan ook anders, want denk jij hebt het druk op je werk zij wss ook. vraag daarnaar, zo van goh drukke dag he hoop klanten etc. en dan komt er wel wat uit nwss. en dan ff vragen terloops wat was je naam nou ook weer. beetje bij blozen helpt wss.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup. Maar naar binnen lopen en met een of andere cheesy oneline haar aanspreken en dan stil vallen en weg lopen gaat alleen maar awkwardness veroorzaken.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die is nog wel leuk hoor. Die durf ik wel.
Maar dan blijf ik bij het eerste obstakel hangen. Hoe kom ik haar weer tegen...?
Ja maar dan moet ik haar dus wel tegen zijn gekomenquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:40 schreef kree het volgende:
[..]
het kan ook anders, want denk jij hebt het druk op je werk zij wss ook. vraag daarnaar, zo van goh drukke dag he hoop klanten etc. en dan komt er wel wat uit nwss. en dan ff vragen terloops wat was je naam nou ook weer. beetje bij blozen helpt wss.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die is nog wel leuk hoor. Die durf ik wel.
Maar dan blijf ik bij het eerste obstakel hangen. Hoe kom ik haar weer tegen...?
Of je gewoon niet zo druk maken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:39 schreef KoningWouter het volgende:
Of ik moet gewoon de hele dag gaan roken. Is ook nog een optie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |